تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

تعطیلات شگفت انگیز با تور ترکیبی چین

مزایای تور ترکیبی چین بهروزسیر
چکیده این مطلب:

تور ترکیبی چین می تواند مزایای زیادی داشته باشد.اگر تعطیلاتی در پیش دارید با تور ترکیبی چین به جای دیدن یک شهر،چندین شهر را در ….

نویسنده: منتشر شده در: 24 نوامبر 2018 30 بازدید

تور ترکیبی چین بهروزسیرتور ترکیبی چین یک پیشنهاد شگفت انگیز برای افرادی است که می خواهند تعطیلاتی خوب و کامل داشته باشند. چین کشور عجایب است و هم از لحاظ طبیعت، هم آثار باستانی و هم مدرنیته دارای خصوصیات ویژه ای است که گردشگران از آن ها استقبال زیادی می کنند. شهرهای مختلف چین هر کدام جاذبه های منحصر به فردی دارند، از این رو تور ترکیبی چین می تواند بسیاری از جاذبه های گردشگری را در کنار هم فراهم آورد که یک تعطیلات عالی را برای شما رقم بزند. با ما در  تعطیلات شگفت انگیز با تور ترکیبی چین همراه باشید

چگونه تور ترکیبی چین را تدارک ببینید

تور ترکیبی چین 1 بهروزسیر

( تعطیلات شگفت انگیز با تور ترکیبی چین )

برای تور ترکیبی چین به آژانس مسافرتی بهروزسیر که کارگزار مسقیم خدمات مسافرتی چین است سر بزنید که خدمات خاص ارائه می دهد. هر آژانسی تور ترکیبی ترتیب نمی دهد و شما نمی توانید این خدمات را در هر شرکت مسافرتی پیدا کنید. تور ترکیبی چین شما را به شهرهای مختلف چین می برد که بیشترین گردشگران را به سمت خود می کشاند. از این رو با مراجعه به آژانس مسافرتی بهروزسیر برای تور ترکیبی چین آماده شوید و خود را به شهرهای مختلف چین با یک گروه حرفه ای دعوت کنید. بدین ترتیب در مدتی محدود یک گردش فوق العاده خواهید داشت و تعطیلاتی شگفت انگیز برای خود رقم می زنید. در تور ترکیبی چین که اکثرا گروهی ترتیب داده می شود آژانس مسافرتی بهروزسیر برای شما و همراهانتان ویزای گروهی چین دریافت می کند و به صورت گروهی به بازدید از مناطق گردشگری می روید. اگر دوست دارید مسافت بین شهرها را به صورت هوایی طی کنید می توانید در ابتدا این مطالب را با آژانس بهروزسیر هماهنگ کنید تا در طی سفر دچار مشکل نشوید.

تور ترکیبی چین شامل چه شهرهایی از چین است؟

شهرهای تور ترکیبی چین بهروزسیر

( تعطیلات شگفت انگیز با تور ترکیبی چین )

تورهای ترکیبی معمولاً شهرهایی را در بر می گیرند که با توجه به زمان تور بهترین موقعیت گردشگری را دارند. به عنوان مثال در فصل های سردتر بیشتر مسیر به سمت شهرهای جنوبی است و در فصل های گرم شهرهای شمالی پرگردشگر، بیشتر مد نظر قرار می گیرد. در تور ترکیبی چین تقریباً می توان گفت یک پای ثابت این تورها پکن، پایتخت چین است که گردشگری بسیار خوبی را برای توریست ها تدارک دیده است.پکن آثار باستانی بی نظیری مانند شهر ممنوعه را در خود دارد که زیبایی آن شما را متحیر می کند. همچنین در پکن می توانید از دیوار چین دیدن کنید و نماد چین را ببینید. در شهر پکن می توانید از ترکیب مدرنیته و باستان در کنار هم لذت ببرید. بندر شانگهای نیز به دلیل موقعیت خاص گردشگری معمولاً در تورهای ترکیبی جزو برنامه تورهاست.

