تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

شهر هانگژو چین

شهر هانگژو چین بهروزسیر
چکیده این مطلب:

شهر هانگژو چین،پایتخت،بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهر استان ژی جیانگ در شرق کشور چین است.این شهر در مجاورت خلیج هانگژو قرار دارد و از ….

نویسنده: منتشر شده در: 02 ژانویه 2019 315 بازدید

شهر هانگژو چین ؛ و بهترین زمان سفر به این مکان زیبا

شهر هانگژو چین (Hangzhou)، پایتخت، بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهر استان ژی جیانگ (Zhejing) در شرق کشور چین است. این شهر در مجاورت خلیج هانگژو قرار دارد و از این طریق از مناطق شانگهای و نیگبو مجزا شده است. هر ساله میلیون ها نفر از گردشگران خارجی برای بازدید از جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی شهر هانگژو به این شرق چین سفر می کنند.

شهر هانگژو چین ؛ و بهترین زمان سفر به این مکان زیبا

دریاچه وِست (West Lake) که یکی از زیبایی های این شهر است در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. اگر تمایل دارید با هانگژو آشنا شوید با اخذ ویزای چین به این سرزمین سفر کنید. بهروزسیر توصیه می کند منظره های بی نظیر و جذاب این استان را در تور چین از دست ندهید.

شهر هانگژو در گذر تاریخ؛ ردپای امپراتوری های قدرتمند در شرق چین

تمدن نئولیتیک آئین هِمودو (Neolithic Culture of Hemudu) که به سبک و روش یویائو (Yuyao) شهرت داشت، 100 کیلومتر از شمال شرقی اولوموکی (Ulumuqi) را در حدود 7000 سال پیش شامل می شد. این دوران، مقارن با زمانی از تاریخ بود که برنج برای اولین بار در جنوب شرقی سرزمین چین کشت می شد. مطالعات باستان شناسی نشان داده اند اولین تمدن های ظهور یافته، به ویژه مناطق شمال غربی شهر هانگژو چین به وجود آمده اند. اولین همسایگی این شهر که در آن دوران به وجود آمد، یوهانگ (Yuhang) نام داشت.

شهر-هانگ-ژو-در-گذر-تاریخ-بهروزسیر

ردپای حکومت و امپراتوری های سلسله تانگ (589 پس از میلاد)، سلسله سونگ (1089 میلادی) و سلسله یوآن – کینگ (1276 میلادی) را می توان بر شهر هانگژو مشاهده نمود. هانگژو چین در سال 1132 میلادی به عنوان پایتخت پادشاهی سونگ انتخاب شد. آنچه در مورد این شهر بسیار جذاب و شنیدنی است اینکه مارکو پولو، جهانگرد و تاجر ونیزی در قرن 13 میلادی از این شهر بازدید کرده است. بهروزسیر پیشنهاد می کند اگر شما قصد دارید مانند مارکو پولو به این سرزمین دور سفر کنید، ویزای توریستی چین تهیه کنید و از تماشای این شهر زیبا لذت ببرید.

موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی شهر هانگژو

 شهر هانگژو در شمال غربی استان ژی جیانگ و در مرز جنوبی کانال بزرگ چین واقع شده است. این شهر را می توان بخش بزرگی از کوهستان های استان آنهویی به شمار آورد. مرکز این شهر در نواحی شرقی و شمالی دریاچه وِست بنا نهاده شده است. این شهر دقیقاً در شمال رودخانه کیان تانگ (Qiantang River) قرار دارد.

اب-و-هوای-هانگ-ژو-بهروزسیر

شهر هانگژو چین به طور کلی دارای آب و هوای گرم و مرطوب است. فصل های مختلف در این شهر، شرایط متفاوتی دارند؛ تابستان های هانگژو بسیار داغ، مرطوب و طولانی است و زمستان های آن دارای شرایط ابری و آب و هوای خشک می باشد. میانگین دمای روزانه در این شهر حدود 4 درجه سانتی گراد در ماه ژانویه و 29 درجه سانتی گراد در ماه جولای است. در برخی از ماه های سال ممکن است ساکنین این شهر شاهد وزش بادهای سهمگین و طوفان های شدید باشند. بهروزسیر، بهترین زمان سفر به این شهر را ماه مارس تا آگوست می داند؛ در این دوره، تابش خورشید در حداکثر میزان خود است.

جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی شهر هانگژو

شهر هانگژو به دلیل جاذبه های طبیعی و آثار تاریخی، در کشور چین شهرت دارد. اگر چه این شهر اخیراً توسعه یافته است اما دارای مکان های دیدنی ارزشمندی است که می تواند به عنوان مقصد گردشگری جهان، مورد توجه قرار گیرد. اگر ویزای توریستی چین را دریافت کنید می توانید در تورهای گردشگری این کشور شرکت کنید و در فرصت کافی از تماشای این جاذبه های بی نظیر لذت ببرید.

جاذبه-های-گردشگری-و-مکان-های-دیدنی-شهر-هانگ-ژو-بهروزسیر

یکی از بهترین، معروف ترین و زیباترین مناظر طبیعی شهر هانگژو چین ، دریاچه وست است. این موزه دارای ارزش جهانی است. این دریاچه به عنوان یک مکان تاریخی شناخته می شود. زمین های مجاور این دریاچه شامل مناطقی هستند که باغ های تاریخی، اماکن فرهنگی، منظره های طبیعی مانند تپه ها و کوه ققنوس قرار گرفته اند.

کانال-بزرگ-چین-بهروزسیر

نمونه دیگری از جاذبه های گردشگری شهر هانگژو، کانال بزرگ چین است. بخشی از این کانال در سال 610 پس از میلاد ساخته شد. برای بازدید از بخش های مشخص این کانال باید با مترو به سمت این منطقه حرکت کنید.

سایر مکان های دیدنی هانگژو چین شامل پارک ملی ژی ژی (Xixi National Park)، رودخانه کیان تانگ، باغ وحش شهر، میدان تمدن دریاچه وست، دریاچه کیاندائو (Qiandao Lake)، مزارع چای لانگ جینگ (Longjing) و جاده هابین (Hubin Road) هستند.

مذهب، آئین و دین مردم شهر هانگژو

در شهر هانگژو چین می توان مذهب ها و ادیان مختلفی را مشاهده کرد. معبدهای آئین بودیسم را می توان در نقاش مختلف این شهر یافت. بودیسم، مذهب اصلی مردم این شهر است. برخی از دیگر ادیان که در این شهر وجود دارند شامل دین یهود، مسیحیت و اسلام می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 7 =

تماس بگیرید