تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

بهترین فرودگاه های چین

فرودگاه بین المللی بای یون گوانگژو
چکیده این مطلب:

بهترین فرودگاه های چین در شهرهای توریستی و گردشگری این کشور ساخته شده اند. این فرودگاه ها به صورت بین المللی، پروازهای مهمی را به ….

نویسنده: منتشر شده در: 02 نوامبر 2022 542 بازدید

فرودگاه های چین

به عنوان یک کشور بزرگ در شرق آسیا، کشور چین دارای پیشرفته ترین سیستم های حمل و نقل هوایی است. بهترین فرودگاه های چین در شهرهای توریستی و گردشگری این کشور ساخته شده اند. این فرودگاه ها به صورت بین المللی، پروازهای مهمی را به تمام نقاط جهان ارائه می دهد. بسته به کشوری که شما در آن زندگی می کنید و مقصدتان در کشور چین که قرار است از آن بازدید کنید می توانید پرواز خود را به یکی از فرودگاه های چین انجام دهید.

معرفی بهترین فرودگاه های چین

معرفی بهترین فرودگاه های چین

در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین فرودگاه های چین آشنا کنیم. این مطلب، یک راهنمای کاربردی برای افرادی است که قصد دارند با ویزای چین به این سرزمین افسانه ای سفر کنند. در این سفر با بهروزسیر، هم داستان شوید.

فهرست برترین فرودگاه های چین / فرودگاه های بین المللی چین

1 – فرودگاه بین المللی پکن / پایتخت کشور چین

فرودگاه بین المللی پکن یکی از برترین فرودگاه های چین است. این فرودگاه در فاصله 25 کیلومتری از شمال شرقی مرکز شهر پکن واقع شده است. این فرودگاه از نظر پروازهای ورودی و خروجی به کشور چین، شلوغ ترین فرودگاه های چین به شمار می رود.

فرودگاه بین المللی پکن پایتخت کشور چین

فرودگاه بین المللی پکن پایتخت کشور چین

در مقایسه با سایر فرودگاه های بین المللی در چین، فرودگاه پکن برنامه های پروازی بیشتری را ارائه می دهد؛ به ویژه آمار قابل توجهی از این پروازها به کشورهای آمریکای شمالی و اروپا اختصاص دارد. این فرودگاه به عنوان یک پایگاه اصلی برای پروازهای توریستی نیز محسوب می شود. اگر ویزای چین را دریافت کنید، حتماً می توانید بلیط یکی از پروازهای شهر پکن را رزرو کنید.

فرودگاه بین المللی شهر پکن دارای سه پایانه اصلی است؛ T1 / T2 / T3، سه گیت مجزا در این فرودگاه هستند. این فرودگاه تمام امکانات رفاهی را برای مسافرین در نظر گرفته است. دسترسی به سیستم وای فای رایگان، خدمات رستوران و غذا، وسایل حمل و نقل لوازم و چمدان ها و مکانی برای استراحت و صرف نوشیدنی، نمونه هایی از این امکانات هستند.

2 – فرودگاه بین المللی پودونگ – شانگهای

 

فرودگاه بین المللی پودونگ – شانگهای، یکی دیگر از فرودگاه های چین است. اگر با ویزای چین به شهر شانگهای سفر کنید، قطعاً پروازهای این فرودگاه بین المللی را تجربه می کنید. این فرودگاه در فاصله 30 کیلومتری از شرق مرکز شهر، جایی در منطقه جدید پودونگ واقع شده است.

فرودگاه بین المللی پودونگ شانگهای

فرودگاه بین المللی پودونگ شانگهای

تعداد پروازهای بین المللی در این فرودگاه نیز آمار قابل توجهی را به خود اختصاص داده است. اکثر پروازها از کشورهای آمریکای شمالی و اروپا به فرودگاه بین المللی پودونگ – شانگهای انجام می شود. این فرودگاه دارای دو پایانه حمل و نقل مسافران است. اگر با ویزای چین به شانگهای سفر کردید می توانید با استفاده از خطوط تندروی مترو به فرودگاه دسترسی داشته باشید.

