تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

زیباترین ساحل شنزن

default
چکیده این مطلب:

ساحل شنزن به نام دامیشا که یکی از زیباترین سواحل چین شناخته می شود توانسته گردشگران زیادی را به خود جذب کند.دامیشا از سواحل خلیج ….

نویسنده: منتشر شده در: 12 دسامبر 2018 154 بازدید

ساحل شنزن چین بهروزسیر
ساحل شنزن به دلیل زیبایی که دارد در بین گردشگران معروف شده است. البته شهر شنزن چندین ساحل دارد که معروف ترین آن ها ساحل دامیشا است. شاید اوایل بیشتر افراد برای تجارت به چین می رفتند ولی با دیدن زیبایی های بی نظیر این کشور مدرن و با طبیعت عالی آن روز به روز جنبه ی توریستی آن بیشتر شد. چین توانسته در اکثر شهرهای خود موقعیت گردشگری و تجاری عالی را فراهم آورد و به راحتی جز کشورهای پرگردشگر شود. شهرهای مختلف آن مانند پکن، شنزن، شانگهای و … همگی می توانند جاذبه های آنقدر قوی داشته باشند که بیشتر افراد را راضی از تور چین خود بازگردانند.

شهر زیبای شنزن و ساحل شنزن را بشناسید

شهر شنزن در اصل یک بندر تجاری و دیدنی است که مناظر زیبایی را به خود اختصاص داده است. همچنین وجود کارخانه های مختلف تولیدی در این شهر باعث شده تا هر چه بیشتر بتوان از آن بهره برد و مقاصد تجاری بسیاری از فعالان کسب و کار شود. در شنزن انواع جاذبه های گردشگری مانند آثار باستانی، مراکز تجاری بزرگ، پارک های زیبا و متنوع، دهکده ی فرهنگ و… دیده می شوند؛ اما در این بین ساحل شنزن به نام دامیشا جای خود را در دل بازدید کنندگان به خوبی باز کرده است و کمتر کسی است که به شنزن برود و از این ساحل دیدن نکند. بدون شک شما هم اگر از این ساحل زیبا دیدن کنید آن را جزء برنامه های آتی خود در تور چین و شهر شنزن قرار می دهید تا یک بار دیگر هم که شده بتوانید از این ساحل زیبا و پرگردشگر لذت ببرید.

ساحل شنزن و زیبایی های آن

بهترین ساحل شنزن یعنی دامیشا از سواحل خلیج داپنگ است و در محله ی یانتیان شنزن واقع شده است. ساحل دامیشا از عهد باستان تا کنون به عنوان یک مکان گردشگری و تفریحی شناخته شده است. به دلیل بالا بودن گردشگری در ساحل شنزن در اطراف آن انواع اماکن رفاهی مانند هتل، مسافرخانه، ویلا و مراکز اقامتی مختلف و رستوران ها گرد هم آمده اند تا افراد بتوانند هر چه بهتر و راحت تر از این محیط لذت ببرند.

یکی از خصوصیات زیباترین ساحل شنزن یعنی دامیشا، طویل بودن آن است. طولانی ترین خط ساحلی شنزن بالغ بر 1.8 کیلومتر است که همین امر باعث شده تا افراد زیادی به مقاصد پیاده روی و قدم زدن آن را انتخاب کنند.

در ساحل شنزن زیبایی شن های طلایی رنگ و نرم آن مزید بر علت شده تا زیباترین ساحل شنزن را دامیشا بدانند. دامیشا یک ساحل معروف در بین چینی هاست و شن های آن در زیر نور آفتاب درخشش خاصی دارند. به دلیل این که ساحل دامیشا شنزن موقعیت گردشگری خوبی دارد بخش های تفریحی دیگری نیز در کنار آن ایجاد شده تا گردشگران هر چه بیشتر بتوانند از آن لذت ببرند.

باید روی شن های این ساحل راه بروید تا متوجه نرمی وصف ناپذیر شن های آن شوید. به همین علت هنگامی که به این ساحل زیبا می رسید کمتر کسی را با کفش می بینید. اکثر افراد کفش های خود را درآورده اند و با پای پیاده در حال قدم زدن بر روی شن های نرم و زیبای ساحل شنزن هستند. این مکان هر چند شلوغ و پر بازدید است اما آرامش خاصی دارد که می توان از آن جا برای رفع خستگی و آرامش عصبی بهره برد. همچنین بهترین ساحلی که برای شنا کردن می توانید انتخاب کنید ساحل دامیشا شنزن است و در روزهای آفتابی به خوبی می توانید از شنا در این آب ها بهره ببرید.

تفریحات دامیشا زیباترین ساحل شنزن

ساحل شنزن و زیبایی های آن بهروزسیرهر چند زیبایی طبیعی و پیاده روی بر روی ساحل شنزن باعث شده تا افراد زیادی به آن جا روی آورند اما در این مکان می توانید از امکانات دیگری نیز بهره ببرید.

موج سواری یکی از پرکاربردترین تفریحاتی است که برای بازدید کنندگان از دامیشا ساحل شنزن تدارک دیده شده است. دامیشا توانسته به خوبی شرایط را برای موج سواری فراهم کند. دیدن موج سوارانی که بسیار حرفه ای این کار را انجام می دهند می تواند برای بازدید کنندگان بسیار جالب و مفرح باشد. اگر خودتان موج سواری بلدید که باز هم بهتر می توانید از این مکان زیبا لذت ببرید.

علاوه بر دریا و ساحل زیبای شنزن، مجسمه های حیرت انگیزی که بسیار با دقت ساخته شده اند بر زیبایی ساحل شنزن افزوده اند.

یک فرهنگ بسیار جالب که بین چینی ها دیده می شود ازدواج در سواحل است. شاید باورتان نشود در روزهای آفتابی می توانید مراسم ازدواج بسیاری را در دامیشا زیباترین ساحل شنزن ببینید و با فرهنگ ازدواج در چین نیز آشنا شوید. عروس و دامادهای خوش ذوقی که طبیعت را برای شروع زندگی خود انتخاب کرده اند و می توانند بسیاری از افراد را نیز در جشن و شادی خود شریک کنند.

بهترین زمان برای بازدید از دامیشا زیباترین ساحل شنزن

زیباترین ساحل شنزن یعنی دامیشا بهترین مکانی است که در تابستان می توانید به آن جا سفر کنید. در تابستان می توانید در این ساحل زیبا قدم بزنید و از آفتاب آن نیز لذت ببرید. داشتن یک روحیه ی عالی بدون شک حاصل قدم زدن و آفتاب گرفتن در کنار ساحل زیبای شنزن است. دامیشا اکثر اوقات هدف افرادی است که پارتی های شلوغ و شاد را دوست دارند. به دلیل این که تابستان هوای این منطقه کمی گرم است می توانید به راحتی در دریا شنا کرده و ساعتی بر روی شن های زیبای دامیشا استراحت کنید.

اگر دوست دارید زمان بیشتری را در این زیباترین ساحل شنزن بگذرانید نیازی نیست به هتل های داخل شهر بروید می توانید در کنار ساحل هتل بگیرید و هر روز صبح خود را با این طبیعت زیبا سر کنید. رستوران ها و غذاخوری های متنوعی نیز در این مکان دایر شده تا شما بتوانید هر چه راحت تر اوقات خود را در دامیشا بگذرانید این رستوران ها انواع غذاهای محلی و حتی غذاهای متنوعی از دیگر کشورها دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

تماس بگیرید