تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

مراکز خرید معروف پکن

مراکز خرید عمده در پکن بهروزسیر
چکیده این مطلب:

مراکز خرید جزء جدایی ناپذیر یک سفر توریستی و کاری است که در هر شهری از جمله پکن باید آن ها را بشناسیم.قبل از تور ….

نویسنده: منتشر شده در: 04 دسامبر 2018 84 بازدید

مراکز خرید عمده در پکن بهروزسیرمراکز خرید جزو جاهایی است که هر گردشگری که به پکن یا هر شهر دیگری سفر می کند حتماً اوقاتی از سفر خود را در آن جا می گذراند. از این رو شناخت و داشتن اطلاعات از مراکز خرید پکن می تواند به شما کمک کند که هر چه بهتر از این اماکن بهره ببرید و راحت تر خریدهای خود را انجام دهید. با توجه به این که چین یک کشور توسعه یافته و اقتصادی است بازارهای خرید بسیاری در شهرهای کوچک و بزرگ آن دیده می شوند که هر کدام به نوعی می توانند با اهمیت باشند اما در این مقاله به بررسی معروف ترین مراکز خرید پکن می پردازیم که گردشگران تمایل بیشتری به آنها نشان می دهند.

مراکز خرید معروف در پکن

بازار های مختلف پکن اکثراً شلوغ هستند و در بیشتر آن ها تمامی مواردی که مورد نیازتان است را می توانید پیدا کنید. شاید نتوانید به همه ی آن ها سر بزنید ولی می توانید بین آن ها گروهی را که به محل اقامت تان نزدیک تر است بشناسید و خریدهای یا بازدید خود را از آن جا داشته باشید.

بازار جاده ابریشم یکی از مراکز خرید مهم پکن

جاده ابریشم در اکثر کشورها معروف است و بسیاری از مراکز خرید به دلیل مهم بودن این جاده در گذشته نام خود را از آن الهام گرفته اند. در پکن یک بازار قدیمی جاده ابریشم وجود داشت که در سالهای اخیر تخریب شد و به جای آن یک ساختمان 5 طبقه در 30000 مترمربع دایر شد. البته سبک کار بازار جدید و قدیم مانند هم است و غرفه داران زیادی که حدود 1600 تا هستند در این بازار حضور دارند. بازار جاده ابریشم در خیابان خیوشویی غربی، حیانوای داجیه، چائویانگ پکن واقع شده است و از ساعت 9 صبح تا 9 شب دایر است. خریداران محلی و توریست های زیادی در این بازار بزرگ رفت و آمد می کنند.

بازار شهر عتیقه پکن یکی از مراکز خرید معروف

بازار عتیقه در پکن بهروزسیراگر دوست دار عتیقه جات هستید می توانید از این بازار دیدن کنید. بازار شهر عتیقه بزرگ ترین مرکز تجارت عتیقه در آسیاست و 26400 مترمربع وسعت دارد. ساختمانی بسیار زیبا و دارای اسباب و لوازمی عتیقه و ساعت های باستانی و قالیچه ها و بسیاری ابزار دیگر که دیدن آن ها خالی از لطف نیست. ساعت کار بازار عتیقه ساعت 10 صبح تا 7 شب است و در غرب پل هواوی و جنوب شرقی کمربندی واقع شده است. در نزدیکی این بازار می توانید بازار صنایع دستی پانجیایونان را نیز ببینید و از صنایع دستی زیبا و معروف پکن نیز دیدن کنید.

مراکز خرید معروف چین و بازار مروارید هنگکیائو

ممکن است آنقدر هم به مروارید نیاز نداشته باشید ولی باید بدانید که این بازار فقط اسمش بازار مروارید است. البته در کنار دیگر اجناس می توانید جواهرات را نیز ببینید ولی هر نوع لباس، ابریشم، کیف و کفش و اسباب بازی و … در مرکز خرید مروارید به چشم می خورد. پس با اسم آن گمراه نشوید و حتماً برای خرید به آن سری بزنید. بازار مروارید هنگکیائو در 4 طبقه احداث شده و فقط طبقه ی چهارم آن جواهر فروشی است که جواهراتی بسیار زیبا و گران قیمت را به فروش می گذارد. این مرکز خرید بزرگ در منطقه چونگون خیابان تیانتان دانگلو واقع شده و از ساعت 8 و نیم صبح تا 7 شب دایر است. در کنار این مرکز خرید معبد بهشت واقع شده که می توانید برای دیدن هر دو در یک روز برنامه ریزی کنید.

بازار داهونگمن یکی از مراکز خرید عمده

بازار داهونگمن در پکن بهروزسیراگر به قصد تجارت و وارد کردن لباس یا هر وسیله ی دیگری به چین رفته اید این بازار یک هدف عالی برای شماست. در بخش جنوبی میدان تیانمن و در مسیر محور جنوبی چین واقع شده است. 24 بازار اصلی زیر مجموعه ی بازار داهونگمن هستند و محصولات مختلف و متنوعی مانند لباس، کلاه، کیف و کفش، عتیقه جات، محصولات فرهنگی و … در آن دیده می شود مثلاً شهر لباس داهونگمن فقط لباس دارد و …

با توجه به این که این بازار بزرگ ترین بازار موجود در شمال رودخانه یانگ تسه کیانگ است اکثر اوقات شلوغ است و افراد زیادی را از دیگر کشورها در این بازار می بینید که به قصد خرید برای فروشگاه خود آمده اند. قیمت های این بازار بسیار خوب است و حتماً می توانید از آن سود خوبی ببرید. برخی بازارهای آن در اول صبح باز می شوند که به بازار اول صبح معروف اند. این بازارها حدود 4 صبح باز می شوند و 10 صبح می بندند. ساعات کاری این بازار در بخش های مختلف با هم متفاوت است.

مراکز خرید عمده پکن و بازار عمده فروشی صنایع خرد تیانیای پکن

بازارهای عمده فروشی قیمت های بسیار خوبی دارند و تنوع زیادی در محصولات آن ها دیده می شود. بازار تیانیای محصولات خود را از بیش از 2000 تأمین کننده ی مختلف در چین گردآوری می کند و یک بازار معروف بین تاجران است. وسایل آرایشی مختلف، اسباب بازی، لباس، لوازم موبایل، قطعات الکترونیک و… همگی در این بازار به فروش می رسند. این مرکز نیز از ساعت 7 و نیم صبح تا 5 و نیم عصر باز است. در خیابان فوچنگمن این بازار بزرگ عمده فروشی را ببینید.

شین کنگ یکی از مراکز خرید مدرن پکن

شین کنگ در پکن بهروزسیراگر به دنبال اجناس و برندهای روز دنیا می گردید شین کنگ بهترین گزینه برای شماست. در این مجتمع زیبا و بزرگ می توانید بیش از 900 برند معروف جهانی را ببینید و از آن ها لذت ببرید. در این مرکز خرید بزرگ انواع لوازمی که مورد نیاز تان است به چشم می خورد. برندهایی معروف مانند گوچی بهترین اجناس خود را در مرکز خرید شین کنگ قرار داده اند. البته در طبقه ی همکف می توانید از برندهای معمولی و ارزان تر نیز دیدن کنید. این مرکز خرید از نظر ظاهری نیز لوکس است. رستوران ها و غذاخوری های متنوعی نیز در این بخش از بازار پکن شما را به یک مهمانی دعوت می کند. شین کنگ در خیابان جیانگو و منطقه ی چائویانگ واقع شده است. می توانید از ساعت 10 صبح تا 10 شب از این مرکز خرید بزرگ و لوکس دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + شش =

تماس بگیرید