تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

شهر تائی‌یوان چین Taiyuan

شرایط آب و هوایی در شهر تای یو آن بهروزسیر
چکیده این مطلب:

شهر تائی‌یوان،بزرگ ترین شهر استان شانژی در کشور چین است.این شهر یکی از مراکز صنعتی و تولیدی کشور چین به شمار می رود. تائی‌یوان دارای ….

نویسنده: منتشر شده در: 22 دسامبر 2018 193 بازدید

شهر تائی‌یوان چین Taiyuan و جاذبه های گردشگری مهم آن

شهر تائی‌یوان چین Taiyuan و جاذبه های گردشگری مهم آنشهر تائی‌یوان چین Taiyuan، بزرگ ترین شهر استان شانشی یا شانکسی (Shanxi) در کشور چین است. این شهر را می توان یکی از مراکز صنعتی و تولیدی کشور چین به شمار آورد. تائی‌یوان دارای پیشینه تاریخی قوی و با ارزشی است به طوری که رد پای حکومت سلسله های امپراتوری زیادی را می توان در این شهر جستجو کرد. در برخی از منابع تاریخی از این شهر با عنوان “شهر اژدها” نام برده شده است. پیشنهاد می کنید پس از اخذ ویزای چین در تور چین شرکت کرده و از تمام جاذبه های شهر تائی‌یوان لذت ببرید. بهروزسیر شما را به ماجراجویی در این شهر تاریخی دعوت می کند.

مروری بر تاریخچه شهر تائی‌یوان در کشور چین

مروری بر تاریخچه شهر تائی‌یوان در کشور چینشهر تائی‌یوان چین ، منطقه ای تاریخی با قدمت بیش از 2500 سال است. این دوره تاریخی مربوط به 497 پیش از میلاد مسیح می باشد. این شهر در آن دوران به عنوان پایتخت ثانویه محسوب می شده است. این شهر به عنوان یک سرزمین مهم استراتژیکی، سیاسی، مذهبی و نمادی از تمدن در شمال چین شهرت داشته است. بی شک با در دست داشتن ویزای چین می توانید به شهر تائی‌یوان آن سفر کنید و با فرهنگ و تمدن این منطقه آشنا شوید.

اگر در مناطق تاریخی، بناهای باستانی، معابد و سایر نقاط شهر جستجو کنید می توانید آثاری مربوط به دوران امپراتوری کین (Qin)، دوران سه پادشاهی هان (Han)، دوران شش پادشاهی جین (Jin)، امپراتوری های جنوبی و شمالی، سلسله های سو (Sui)، تانگ (Tang)، سونگ (Song)، یوآن (Yuan)، مینگ (Ming) و کینگ (Qing) را مشاهده نمایید. بهروزسیر پیشنهاد می کند در سفر گردشگری با تور چین، بازدید از شهر تائی‌یوان را حتماً در برنامه توریستی خود قرار دهید.

شرایط آب و هوایی در شهر تائی‌یوان چین

شرایط آب و هوایی در شهر تائی‌یوان چین

شرایط آب و هوایی نیمه خشک سرد در شهر تائی‌یوان حاکم است. فصل بهار در این شهر، خشک و همراه با وزش بادهای سهمگین و غبارآلود است. گرمای تابستان در این شهر نسبتاً مطلوب است، بنابراین سفر به این شهر در ماه های جولای تا آگوست، مناسب تر است. زمستان های شهر تائی‌یوان، طولانی و بسیار سرد است. تغییرات دمای هوا در این فصل سال، قابل توجه است بنابراین اگر با سرمای شدید میانه خوبی ندارید، در فصل زمستان به این شهر سفر نکنید. زمانی که برای اخذ ویزای چین اقدام می کنید آب و هوای شهر تائی‌یوان را در نظر داشته باشید.

جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی شهر تائی‌یوان

جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی شهر تائی‌یوانشهر تائی‌یوان ، یک شهر مدرن با ساختمان های دیدنی و بناهای تاریخی جذاب است. آثار تاریخی این شهر را می توانید در محدوده غربی تماشا کنید. موزه شانژی (Shanxi Museum) یکی از محبوب ترین و پربازدیدترین جاذبه گردشگری این شهر می باشد. برج های دوقلو در معبد یانگ ژو (Yongzuo Temple) نیز یکی دیگر از جاذبه های این شهر هستند. این معبد، نمادی از تاریخ کهن این شهر شناخته می شود و در جنوب شرقی مرکز شهر واقع شده است. تماشای مناظر این معبد در فصل بهار و تابستان، لذت و هیجان خاصی دارد. بهروزسیر عقیده دارد بهترین راه برای لذت بردن از تمام دیدنی های شهر تائی‌یوان، شرکت در تور چین است.

صومعه چانگ شان (Chongshan Monastery)، پارک لانگتان (Longtan Park) و پارک یینگ زی (Yingze) در مرکز شهر تائی‌یوان، محبوب ترین جاذبه های گردشگری شهر محسوب می شوند. یکی دیگر از معابد این شهر، معبد جین سی (Jinci) نام دارد که قدمت آن به دوران امپراتوری ژو باز می گردد. اگر ویزای چین را دریافت کنید و برنامه سفر به شهر تائی‌یوان را تنظیم کنید می توانید به معبد جین سی وارد شوید؛ در این معبد سه گنجینه ارزشمند تاریخی وجود دارد؛ اول، مجسمه ارزشمند ملکه، دوم، چشمه نانلائو (Nanlao) و سوم، پل معلق بر فراز استخر ماهی ها؛ این سه بنای شگفت انگیز، جلوه و زیبایی این معبد را دو چندان کرده و موجب شده است توریست های خارجی به این شهر علاقه زیادی داشته باشند.

های گردشگری و مکان های دیدنی شهر تای یو آن 2 بهروزسیر

غارهای کوهستانی شهر تائی یوان

بهروزسیر بازدید از غارهای کوهستانی شهر تائی‌یوان در نواحی غربی را به شما توصیه می کند. در این مناطق می توانید آثار باستانی مربوط به دوران امپراتوری مختلف را مشاهده کنید، مجسمه های تاریخی بودا را تماشا کنید و با فرهنگ و تمدن این منطقه آشنا شوید. بسیاری از این غارها اسرارآمیز هستند و تحت هیچ شرایطی نباید به تنهایی وارد آن ها شوید؛ که در این صورت، گم شدن شما در مسیرهای پی پیچ و خم غارها حتمی خواهد بود.

های گردشگری و مکان های دیدنی شهر تای یو آن 3 بهروزسیردر شهر تائی‌یوان چین می توانید در نزدیکی رودخانه فِن (Fen River) قدم بزنید و از تماشای منظره شهر لذت ببرید. بهترین لحظات را در تور چین با سفر به این شهر زیبا و تاریخی سپری خواهید کرد. بهروزسیر شما را در سفر به کشور چین یاری خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 14 =

تماس بگیرید