3 – فرودگاه بین المللی هنگ کنگ

یکی از معروف ترین فرودگاه های چین، فرودگاه بین المللی هنگ کنگ است. این فرودگاه در جزیره لانتو، یکی از قطب های حمل و نقل توریستی و تجاری شرق آسیا قرار گرفته است. این فرودگاه به منزله یک راه ارتباطی میان سرزمین اصلی چین و نواحی اطراف است. پروازهای داخلی از فرودگاه بین المللی هنگ کنگ به سایر فرودگاه های چین نیز انجام می شود.

فرودگاه بین المللی هنگ کنگ

فرودگاه بین المللی هنگ کنگ

از طریق خدمات قطار تندرو، فاصله میان گوانگژو تا هنگ کنگ در زمانی حدود 5/3 ساعت طی می شود. به این ترتیب، تمام این عوامل به عنوان یک دروازه اصلی برای مقصد گردشگری در چین محسوب می شوند.

4 – فرودگاه بین المللی بای یون – گوانگژو

فرودگاه-بین-المللی-بای-یون-گوانگژو-بهروزسیر

فرودگاه بین المللی بای یون – گوانگژو

فرودگاه بین المللی بیایون – گوانگژو (Guangzhou – Baiyun)، یکی از معروف ترین فرودگاه های چین است. این فرودگاه در فاصله حدود 30 کیلومتری از مرکز شهر گوانگژو قرار گرفته است. این فرودگاه، یکی از سه فرودگاه مهم و اصلی در سرزمین چین به شمار می رود. در مقایسه با فرودگاه های چین در شانگهای و پکن، فرودگاه گوانگژو تعداد پرواز کمتری را از سایر کشورهای خارجی انجام می دهد.

در مقابل، پروازهای بین المللی به کشورهای منطقه استرالیا و نیوزلند از این مرکز به راحتی و با تعداد بیشتر انجام می گیرد. از این فرودگاه، پروازهای داخلی نیز به تمام شهرهای چین ارائه می شود. این فرودگاه دارای دو پایانه اصلی است.

5 – فرودگاه بین المللی شانگ لیو – چنگ دو

فرودگاه بین المللی شانگ لیو چنگ دو

فرودگاه بین المللی شانگ لیو چنگ دو

 

یکی دیگر از برترین فرودگاه های چین، فرودگاه بین المللی شانگ لیو – چنگ دو (Chengdu – Shuangliu) است. این فرودگاه در استان سی چوآن قرار دارد. فرودگاه بین المللی شانگ لیو – چنگ دو، شلوغ ترین خطوط هوایی را در شرق و میانه کشور چین ارائه داده است.

به دلیل اینکه این فرودگاه از نظر موقعیت جغرافیایی به خطوط هوایی کشورهای اروپایی نزدیک تر است، پروازهای اروپایی به این منطقه از طریق فرودگاه بین المللی شانگ لیو – چنگ دو انجام می گیرد. این فرودگاه بین المللی یکی از برترین فرودگاه های چین است که نقش مهمی در جذب توریست های اروپایی به نواحی تبت، چنگ دو و نواحی اطراف ایفا می کند.

6 – فرودگاه بین المللی کان مینگ – چانگ شویی

فرودگاه بین المللی کان مینگ – چانگ شویی

یکی دیگر از فرودگاه های شلوغ و پرتردد در کشور چین، فرودگاه بین المللی کان مینگ – چانگ شویی (Kunming – Changshui) است. این فرودگاه در یک مرکز ارتباطی در جنوب غربی کشور چین به شمار می رود. بسیاری از کشورهای جنوب شرقی و جنوب آسیا، پروازهای خود را به این فرودگاه واگذار می کنند.

فرودگاه بین المللی کان مینگ چانگ شویی

فرودگاه بین المللی کان مینگ چانگ شویی

توریست ها و گردشگرانی که قصد دارند از استان های یان نان یا نواحی اطراف آن دیدن کنند قطعاً باید از طریق یکی از پروازهای فرودگاه بین المللی کان مینگ – چانگ شویی به کشور چین سفر کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − چهار =

تماس بگیرید