تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

بهترین رستوران های چین

رستوران-لابی-لانگ-بهروزسیر
چکیده این مطلب:

رستوران های چین از نظر منوی غذایی و شیوه پذیرایی از مهمانان در تمام جهان شهرت دارند.مراکز غذاخوری،اغذیه فروشی های کنار خیابان های قدیمی و ….

نویسنده: منتشر شده در: 25 دسامبر 2018 163 بازدید

اشنایی-با-بهترین-رستوران-های-چین-بهروزسیررستوران های چین از نظر منوی غذایی و شیوه پذیرایی از مهمانان در تمام جهان شهرت دارند. مراکز غذاخوری، اغذیه فروشی های کنار خیابان های قدیمی و برخی محله ها در شهرهای چین و همچنین رستوران های کوچک و بزرگ، غذاهای خود را با بهترین کیفیت و از مواد تازه تهیه می کنند. مردم کشور چین به غذاهای دریایی، آسیای شرقی و سبزیجات علاقه زیادی دارند. غذا خوردن، یکی از لذت بخش ترین قسمت های یک سفر گردشگری است. اگر با ویزای انفرادی چین به این کشور سفر کنید، قطعاً با طعم متفاوت غذاهای آسیای شرقی آشنا خواهید شد. بهروزسیر شما را به آشنایی با بهترین رستوران های چین دعوت می کند.

معرفی بهترین رستوران های چین

1-رستوران چینی جین ژوآن، شهر شانگهای (Jin Xuan Chinese Restaurant, Shanghai)

رستوران-چینی-جین-ژوآن-بهروزسیریکی از بهترین، گران ترین و لوکس ترین رستوران های چین، رستوران جین ژوآن در شهر شانگهای است. این رستوران از نظر طعم و منوی غذایی، سرویس دهی و خدمات و همچنین چیدمان محیط رستوران در رتبه عالی قرار دارد. در منوی این رستوران می توانید انواع غذاهای مخصوص چین، غذاهای آسیایی، خوراک های رژیمی و سبزیجات، غذاهای بدون قند و دسر و سالاد را سفارش دهید. رستوران جین ژوآن در وعده های ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان است. محیط این رستوران برای خانواده ها، ملاقات های کاری، قرارهای دوستانه، تورهای گردشگری گروهی و کودکان، مکان مناسبی است. اگر به ویزای انفرادی چین به شهر شانگهای سفر کردید، غذا خوردن در رستوران جین ژوآن را به شما پیشنهاد می کنیم.

2-رستوران لابی لانگ، شهر بیجینگ، چین (Lobby Lounge Restaurant, Beijing, China)

رستوران-لابی-لانگ-بهروزسیررستوران لابی لانگ یکی از بهترین رستوران های چین در شهر بیجینگ است. این رستوران برای وعده های صبحانه، ناهار، شام و میان وعده ها به مهمانان سرویس دهی انجام می دهد. اگر قصد دارید در تور چین شرکت کنید و از جاذبه های گردشگری شهر بیجینگ لذت ببرید می توانید در طول گردش در شهر، از غذاهای خوشمزه و منحصر به فرد رستوران لابی لانگ میل کنید. این رستوران در رتبه عالی قرار دارد و مکان مناسبی برای تورهای گروهی گردشگری و ملاقات های کاری است. بهروزسیر پیشنهاد می دهد منوی این رستوران را حتماً امتحان کنید.

3-رستوران پرِگو، شهر گانگ ژو، چین (Prego Restaurant, Guangzhou, China)

رستوران-پرگو-بهروزسیراگر با ویزای انفرادی چین به شهر گانگ ژو سفر کردید می توانید در رستوران پرگو با مناسب ترین قیمت و بهترین منوی غذایی، وعده های شام و ناهار خود را میل کنید. این رستوران جزو رستوران های چین با رتبه بسیار خوب است. در منوی غذایی این رستوران، انواع غذاهای آسیایی، چینی، اروپایی، ایتالیایی، خوراک های رژیمی، سبزیجات، سوپ و دسر چینی وجود دارد. فضای این رستوران برای پذیرایی از خانواده ها و کودکان، ملاقات های زوج های جوان و همچنین قرارهای کاری بسیار ایده آل است. بهروزسیر توصیه می کند اگر تمایل دارید طعم متفاوت غذاهای بین المللی را در شهر گانگ ژو تجربه کنید، رستوران پردو را انتخاب کنید.

4-رستوران چینی یو فو 65، شهر ووکسی، چین (Yue Fu 65 Restaurant, Wuxi, China)

رستوران-چینی-یوفو65-بهروزسیریکی از بهترین رستوران های چین در شهر ووکسی کشور چین، رستوران یو فو 65 است. این رستوران در طبقه 65 و 66 یک برج بلند واقع شده و یکی از بی نظیرترین فضاهای این شهر برای غذا خوردن است. در این رستوران، اتاق های غذاخوری به سبک چینی طراحی شده است که تلفیقی از دکوراسیون کلاسیک و مدرن را به نمایش می گذارد. در این رستوران می توانید انواع غذاهای چینی، آسیایی، سبزیجات و دسر را سفارش دهید. در سفر به شهر ووکسی با ویزای انفرادی چین می توانید وعده های روزانه خود را با قیمت مناسب در این رستوران میل کنید.

5-رستوران مان هو، شهر ماکائو، چین (Man Ho Restaurant, Macao, China)

رستوران-مان-هو-بهروزسیررستوران مان هو، بهترین رستوران شهر ماکائو و یکی از رستوران های چین است. در این رستوران می توانید وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام را میل کنید. اگر به دنبال یک رستوران عالی برای تجربه طعم متفاوت و متنوع غذاهای آسیای شرقی در شهر ماکائو هستید، رستوران مان هو برای شما بهترین انتخاب است. در منوی غذایی این رستوران، غذاهای چینی، آسیایی، خوراک های رژیمی و سبزیجات به مهمانان ارائه می شوند. فضای رستوران بسیار شیک و زیبا است و برای مهمانی شام دو نفره، مهمانی خانوادگی، گروه های توریستی، ملاقات های کاری و گردش کودکان، ایده آل است. بهروزسیر پیشنهاد می دهد اگر به ویزای انفرادی چین به شهر ماکائو سفر کردید حتماً رستوران مان هو را برای یک بار امتحان کنید.

6-رستوران غذاهای دریایی وان بائو فانگ، شهر دالیان، چین (WanBao Seafood Fang Restaurant, Dalian, China)

رستوران غذاهای دریایی وان بائو فانگ در شهر دالیان چین، مکانی ایده آل و منحصر به فرد برای صرف غذاهای متنوع دریایی است. اگر به خوردن انواع ماهی و میگو به عنوان وعده های شام و ناهار علاقه دارید می توانید ویزای انفرادی چین تهیه کنید و به شهر دالیان سفر کرده و از غذاهای رستوران ویژه و عالی وان بائو فانگ استفاده کنید. در این رستوران، آکواریوم های بسیار بزرگ وجود دارند که مشتریان می توانند ماهی یا خوراک مورد علاقه خود را انتخاب کنند و به صورت تازه سفارش دهند. این رستوران برای خانواده ها، ملاقات های کاری و تورهای گردشگری، فضایی ایده آل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − پنج =

تماس بگیرید