تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

6 باغ وحش پکن + لیست برترین حیات وحش چین – بهروزسیر

باغ وحش پکن
چکیده این مطلب:

باغ وحش ها و آکواریوم ها در شهر پکن، جاذبه های گردشگری کشور چین در پایتخت هستند. توریست ها و گردشگرانی که با ویزای چین ….

نویسنده: منتشر شده در: 31 جولای 2019 260 بازدید

باغ وحش پکن و آکواریوم ها در این شهر، جاذبه های گردشگری کشور چین در پایتخت هستند. توریست ها و گردشگرانی که با ویزای چین به این سرزمین ها سفر می کنند، بازدید از شهر پکن و تمام جاذبه های آن را در برنامه گردش روزانه خود قرار می دهند. نه تنها شهر پکن، بلکه تمام شهرهای کشور چین دارای جاذبه های تفریحی نظیر آکواریوم ها و حیات وحش چین هستند.

باغ وحش پکن

باغ وحش پکن

برترین آکواریوم ها و حیات وحش چین در شهر پکن

آکواریوم پکن (هیانگ یوآن – پکن)

آکواریوم پکن یکی از جاذبه های گردشگری و تفریحی این شهر است که هر ساله توجه تعداد زیادی از گردشگران را به سمت خود جلب می کند. این آکواریوم بهترین و زیباترین مکان برای تماشای جانوران آبزی و دریایی از نادرترین گونه های اقیانوسی و دریایی می باشد. می توانید با سفر به شهر پکن، ماهی های عجیب و غریب، کوسه های شگفت انگیز، صخره های مرجانی، دلفین های دریایی، جانداران پستاندار دریایی و بسیاری حیوانات دیگر را در آکواریوم شهر پکن از نزدیک تماشا کنید.

باغ وحش پکن | آکواریوم پکن (هیانگ یوآن – پکن)

باغ وحش پکن | آکواریوم پکن (هیانگ یوآن – پکن)

2 تا 3 ساعت زمان نیاز دارید تا از تمام قسمت های این آکواریون دیدن کنید. تورهای گردشگری بهروزسیر، یک فرصت برای سفر به چین و بازدید از این مکان دیدنی می باشد. آدرس این آکواریون به صورت زیر است:

شهر پکن، منطقه هایدیان، خیابان جائولیانگ کیائوشی، شماره 18

موزه Nanhaizi Elk شهر پکن

موزه Nanhaizi Elk شهر پکن یک پارک وحش جنگلی با کاربری گردشگری و توریستی در چین است. این پارک حیات وحش چین مانند یک موزه محل زندگی گونه های زیادی از جانوران آبزی و خشکی زی می باشد.

باغ وحش پکن | موزه Nanhaizi Elk

باغ وحش پکن | موزه Nanhaizi Elk

تور گردشگری از طریق ماشین های سافاری برای تماشای حیوانات و مناظر طبیعت در موزه Nanhaizi Elk شهر پکن به توریست ها ارائه می گردد. انواع پرندگان، گوزن ها، جانوران آبزی و بسیاری موارد دیگر در این پارک نگهداری می شوند. برای بازدید از این زیبایی ها می توانید از ساعت 9 صبح تا 4 بعدازظهر به آدرس زیر مراجعه کنید:

شهر پکن، منطقه داکسینگ، شهرستان کوآن، شان هایزی، جاده لیو یوآن.

باغ وحش پکن

یکی دیگر از مکان های گردشگری که هر ساله مورد استقبال تعداد زیادی از توریست ها قرار دارد، باغ وحش پکن است. این باغ وحش از ساعت 7:30 تا 5 عصر برای بازدید علاقه مندان باز است. در این باغ وحش، تعداد زیادی از گونه های جانوری نگهداری می شوند. خرس های غول پیکر پاندا در چین در باغ وحش پکن زندگی می کنند.

باغ وحش پکن | مشاهده پانداها

باغ وحش پکن | مشاهده پانداها

نصف روز را برای تماشای خرس های پاندا در باغ وحش پکن اختصاص دهید؛ این خرس ها جزو جاذبه های بومی این کشور هستند و با توجه به اینکه در معرض خطر انقراض هستند، دولت چین تمهیداتی را برای نگهداری و حفاظت از آنها ارائه داده است. آدرس باغ وحش پکن را در زیر مشاهده می کنید:

شهر پکن، منطقه ژی چنگ، خیابان اصلی ژی ژی مِن وای، شماره 137

پارک حیات وحش بادالینگ

یکی دیگر از مکان های گردشگری و هیجان انگیز در شهر پکن، پارک حیات وحش چین بادالینگ است. می توانید در تورهای یک روزه بازدید از این پارک وحش شرکت کنید و از نزدیک با حیوانات جذاب برخورد داشته باشید. بخشی از دیوار چین در منطقه بادالینگ واقع شده است؛ اگر اهل هیجان و خطر نیستید پیشنهاد می کنیم به این تور گردشگری فکر نکنید! آدرس پارک حیات وحش چین بادالینگ به صورت زیر است:

باغ وحش پکن | پارک حیات وحش بادالینگ

باغ وحش پکن | پارک حیات وحش بادالینگ

شهر پکن، خارج از محدوده بادالینگ چانگ چنگ، شماره 21

مرکز نگهداری حیوانات در معرض خطر، شهر پکن

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر پکن که می توانید از آنجا دیدن کنید، مرکز نگهداری حیوانات در معرض خطر پکن است. این مرکز به صورت 24 ساعته باز می باشد. گونه های پانداهای غول پیکر که نمادی از کشور چین هستند در این مرکز زندگی می کنند. یک روز را می توانید به بازدید از این مرکز اختصاص دهید. آدرس مرکز نگهداری حیوانات در معرض خطر در شهر پکن به صورت زیر است:

مرکز نگهداری حیوانات در معرض خطر، شهر پکن

مرکز نگهداری حیوانات در معرض خطر، شهر پکن

شهر پکن، منطقه داکسینگ، شهر یوفا

باغ پرندگان شهر پکن

حتماً از باغ پرندگان دیدن کنید. این باغ زیبا از ساعت حدود 8:30 صبح تا حدود 7 شب برای بازدید علاقه مندان باز است. آدرس باغ پرندگان در پکن به صورت زیر است:

باغ وحش پکن | باغ پرندگان شهر پکن

باغ وحش پکن | باغ پرندگان شهر پکن

پکن، منطقه هایدیان، جاده غربی شهر بیتو، شماره 18

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

تماس بگیرید