تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

مراکز خرید شانگهای چین

مراکز خرید شانگهای در چین بهروزسیر
چکیده این مطلب:

مرکز خرید شانگهای بسیار بزرگ و زیاد هستند. این بندر بزرگ تجاری چین یکی از بزرگترین مراکز تجاری جهان است که گردشگران زیادی به آن ….

نویسنده: منتشر شده در: 26 نوامبر 2018 195 بازدید

معرفی 9 مرکز خرید در شانگهای چین

معرفی 9 مرکز خرید در شانگهای چینمراکز خرید شانگهای جزو اولین جاهایی است که در سفر، گردشگران به دنبال آن می گردند. چین یکی از کشورهایی است که تولید بالایی در زمینه ی انواع کالاهای مورد استفاده ی انسان داشته است. از این رو در تور چین خرید یکی از اجزای اساسی گردشگری است و حتی اکثر اوقات به قصد خرید به این کشور بزرگ و دیدنی سفر می کنند. یکی از بهترین شهرهای چین برای خرید بندر مدرن و بزرگ شانگهای است که مراکز خرید و بازارچه های بزرگی را در دل خود می پروراند. مراکز خرید در شانگهای چین آنقدر زیاد و متنوع هستند که حتی ساکنین شانگهای هم نمی توانند در سال تمام آن ها را ببینند. با معرفی تعدادی از بهترین مراکز خرید سوغاتی در شهر شانگهای چین همراه شما هستیم.

مرکز خرید سوغاتی و بازار پلازا 66 شانگهای

مرکز خرید سوغاتی و بازار پلازا 66 شانگهایاین مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید شانگهای است که بلندترین ساختمان منطقه ی پاکسی نیز می باشد. اگر به دنبال خرید برندهای معروف جهانی در این شهر هستید، مرکز خرید پلازا 66 یکی از بهترین گزینه ها است. دلیل ازدیاد برندهای مختلف در این مرکز خرید این است که آن ها پلازا 66 را گل سرسبد مراکز خرید سوغاتی در شانگهای می دانند. نمایش های فشن نیز در نزدیکی این مرکز خرید برپا می شود و می توانید از آن ها نیز دیدن کنید. آدرس آن نیز در خیابان 1266 نان جینگسی است.

فروشگاه جییو گوآنگ یکی از مراکز خرید شانگهای

فروشگاه جییو گوآنگ یکی از مراکز خرید شانگهایبرندهای مختلفی مانند تیفانی، باربی، سلین و … را در این مرکز خرید جهانی و بین المللی می بینید. در طبقات زیرین این فروشگاه انواع تنقلات و خشک بار و سوپرمارکت ها را می توانید ببینید. در جاده ی 1618 نانجینگ غربی شانگهای به این فروشگاه بزرگ و شلوغ می رسید.

مراکز خرید سوغاتی در میلانگ ژنی ایستان

فروشگاه های زنجیره ای ایستان در سراسر چین و شرق آسیا و حتی ژاپن وجود دارند. هر کالایی که بخواهید با بهترین کیفیت در این مرکز خرید به چشم می خورد. این فروشگاه از ساعت 10 صبح تا 9 و نیم شب باز است و می توانید با رفتن به نانجینگ غربی شانگهای آن را پیدا کنید. این مرکز خرید از لحاظ بزرگی بین این فروشگاه های زنجیره ای رتبه ی دوم را دارد.

مراکز خرید سوغاتی سیتیک

اگر می خواهید بهترین لوازم صوتی و تصویری و کیف و کفش و لباس را ببینید می توانید به این مرکز خرید بزرگ و درخشنده سری بزنید. وستگیت مال و سیستیک دارای یک سقف هستند به همین علت اکثر گردشگران آن ها را با هم اشتباه می گیرند. برندهای مختلفی مانند آلفرد دان هیل و های اسپریت جز برندهای معروفی هستند که در این مراکز خرید می توانید از آنها خریدی خوب و اصل داشته باشید. این مرکز خرید در خیابان غربی 1168 نانجینگ واقع شده است و از ساعت 10 صبح تا 10 شب یک سره باز است.

