تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

هنر رزمی چیگانگ تمرین ساده برای کسب انرژی

فواید-هنر-رزمی-چیگانگ-برای-بدن-بهروزسیر
چکیده این مطلب:

چیگانگ (Qigong)، که به صورت عبارت “Chee-Gung”تلفظ می شود یکی از هنرهای رزمی کشور چین محسوب می شود. این هنر رزمی برای کسب آرامش و ….

نویسنده: منتشر شده در: 19 ژوئن 2019 218 بازدید

هنر رزمی چیگانگ (Qigong)، یک تمرین ساده برای کسب انرژی را به شما ارائه می دهد

تمرین های تکان دهنده هنر رزمی چیگانگ برای ثبات انرژی

هنر-رزمی-چیگانگ-چین-بهروزسیر

چیگانگ (Qigong)، که به صورت عبارت “Chee-Gung”تلفظ می شود یکی از هنرهای رزمی کشور چین محسوب می شود. این هنر رزمی برای کسب آرامش و ریلکسیشن مورد استفاده قرار می گیرد و کمتر به عنوان یک هنر زرمی به آن پرداخته می شود.این ورزش یک تمرین ساده برای کسب انرژی​ را ​با اخذ ویزای چین می توانید به این سرزمین سفر کنید و تکنیک های کسب انرژی و آرامش را از طریق هنر رزمی چیگانگ، بیاموزید. خدمات بهروزسیر در این سفر همراه شما خواهد بود.

هنر-رزمی-چیگانگ-چین2-بهروزسیر

تکنیک هایی که در هنر زرمی چیگانگ از نظر روش های تنفس، وضعیت قرار گیری بدن، تحرک بدنی و حرکات تلفیقی این دو تکنیک، شیوه ای متفاوت با آنچه که متخصصان طب سوزنی بیان می کنند، می باشند. در روش هایی که در هنر رزمی چیگانگ برای کسب آرامش آموزش داده می شوند، شما می توانید به صورت عمیق و ساده در آرامش خود فرو روید. این شیوه کسب آرامش و انرژی را می توانید در هر روز، تکرار و تمرین کنید.

تمرین های ساده ای که در هنر رزمی چیگانگ برای کسب انرژی وجود دارند بدون توجه به مکان و زمان، قابل انجام هستند. با أخذ ویزای چین می توانید به مشرق زمین سفر کنید و این تکنیک ها را از نزدیک بیاموزید. در برخی از مراکز چین، این شیوه برای بازیابی انرژی روزانه وجود دارند.

مزیت های تمرین های چند دقیقه ای هنر رزمی چیگانگ برای آرامش

مزیت-های-تمرین-های-چند-دقیقه-ای-بهروزسیر

انجام تکنیک های هنر رزمی چیگانگ برای آرامش و انرژی، یک تمرین ساده است که می توانید آن را در چند جلسه بیاموزید. تصور نکنید که با این تمرین ها خسته می شوید؛ درست برعکس؛ پس از انجام این تمرین ها احساس خواهید کرد که چقدر آرامش و انرژی بیشتری به دست آورده اید. بهروزسیر پیشنهاد می کند این تکنیک ها را برای رهایی از شلوغی های شهر، بیاموزید. حتی انجام این روش ها بهترین انتخاب برای کسب انرژی روزانه است زمانی که هنگام صبح از خواب بیدار می شوید! با تکنیک های هنر رزمی چیگانگ، افکار منفی را از ذهن خود دور کنید و انرژی بدنی خود را نیز افزایش دهید.

چگونه هنر رزمی چیگانگ را انجام دهیم؟

چگونه-هنر-رزمی-چیگانگ-چین-بهروزسیر

  • روی دو پای خود بایستید به طوری که فاصله معینی میان دو پای شما ایجاد شود. کف پاها باید روی کف زمین قرار گیرد.
  • حالت بدنی شما باید طوری قرار گیرد که گردن و چانه شما راست بوده و دست ها در امتداد پاهایتان واقع شده باشد. سعی کنید بازوهایتان در حالت آرامش قرار داشته باشند.
  • بدن خود را به آرامی از مچ دست گرفته تا گردن و زانوها، تکان دهید. سپس روی دو پای خود به بالا و پایین بپرید به طوری که پاشنه پاها بر روی زمین قرار داشته باشند!
  • از سمت دیافراگم خود، تنفس کنید (دم و بازدم را انجام دهید.)
  • بدن خود را به آرامی بلرزانید؛ اما نه مانند زمانی که احساس سرما می کنید.
  • آرام باشید و تحرک داشته باشید. به سمت بالا بپرید و پاشنه های پای خود را به زمین برسانید.
  • این تمرین ها را به طور پیوسته ادامه دهید؛ برای 3 یا 5 دقیقه آن ها را انجام دهید.

در هنگام انجام هنر رزمی چیگانگ، از این کارها خودداری کنید

هنگام-انجام-هنر-رزمی-چیگانگ-چین-بهروزسیر

  • هنگام تحرک یا لرزش بدن خود در قیمت گردن باید بسیار دقت داشته باشید. اگر دارای ناراحتی های گردن یا درد در این ناحیه هستید، تمرکز حرکات خود را بر روی تحرک بازوها و پاها قرار دهید. در این حالت، سعی کنید اصلاً گردن خود را حرکت ندهید.
  • هنگام انجام تمرین های هنر رزمی چیگانگ، به پاشنه های پاهای خود، ضربه های شدید وارد نکنید؛ این کار باعث می شود فشار زیادی به ستون فقرات شما وارد شود. فراموش نکنید با انجام این تمرین ها باید به آرامش و انرژی برسید؛ پس لازم است که هیچ آسیبی به هیچ یک از اندام های شما وارد نشود.
  • اگر لازم می دانید که دلایلی وجود دارند که شما نباید هنر رزمی چیگانگ را انجام دهید، حتماً آن را با پزشک خود در میان بگذارید. اخذ ویزای چین، یک فرصت عالی است برای اینکه بتوانید این تمرین ها را در مراکز درمانی و پزشکی چین از نزدیک بیاموزید.

فواید هنر رزمی چیگانگ برای بدن

  • کسب انرژی اضافی برای فعالیت های روزانه
  • کسب آرامش برای زندگی
  • برطرف کردن دردهای گردن و شانه ها
  • اکسیژن رسانی به مغز و سایر اندام ها
  • برطرف کردن دردهای عضلانی در دست ها و بازوها
  • یک ایده کاربردی برای افزایی تمرکز ذهن و مراقبت از عقاید مثبت
  • ایجاد تفکر مثبت در افراد
  • یک روش درمانی برای دردهای عضلانی و ماهیچه ای برای افراد با سنین بالاتر

فواید-هنر-رزمی-چیگانگ-برای-بدن-بهروزسیر

با اخذ ویزای چین می توانید از خدمات بهروزسیر برای سفر به این کشور استفاده کنید. به شما اطمینان می دهیم در طول سفر در کشور چین، بهترین خاطرات را برای خود رقم خواهید زد. بازدید از مراکز هنرهای رزمی در این سرزمین، لذت سفر را دو چندان خواهد نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 7 =

تماس بگیرید