تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

مراکز خرید چین

مراکز خرید چین بهروزسیر
چکیده این مطلب:

یکی از جذاب ترین قسمت های سفر به کشور چین، بازدید از مراکز خرید در چین در شهرهای مختلف است. در تمام شهرهای این کشور ….

نویسنده: منتشر شده در: 26 دسامبر 2019 193 بازدید

مراکز خرید چین: معرفی 7 تا از بهترین فروشگاه های چین

مراکز خرید چین: معرفی 7 تا از بهترین فروشگاه های چین

یکی از جذاب ترین قسمت های سفر به کشور چین، بازدید از مراکز خرید چین در شهرهای مختلف است. در تمام شهرهای این کشور می توان مراکز خرید، مجتمع های تجاری و بسیاری از مغازه های کوچک و بزرگ را مشاهده کرد که کالاهای مختلف را به فروش می رسانند. اگر با ویزای چین به این کشور سفر کنید بی شک می توانید سوغاتی ها و هدایای بسیار زیبا و جذابی را از مراکز خرید در چین خریداری کنید. خدمات تور گردشگری بهروزسیر با برگزاری تورهای چین به ویژه در ایام جشنواره های خرید و مراسم سال نوی چینی، بهترین فرصت را برای علاقه مندان به بازدید از این سرزمین افسانه ای فراهم ساخته است.

فهرستی از بهترین مراکز خرید چین

فهرستی از بهترین مراکز خرید چین بهروزسیر

1- مرکز Taikoo Hui در شهر گوانجو

یکی از زیباترین و معروف ترین مراکز خرید چین، مرکز خرید Taikoo Hui در شهر گوانجو (گوانگجو) است. این مرکز خرید با مساحتی به وسعت 138000 متر مربع یک مرکز تجاری بزرگ با بیش از 180 مغازه و فروشگاه است. معتبرترین برندها در مغازه های این مرکز خرید  به فروش می رسند. در مرکز خرید Taikoo Hui در شهر گوانجو، رستوران ها، کافی شاپ، هایپرمارکت و … برای پذیرایی از مردم وجود دارد. اگر ویزای چین را دریافت کنید می توانید از این مرکز تجاری بازدید نمایید.

این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز می باشد. در مدت زمان 2 تا 3 ساعت می توانید از تمام محوطه مرکز خرید Taikoo Hui در شهر گوانجو دیدن کنید.

آدرس: شهر گوانجو، منطقه تیان هی، جاده تیان هی، شماره 383

2- مرکز خرید COCO Park در شنزن

مرکز خرید COCO Park در شنزن بهروزسیر

یکی از معروف ترین مراکز خرید چین در شهر شنزن، مرکز خرید COCO Park نام دارد. این مرکز خرید برای توریست ها و گردشگران خارجی، جذابیت فوق العاده ای ارائه داده است. مرکز خرید COCO Park یک مرکز پیچیده از تعداد زیادی فروشگاه و مغازه در ناحیه فوتیان در شنزن است. این مرکز تجاری در سال 2007 تأسیس شد. برای بازدید از این مرکز خرید می توانید از ساعت 10 صبح تا 10 شب به آدرس زیر مراجعه کنید:

آدرس: شنزن، گوجی هوآ یوآن، کوکوپارک، شماره 269

3- مرکز Riverside 66 در تیانجین

مرکز خرید چین Riverside 66 در تیانجین بهروزسیر

یکی از زیباترین مراکز خرید در چین با معماری خیره کننده و منحصر به فرد، مرکز خرید Riverside 66 است. این مرکز خرید در مساحتی به وسعت 152800 متر مربع در شهر تیانجین ساخته شده است. مراحل ساخت این مرکز تجاری در سال 2014 با پایان رسید و اکنون به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز خرید در حال فعالیت است. اگر ویزای چین دریافت کنید می توانید از مرکز خرید Riverside 66 در تیانجین از ساعت 10 صبح تا 10 شب دیدن نمایید.

آدرس: تیانجین، منطقه هِپینگ، جاده ژینگ آن، شماره 166

4- مرکز خرید IFC Mall در شهر شانگهای

مرکز خرید IFC Mall در شهر شانگهای بهروزسیر

با ویزای چین و خدمات بهروزسیر می توانید به شهر شانگهای سفر کنید و در این شهر یکی از زیباترین مراکز خرید در چین را از نزدیک تجربه نمایید. این مرکز خرید در 6 طبقه ساخته شده است و یک مرکز جامع از مغازه ها و فروشگاه ها است که برندهای معتبر کالا را به مردم ارائه می دهند. علاوه بر مغازه ها، رستوران، اغذیه فروشی و سالن سینما نیز در مرکز خرید چین IFC Mall در شهر شانگهای وجود دارد. این مرکز خرید از 10 صبح تا 10 شب باز است.

آدرس: شانگهای، منطقه پودونگ، لیوجیازویی، خیابان هشتم

5- مرکز INDIGO در شهر پکن

مرکز خرید چین INDIGO در شهر پکن بهروزسیر

یکی از معروف ترین مراکز خرید در چین در شهر پکن، مرکز خرید INDIGO است. این مرکز تجاری در 25 طبقه با تعداد حدود 369 واحد تجاری یکی از بزرگ ترین مراکز خرید در پکن محسوب می شود. مرکز خرید INDIGO در منطقه چائویانگ ساخته شده است. چند رستوران و بسیاری مراکز خرید کوچک و اغذیه فروشی در این مرکز تجاری وجود دارند. مرکز خرید INDIGO در سال 2012 راه اندازی شد. با ویزای چین و خدمات بهروزسیر به پکن سفر کنید و بهترین سوغاتی ها را از این مرکز خرید در چین تهیه نمایید.

اگر نمی دانید سوغاتی از چین برای دوستان و عزیزانتان چی بیاورید پیشنهاد می کنیم این مقاله را حتما بخوانید: «8 سوغات چین که بسیار معروف هستند»

آدرس: پکن، منطقه چائویانگ، جاده جیوژیانکیائو، شماره 18

6- مرکز خرید APM در شهر پکن

6- مرکز خرید APM در شهر پکن بهروزسیر

یکی دیگر از مراکز خرید در چین در پکن، مرکز خرید APM است. این مرکز خرید به طور ویژه برای توریست ها شناخته شده می باشد؛ چرا که در سال 1993 مشغول به فعالیت کرده است. مرکز خرید APM در مساحتی به وسعت 120000 متر مربع و در 6 طبقه ساخته شده است. برای بازدید از این مرکز خرید به آدرس زیر مراجعه کنید:

آدرس: پکن، وانگ فوجینگ

7- مرکز خرید Pacific Place در هنگ کنگ

مرکز خرید چین Pacific Place در هنگ کنگ

یکی از معروف ترین مراکز خرید در چین، مرکز خرید Pacific Place در هنگ کنگ است. این مرکز خرید به علت برندهای معتبر و کالاهای لوکس، شیک و مدرن که در فروشگاه های آن ارائه می گردد به شهرت رسیده است. اگر قصد دارید در سفر به هنگ کنگ از یکی از بهترین مراکز خرید چین دیدن کنید، مرکز خرید Pacific Place در هنگ کنگ را به شما پیشنهاد می کنیم. در این مرکز تجاری، لوازم خانگی لوکس، جواهرات، لوازم آرایشی چینی و برندهای شیک دنیا به فروش می رسد. بهروزسیر توصیه می کند بازدید از این مرکز تجاری را در سفر به چین از دست ندهید.

آدرس: هنگ کنگ، بخش مرکزی، کوئینزوی، شماره 88

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

تماس بگیرید