فروشگاه سوپر برند یکی از مراکز خرید شانگهای

فروشگاه سوپر برند یکی از مراکز خرید شانگهایهزاران فروشگاه می توانید در 13 طبقه ی این ساختمان بزرگ ببینید. همچنین کافی شاپ ها و حدود 70 رستوران مختلف و بزرگ در این فروشگاه معروف وجود دارند. سرگرمی ها و تفریحات زیادی نیز برای شما در آن تدارک دیده شده است. این فروشگاه را به هیچ وجه از دست ندهید و حتماً به آن جا سری بزنید. فروشگاه سوپر برند نیز در چودانگ و خیابان لوجیازویی سی قرار دارد و هر کالایی را می توانید در آن جا پیدا کنید و از قدیمی ترین مراکز خرید شانگهای است.

مراکز خرید سوغاتی و هنگ کنگ پلازای شانگهای

هنگ کنگ پلازای در اصل یک مجتمع است که چندین ساختمان مختلف با کاربری های متفاوت دارد. یکی از این ساختمان ها مرکز خریدی بزرگ است که قیمت ها و کیفیت های متفاوتی را در آن جا می توانید ببینید. هم قیمت های معمولی و هم گران در آن به چشم می خورد. از این رو یکی از بهترین مراکز خرید سوغاتی است که می توانید برای افراد مختلف از آن سوغات تهیه کنید. این مرکز خرید تمیز و زیبا در خیابان جین هوانگ پونان لو است.

گرند گیت وی بهترین مراکز خرید سوغاتی شانگهای

این مرکز خرید در شب بسیار تماشایی می شود و یکی از پربازدید ترین مراکز خرید شانگهای است. گرند گیت وی تحت نظر 6 برند معروف است که هر کدام صدها فروشگاه مختلف را از آن خود کرده اند. قیمت های این فروشگاه معمولاً ارزان تر از دیگر مراکز خرید است و بیشتر ساکنان چین از آن استفاده می کنند. گرند گیت وی در خیابان شماره یک هنگ کیاو واقع شده است.

مراکز خرید آی اف سی مال

مرکز تجارت بین المللی یا آی اف سی مال 6 طبقه دارد. مکان آرام و محیطی زیبا و بسیار لوکس را در این مال می بینید و در آن جا می توانید خریدهای خوبی داشته باشید. برندهای مختلفی را در این مرکز می توانید ببینید. همچنین خوراکی های مختلفی در بخش های مختلف آن قابل خرید است که باعث می شود از گرسنگی آن جا را ترک نکنید. همچنین داشتن پارکینگ و سرویس بهداشتی های تمیز و کل مال که برای افراد معلول بهینه سازی شده است بر ارزش آی اف سی مال می افزاید. این مرکز خرید معروف شانگهای در پودانگ نیو دیسکریپت، لوجیازو و در خیابان هشتم مرکزی واقع شده است.

تایمز اسکوئز از مراکز خرید اروپایی شانگهای

تایمز اسکوئر به سبک اروپایی ساخته شده است و معماری مشابه با مراکز خرید اروپا دارد. طراح این مرکز از طراحان پاناما است و ساده و زیبا ساخته شده است. البته اگر دنبال کالاهای خیلی لوکس هستید باید قید این مرکز خرید را بزنید. تایمز اسکوئز حدود 100 فروشگاه در 5 طبقه و دو طبقه پارکینگ دارد. این فروشگاه در پودونگ و جاده ی شماره 500 ژانگ یانگ از ساعت 10 صبح تا 10 شب آماده ی ارائه ی خدمت به مشتریان خود است.

البته تعداد خیلی زیادی فروشگاه و مجتمع تجاری در شانگهای چین وجود دارد که هر کدام جزو بهترین مراکز خرید شانگهای برای گردشگرانی است که می توانند طبق سلیقه ی خود از آن ها دیدن کرده و خرید خوبی انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 5 =

تماس بگیرید