تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

شهر دونگوان چین

شهر دونگوان چین بهروزسیر
چکیده این مطلب:

شهر دونگوان چین یکی از شهرهای مرفه و ایده آل برای زندگی در مرکز استان گانگ دونگ است.این شهر به عنوان یک شهر صنعتی بسیار ….

نویسنده: منتشر شده در: 07 ژانویه 2019 607 بازدید

شهر دونگوان چین Dongguan، شهری مرفه و ایده آل

شهر دونگوان چین Dongguan، شهری مرفه و ایده آلشهر دونگوان چین (Dongguan) یکی از شهرهای مرفه و ایده آل برای زندگی در مرکز استان گانگ دونگ (Guangdong) است. این شهر به عنوان یک شهر صنعتی بسیار مهم در ناحیه دلتای رودخانه مروارید در مجاورت پایتخت گانگ ژو (Guangzhou) در شمال، هوی ژو (Huizhou) در شمال شرق، شنزن (Shenzen) در جنوب و رودخانه مروارید در غرب قرار گرفته است. این شهر پس از شنزن، شانگهای و سوژو، رتبه خوبی را در صادرات انواع کالا با میزان 54/65 بیلیون دلار به خود اختصاص داده است. برترین مراکز خرید چین در این شهر ساخته شده اند. با اخذ ویزای گروهی چین می توانید به کشور چین سفر کنید و از شهر دونگوان دیدن نمایید.

تاریخچه شهر دونگوان

تاریخچه شهر دونگواناگرچه اولین نشانه های سکونت انسان در شهر دونگوان چین به حدود 5000 سال پیش باز می گردد اما این شهر در سال های اخیر به عنوان یک منطقه مسکونی استثنایی مورد توجه قرار گرفته است. در طول دوران جنگ جهانی دوم، این شهر به عنوان پایه بسیار قوی و محکم برای استقرار ارتش چین و مقاومت در برابر چریک ها و گروهک های ژاپنی به کار می رفت. در دوره های خاصی از تاریخ که حکومت چین به سمت ریاست جمهوری تغییر پیدا کرد، منبع درآمدی شهر دونگوان از سمت کشاورزی به تولیدات صنعتی تغییر یافت به گونه ای که هم اکنون یکی از بهترین و معروف ترین شهرهای صنعتی شرق آسیا به شمار می رود. بهروزسیر پیشنهاد می دهد با ویزای گروهی چین به این شهر سفر کنید تا از نزدیک با آثار تاریخی و بناهای مربوط به دوران باستان در آسیای شرقی آشنا شوید.

موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی شهر دونگوان چین

موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی شهر دونگوان چینبررسی موقعیت جغرافیایی شهر دونگوان نشان می دهد که این شهر در سمت شرق، اغلب دارای نواحی تپه ای و در سمت غرب، مسطح و وسیع است؛ محدوده خط ساحلی در این شهر حدود 98/115 کیلومتر را پوشش می دهد. مرکز این شهر در فاصله حدود 50 کیلومتری از گونگ ژو، 90 کیلومتری شنزن، 87 کیلومتری هنگ کنگ و 89 کیلومتری از ماکائو قرار گرفته است. 27% از زمین های شهر دونگوان را آب، 25% را زمین های جنگلی و 13% را زمین های زراعی و کشاورزی اشغال کرده است و تنها 35% از زمین ها به طور کامل توسعه یافته اند.

آب و هوای شهر دونگوان

شرایط آب و هوایی شهر دونگوان به شکل معتدل نیمه گرمسیری است که در طول سال شاهد حجم زیاد بارندگی بوده و از نور خورشید نیز برخوردار است. میانگین دمای هوا در طول سال، 7/22 درجه سانتی گراد است و میانگین بارندگی در سال، 1787 میلی متر می باشد. بهروزسیر توصیه می کند در شرایطی با ویزای گروهی چین به این شهر سفر کنید که شرایط آب و هوایی، مطلوب بوده و تابش آفتاب در حداکثر میزان خود باشد.

فستیوال ها و جشنواره های معروف در شهر دونگوان

فستیوال ها و جشنواره های معروف در شهر دونگوانفستیوال ها و جشنواره هایی که در تمام شهرهای کشور چین برگزار می شوند جزو جاذبه های این کشور هستند و نقش مهمی در جذب توریست ها و گردشگران خارجی به این سرزمین ایفا می کنند. شهر دونگوان چین نیز یکی از این شهرهای معروف است و فستیوال های آن در تمام جهان شهرت دارند. بهروزسیر پیشنهاد می دهد اگر قصد دارید با مراسم و تمدن چین آشنا شوید، در ایام برگزاری این جشن ها با ویزای گروهی چین به این شهر سفر کنید.

فستیوال های شهر دونگوان

فستیوال هایی که به صورت سالانه در شهر دونگوان برگزار می شوند عبارتند از:
• فستیوال هنری لینگ نان، دونگوان – ماه ژانویه
• فستیوال کارگران دونگوان – دومین روز از دومین ماه قمری
• جشنواره ماچونگ گوآنین (Machong Guanyin) – نوزدهمین روز از دومین ماه قمری
• فستیوال گل در کینگ ژی (Qingxi Flower Festival) – آوریل
• فستیوال باغ چای – آوریل
• جشنواره هنری کیائوتو لوتوس (Qiaotou Lutus Art Festival) – ژوئن
• فستیوال فرهنگ در کی شی کویفِنگ (Qishi Qiufeng) – آگوست
• جشنواره هنری – فرهنگی عطر چهار فصل در ماچونگ (Machong) – سپتامبر
• فستیوال گردشگری ژانگموتو (Zhangmutou) هنگ کنک – سپتامبر
• فستیوال هنری فنگ گانگ هاکا (Fenggang Hakka) – ایام جشنواره پاییزی قمری)
• جشنواره صعود از کوهستان در ژی گانگ (Xiegang) – سومین هفته ماه سپتامبر)
• جشنواره موسیقی در تانگ ژیا (Tangxia) – اکتبر
• فستیوال فرهنگ آب در هِنگ لی (Hengli) – ماه اکتبر تا نوامبر
• جشنواره فرهنگ و گردشگری در لیائوبو (Liaobu) – ماه دسامبر

جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی در شهر دونگوان چین

جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی در شهر دونگوان چینمکان-های-دیدنی-در-شهر-دونگ-گوآن-چین-بهروزسیرمکان های دیدنی بسیار زیبا و منظره های بی نظیری را می توانید در شهر دونگوان چین تماشا کنید. برای سفر به این شهر بهتر است ویزای گروهی چین دریافت کنید و در قالب تور گردشگری چین از جاذبه های این شهر دیدن نمایید. مهم ترین جاذبه های دیدنی این شهر عبارتند از: پارک کی فِنگ (Qifeng Park)، پارک دریاچه سونگ شان (Songshan Lake Park)، موزه جنگ اوپیوم (Opium War Museum)، پارک ملی جنگلی کوهستان گوآنین (Guanyin)، پارک جنگلی شوی لیان شان (Shuilianshan)، خیابان هو (Hou Street)، کوهستان هوآنگ کی (Huangqi Mountain)، دهکده باستانی نانشی مینگ و کینگ (Nanshe Ming & Qing Ancient Village) و …. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 4 =

تماس بگیرید