تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

شهر ووشی چین Wuxi + جاذبه های گردشگری

شهر ووشی بهروزسیر
چکیده این مطلب:

شهر ووکسی (Wuxi)، یکی از شهرهای کشور چین است؛ این شهر در استان جنوبی چین با نام جیانگ سو (Jiangsu) واقع شده و یکی از ….

نویسنده: منتشر شده در: 19 دسامبر 2018 415 بازدید

شهر ووشی چین Wuxi و جاذبه های مشهورش

شهر ووشی چین Wuxi و جاذبه های مشهورش بهروزسیرشهر ووشی چین (Wuxi)، یکی از شهرهای کشور چین است؛ این شهر در استان جنوبی چین با نام جیانگ سو (Jiangsu) واقع شده و یکی از زیباترین مکان های دیدنی کشور محسوب می شود. برای سفر به کشور چین و بازدید از این شهر تاریخی می توانید از طریق اخذ ویزای توریستی چین اقدام کنید. این شهر توسط دو شهر دیگر بزرگ با نام های چانگ ژو (Changzhou) در غرب و سو ژو (Suzhou) در شرق احاطه شده است. ووشی دارای 9 ناحیه بوده و مساحت آن حدود 4628 کیلومتر مربع است. این شهر را می توان جزو شهرهای پیشرفته کشور چین دسته بندی نمود.

جالب است بدانید شهر ووشی ، خط ساحلی رودخانه یانگ زی (Yangtze River) در قسمت شمالی را پوشش می دهد و دو ساحل مجزا را در این نواحی ایجاد می کند. برای آشنایی با این شهر با بهروزسیر همراه باشید.

شهر ووشی در کشور چین در حال حاضر، مرکز اقتصاد و صنعت مدرن شناخته شده است. نواحی صنعتی اغلب در نواحی دریاچه تای (Lake Tai) واقع شده اند. این شهر به عنوان یکی از شهرهای تاریخی و نمادی از فرهنگ و تمدن کشور چین شهرت دارد. از زمان های دور، ووشی با نام شهر ماهی و برنج شناخته می شده است. همچنین صنایع تولید لباس و پایتخت ابریشم و برنج این شهر در تمام چین معروف هستند. فرهنگ و تمدن شهر ووشی چین ، متعلق به تمدن وو یو (Wu Yue) می باشد.

آب و هوای شهر ووشی چین

آب و هوای شهر ووشی چین بهروزسیرآب و هوای شهر ووشی چین در ماه های مختلف سال، متفاوت است. به طور کلی تابستان های این شهر دارای شرایط آب و هوایی بسیار گرم و مرطوب است و زمستان های آن، سرد و مرطوب می باشد. میانگین دمای هوای این شهر در فصل های سرد سال، 18 درجه سانتی گراد گزارش شده است. تحت تأثیر هوای دریای چین شرقی، در بعضی مواقع پدیده تراکم ابرهای باران زا در نزدیکی سطح زمین در مناطق کوهستانی این شهر رخ می دهد. بهروزسیر پیشنهاد می کند در فصل بهار به این سرزمین سفر کنید تا از بهترین شرایط آب و هوایی لذت ببرید.

جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی شهر ووشی

مکان های دیدنی شهر ووکسی بهروزسیرشهر ووشی چین ، جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی تاریخی و منحصر به فردی را در نواحی پایینی دلتای یانگ زی ایجاد کرده است. برخی از قصرها و عمارت های ساخته دست بشر در این قسمت قرار دارند. این شهر در ساحل دریاچه تای ساخته شده و امروزه یکی از مقاصد گردشگری کشور چین به شمار می رود. با اخذ ویزای چین و شرکت در تور چین می توانید به شهر ووشی سفر کنید.

مهم ترین جاذبه های گردشگری این منطقه در شهر ووشی شامل یوآن تو ژو (Yuantoizhu) و تایهو ژیاندو (Taihu Xiandao) یا جزیره خدایان می باشد. مسافران و گردشگرانی که به شهر ووشی  سفر می کنند می توانند از تماشای مناظر دریاچه تای لذت ببرند؛ در مرکز شهر، یک چرخ و فلک غول پیکر وجود دارد که ارتفاع آن حدود 115 متر بوده و حدود 18 دقیقه طول می کشد تا یک دور کامل را تمام کند. هنگام شب، نورهای زیبا، جلوه خاصی به این فضا می بخشند.

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر ووشی چین ، کانال عظیمی است که از میان شهر عبور می کند. این کانال بزرگ از دو کانال کوچک تر که یکی از آن ها بسیار قدیمی و دیگری از سال 1949 ایجاد شده است، تشکیل شده است. مناظر اطراف این کانال های آبی برای گردشگران، جذاب و زیبا هستند.

مکان های دیدنی شهر ووشی چین بهروزسیر

باغ های سرسبز در شهر زیبای ووشی

شهر ووشی چین دارای باغ های سرسبز و پارک های متعددی است که بسیاری از آن ها در طول تاریخ و به دست ثروتمندان و یا افراد مشهور ساخته شده اند. در این میان، می یان (Mei Yuan) و لی یان (Li Yuan)، دو نمونه بارزی از این باغ ها در شهر هستند. پارک لیهو (Lihu Park) نیز یکی از محبوب ترین و شلوغ ترین پارک های شهر ووشی است. بهروزسیر پیشنهاد می کند اگر با اخذ ویزای توریستی چین تصمیم دارید برای گردش در شهرهای کشور چین اقدام کنید، فهرستی از جاذبه های هر شهر را در اختیار داشته باشید.

مجسمه غول پیکر بودا، یکی از مکان های دیدنی در شهر ووشی

مجسمه غول پیکر بودا بهروزسیردر محدوده نزدیکی از شهر ووشی چین ، در ناحیه جنوب رشته کوه های بلند، مجسمه ای غول پیکر از بودا به ارتفاع 88 متر قرار دارد. این محوطه به نام لینگ شان (Ling Shan) شناخته می شود و یکی از جاذبه های گردشگری شهر محسوب می شود. این مجسمه دارای تقدس و ارزش زیادی است و به عنوان نهمین مجسمه بلند در جهان شناخته می شود. برای لذت بردن از مکان های دیدنی ووشی با اخذ ویزای توریستی چین و استفاده از خدمات تور چین می توانید اقدام کنید. بهروزسیر، سفر به شهرهای مختلف کشور چین را فرصتی استثنایی برای آشنایی با فرهنگ و تمدن آسیای شرقی می داند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 8 =

تماس بگیرید