شانگهای دیدنی های زیادی دارد که به خودی خود می تواند شما را به خوبی سرگرم کند. در این شهر می توانید از فروشگاه های بزرگ و خرید کردن در کنار گردشگری لذت ببرید. بندر شانگهای شلوغ ترین بندر دنیا شناخته شده است و در این شهر می توانید از معبد جید بودا، برج تلویزیون، موزه شانگهای و بسیاری جاذبه های دیگر دیدن کنید. بهترین روز را بدون شک می توانید در شانگهای تجربه کنید.

آژانس مسافرتی بهروزسیر در تور ترکیبی خود بر اساس زمان تور، هانگژو را نیز جزو برنامه های خود قرار می دهد. هانگژو در نزدیکی پکن واقع شده و می توانید پس از تور پکن از هانگژو دیدن کنید. اگر به دنبال یک شهر دنج هستید، هانگژو گزینه ی خوبی است. جاذبه های دیدنی هانگژو زیاد است و قطعاً شما در یک روز نمی توانید آن ها را ببینید؛ اما بهتر است که برخی از آن ها را در برنامه ی خود قرار دهید.

کوه نوردی در کوه بزرگ و باشکوه موگان برای افرادی که به کوهنوردی علاقه دارند جذابیت خاصی دارد. دریاچه وست و چشمه ی ببر از دیگر طبیعت گردی هایی است که در چین می توانید از آن ها لذت ببرید این مکان ها در هانگژو واقع شده اند و اگر در تور ترکیبی چین شما شهر هانگژو نیز وجود داشت بهتر است سری به این مکان ها بزنید. معابد و آثار باستانی زیادی در این شهر پرگردشگر و زیبا وجود دارند که شما را به دیدن خود دعوت می کنند!

به طور کلی آژانس مسافرتی بهروزسیر برنامه های خاص خود را برای تورهای ترکیبی دارد و گزینه های ترکیبی مختلفی را پیش روی شما می گذارد تا قدرت انتخاب بیشتری برای سفر خود داشته باشید و بهتر انتخاب کنید.

مزایای استفاده از تور ترکیبی چین

مزایای تور ترکیبی چین بهروزسیر

( تعطیلات شگفت انگیز با تور ترکیبی چین )

دیدن چین ممکن است هر زمانی برای شما مقدور نباشد و شاید افرادی باشند که فقط یک بار بتوانند به چین سفر کنند، از این رو بهتر است از این یک بار به نحو احسن بهره ببرید. اگر با تورهای معمولی به یکی از شهرهای چین بروید از یک شهر چین دیدن می کنید و فرصت دیدن دیگر شهرها و جاذبه ی گردشگری را از دست می دهید؛ اما با تور ترکیبی چین شهرهای بیشتری را می بینید و با یک تیر دو نشان می زنید.

تور ترکیبی چین توسط افراد با تجربه صورت می گیرد و آن ها می دانند کدام مناطق چین بیشترین جاذبه های گردشگری را دارد که شما می توانید بیشتر از سفر خود لذت ببرید از این رو وقت و هزینه ی تور خود را به صورت بهینه به کار می گیرید و از آن نهایت لذت را می برید.

در تور ترکیبی چین زمان سفر خود را به مناطق مختلف اختصاص می دهید و اگر از یک شهر لذت نبردید گزینه های دیگری نیز برای کامل کردن سفر خود در آستین دارید و از خوشگذرانی در این شهرها لذت می برید.

اگر تعطیلاتی در پیش دارید که نمی دانید چه برنامه ای برای آن داشته باشید بهتر است تور ترکیبی چین را در گزینه های انتخابی خود قرار دهید تا بهترین استفاده را از تعطیلات خود ببرید. در این صورت بدون شک می توانید از تعطیلات خود لذت ببرید و یک خاطره ی خوب برای خود بسازید.

با توجه به این که تور ترکیبی در یک سفر انجام می گیرد، هزینه ی آن بسیار مقرون به صرفه تر از تورهای جداگانه به شهرهای مختلف چین است هر چند هزینه ی آن نسبت به تور ساده کمی بیشتر است ولی به طور کلی به دیدن یک باره ی چندین شهر می ارزد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + سیزده =

تماس بگیرید