تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

تفریحات هیجان انگیز در چین

تفریحات-هیجان-انگیز-در-چین-بهروزسیر
چکیده این مطلب:

برخی از تفریحات هیجان انگیز در چین شامل برگزاری مسابقات و سرگرمی ها هستند و برخی دیگر نیز جنبه نمایشی دارند. بهروزسیر پیشنهاد می کند ….

نویسنده: منتشر شده در: 28 سپتامبر 2019 257 بازدید

تفریحات-هیجان-انگیز-در-چین-بهروزسیر

تفریحات هیجان انگیز در چین در شهرهای مختلف

تفریحات هیجان انگیز در چین را می توانید با ویزای توریستی چین از نزدیک تجربه کنید. بهترین و جذاب ترین برنامه های تفریحی در تمام شهرهای چین با عناوین مختلف وجود دارند. هم مردم بومی شهرها و هم توریست ها و گردشگران از این برنامه ها استفاده می کنند. برخی از سرگرمی های هیجان انگیز در چین شامل برگزاری مسابقات و سرگرمی ها هستند و برخی دیگر نیز جنبه نمایشی دارند. بهروزسیر پیشنهاد می کند با یک سفر چند روزه به یکی از شهرهای چین، این تفریحات جذاب را حتماً تجربه کنید. در این مطلب به برخی از بهترین تفریحات چین  در شهرهای مختلف اشاره می کنیم. با ما همراه باشید.

تفریحات هیجان انگیز در چین؛ فرصتی برای ورود به دنیای بازی و سرگرمی

1-کلوب کمدی کونگ فو در شهر شانگهای (Kung Fu Komedy Club)

کلوب-کمدی-کونگ-فو-در-شهر-شانگهای-بهروزسیر

یکی از تفریحات هیجان انگیز  چین در شهر شانگهای متعلق به یک کلوب است که برنامه های نمایشی و تئاترهای سرگرم کننده را ارائه می دهد. این برنامه ها مشابه با نمایش های شهر نیویورک اجرا می شوند. برنامه های نمایشی در این کلوب به صورت استند آپ کمدی هستند و بسیار سرگرم کننده و خنده دار می باشند. اگر تمایل دارید این نمایش ها را در شهر شانگهای تماشا کنید به حدود 2 تا 3 ساعت زمان نیاز دارید.

آدرس کلوب کونگ فو: چین، شانگهای، منقطه لووان، نزدیک به جاده جولو، ناحیه جینگ آن، جاده شمالی ژیانگ یانگ، شماره 1، 4/F

2-بازی Sandbox VR در هنگ کنگ

بازی-Sandbox-VR-در-هنگ-کنگ-بهروزسیر

یکی دیگر از تفریح های هیجان انگیز چین که می توانید آن را تجربه کنید، بازی Sandbox VR است. این مرکز بازی در هنگ کنگ واقع شده و یکی از هیجان انگیزترین برنامه های تفریحی است که نسل جوان به شرکت در آن علاقه زیادی نشان می دهند. در بازی تفریحی Sandbox VR، یک محیط شبیه سازی شده ایجاد شده است که افراد در گروه های 3 یا 4 نفره باید از دنیای ناشناخته ها عبور کنند و به سلامت از مراحل خطرناک و دلهره آور بگذرند. اگر به هنگ کنگ سفر کردید در بازی تفریحی Sandbox VR حتماً شرکت کنید. این مرکز به صورت روزانه از ساعت 13:30 ظهر تا 10:30 شب باز است.

آدرس مرکز بازی Sandbox VR: چین، هنگ کنگ، ترن پلازا، طبقه چهارم، جاده کامرون 3A-3C

3-دنیای آبی، یکی از تفریحات هیجان انگیز در چین در شهر شنزن (Sea Water – Shenzhen)

دنیای-آبی-در-شهر-شنزن-بهروزسیر

یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز  چین که می توانید با ویزای توریستی چین از آن ها لذت ببرید، شرکت در برنامه های دنیای آبی در شهر شنزن است. در این برنامه بسیار جذاب و هیجان انگیز می توانید بر روی کشتی های تفریحی سوار شوید و از موسیقی، سرگرمی ها لذت ببرید و همچنین منظره اقیانوس را تماشا کنید. در طول سفر تفریحی نیز می توانید از رستوران و کافه و خوراکی ها و غذاهای آن استفاده کنید. بهروزسیر به شما اطمینان می دهد اگر در این برنامه گردشگری شرکت کنید، یکی از بهترین خاطرات تفریحات هیجان انگیز در چین را برای خود ثبت نموده اید.

آدرس: چین، شنزن، شی کو، جاده تای زی، نمای ساحلی پلازا

4-پارک آبشار کانمینگ (Kunming Waterfall Park)

پارک-آبشار-کانمینگ-بهروزسیر

یکی از سرگرمی هیجان انگیز در چین در شهر کانمینگ، متعلق به یک فضای بسیار زیبا و جذاب است که با نام پارک آبشار شهرت دارد. این پارک زیبا به صورت یک آبشار طویل دیده می شود که به یک دریاچه منتهی شده است. یک پل مارپیچ بر روی آب دریاچه قرار دارد که گردشگران برای تماشای منظره آبشار از روی آن عبور می کنند. پارک آبشار در نوع خود یکی از تفریحات هیجان انگیز در چین به شمار می رود. اگر ویزای توریستی چین را دریافت کنید می توانید حدودد 2 ساعت از گردشگری روزانه خود را برای تماشای این منظره زیبا اختصاص دهید.

آدرس: چین، کانمینگ، منطقه شانژین

5-چرخ و فلک در شهر ژیامِن (Xiamen Lixin Ferris Wheel)

چرخ-و-فلک-در-شهر-ژیامِن-بهروزسیر

یکی از تفریحات هیجان انگیز در چین در شهر ژیامن، یک چرخ و فلک غول پیکر است. سوار شدن بر این چرخ و فلک به راستی، جرأت زیادی را طلب می کند. گردشگرانی که به این منطقه سفر می کنند و به تفریحات هیجان انگیز در چین علاقه زیادی دارند می توانند این چرخ و فلک را انتخاب کنند. برای شرکت در این برنامه جذاب از ساعت 2:30 بعدازظهر تا 11 شب می توانید اقدام کنید.

آدرس: چین، ژیامن، منطقه سی مینگ، مینگ فا پلازا

6-اتاق فرار در شهر پکن (OMESCAPE – Taiyanggong)

اتاق-فرار-در-شهر-پکن-بهروزسیر

یکی از تفریحات هیجان انگیز در چین در شهر پکن، شرکت در بازی مهیج اتاق فرار است. کم و بیش با بازی تفریحی و هیجان انگیز اتاق فرار آشنا هستید. گروه های شرکت کننده در یک اتاق قرار می گیرند و درب ها قفل می شود. برای خارج شدن از اتاق، افراد باید سوالات، چالش ها و معماها را حل کنند و راهی برای فرار بیابند. این بازی در چند مرحله انجام می شود و در هر مرحله، چالش ها دشوارتر می شود. اتاق فرار، یکی از تفریحات هیجان انگیز در چین در شهر پکن از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است. اگر ویزای توریستی چین را دریافت کنید می توانید در شهر پکن از برنامه اتاق فرار لذت ببرید.

آدرس: چین، پکن، منطقه چائویانگ، خیابان Taiyanggong، ساختمان شماره 12، طبقه B1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

تماس بگیرید