تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

5 مکان دیدنی چین در تابستان را از دست ندهید!

Yangtze Cruises
چکیده این مطلب:

سفر در تابستان به کشور پر شور و شوق چین قطعا روزهای عاشقانه ای را برایتان رقم خواهد زد.مکان های متعددی از چین برای بازدید ….

نویسنده: منتشر شده در: 13 اکتبر 2018 33 بازدید

map 5palace

سفر در تابستان به کشور پر شور و شوق چین قطعا روزهای عاشقانه ای را برایتان رقم خواهد زد.مکان های متعددی از چین برای بازدید مورد توجه توریست ها قرار گرفته اما در این میان  بهروزسیر 5 مکان دیدنی چین در تابستان به شما  معرفی خواهد کرد:

  1. رودخانه یانگ تسه 
  2. کوه امی
  3. گویانگ
  4. ژانگجیاجی 
  5. کاخ تابستانی چنگد

اب و هوای تابستانی در چین

Summer Weather in China

( 5 مکان دیدنی چین در تابستان )

چین کشوری پهناور با انواع اب و هوا می باشد.به همین دلیل وضعیت آب و هوا در هر ماه و منطقه متفاوت می باشداما دمای بیشتر مناطق روزانه بیش از 30 در جه سانتی گراد می باشد و البته مناطق کوهستانی به مراتب خنک تر است.فصل بارانی در ماه های خرداد و شهریور در شرق و جنوب چین اتفاق می افتد.هرچند این امر به ندرت روی سفر و تور اثرمی گذارد.پکن،شیان و جاده ابریشم مسیری گرم و خشک در تابستان به همراه دارد.

در تابستان از سواحل چین لذت ببرید

Enjoy Chinas Beaches in Summerشهر کوچک شیامن دارای سواحل بسیار خوبی در ی فضای آرام است.خوردن غذاهای دریایی و آفتاب گرفتن در سواحل شیامنلذت بخش خواهد بودهمچنین سانیا شهری در دریای چین واقع شده که پر از تفریحات و استراحتگاه های ساحلی 5 ستاره است.

اوه پیشنهاد میشه تفریحات چین رو هم ببینی

شهرهای چین در تابستان

برای افرادی که اب و هوای معتدل می پسندند،کونمینگ انتخاب خوبی است.این شهر که در جنوب غربی چین واقع شده به شهر بهارنیز شهرت دارد زیرا در تمام طول سال اب و هوای تازه دارد.تابستان بهترین زمان تجربه جشنواره های تبتی و دیگر اقلیت ها است و بهروزسیر شهر لهاسا را با آب و هوای خوب و متوسط به شماپیشنهاد می هد.

بهترین استراحتگاه های تابستانی

1-سفر دریایی در رودخانه یانگ تسه

Yangtze Cruises

امروزه در بازار گردشگری جهان سفرهای تابستانه و تعطیلات بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.تجسم گشتی آرام بر روی رودخانه یانگ تسه کیانگ خود گویای محبوبیت این تفریح می باشد.سفرهای تابستانه نه تنها برای آرامش جسم مفید است بلکه روح را نیز در احساسات برتر غنی می سازد.

2-کوه امی ،بهشتی با فرهنگ بودایی

Mountain Emei

کوه امی در استان سیچوان واقع در جنوب غربی چین یکی از مشهورترین مناطق تابستانی به دلیل آب وهوای دلپذیر،جو سازگار با محیط زیست،مناظر طبیعی الهام بخش و متاثر از فرهنگ بودایی است.کوه امی با درختانی قدیمی،آبشارهای چشمگیر،رودخانه های بی نظیر و معابد متعدد بودایی مشخص می شود.اختلاف دمای بالای کوه و دامنه آن در حدود 14 درجه سانتی گراد گزارش شده است.

3-گویانگ

Guiyang

گویانگ در جنوب غربی چین به دلیل آب و هوایی خنک در فصل گرم تابستان به تدریج مورد استقبال و توجه گردشگران قرار گرفته است.اگر از اب و هوای گرم خسته شده اید می توانید با سفر به شهر خنک گویانگ آرامش خود را دوچندان نمائید.

4-ژانگجیاجی

Zhangjiajie
یک مقصد توریستی در غرب استان هونان در مرکز چین و جهان سورئالی است.سرزمین ستون های ماسه ای،اب و هوایی بکر زیر جنگل های متراکم،آواز پرندگان و حیواناتی که به این سو و آن سو می جهند…

ژانگجیانگ به خاطر مناظر ملی منحصر به فرد و سیاست های فعال دولت در ساخت و ساز زیر ساخت های گردشگری در سال های اخیر،این شهر را در سراسر جهان معروف کرده و صنعت گردشگری را در منطقه  رونق بخشیده است.

5-کاخ تابستانی چنگی امپراطوری دور افتاده

Chengde Summer Palace

( 5 مکان دیدنی چین در تابستان )

کاخ تابستانی واقع در شمال شهر چنگده جایی است بسیار دیدنی که امپراطوران چین برای فرار از گرمای تابستان در آن سکونت می گزیدند.کاخ در اوایل قرن هجدهم در طول سلطنت کیانلانگ با تلاش بیش از 90 سال ساخته شد که این تلاش ساختمان های مسکونی امپراطور، باغ های سلطنتی و برخی معابد باشکوه را در پی داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 13 =

تماس بگیرید