تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

بازدید از دیوار بزرگ چین با اتوبوس

بازدید-از-منطقه-Badaling-با-اتوبوس-بهروزسیر
چکیده این مطلب:

دیوار بزرگ چین یکی از زیباترین و شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری در کشور چین محسوب می شود. این دیوار عظیم و طولانی در مرزهای ….

نویسنده: منتشر شده در: 18 ژوئن 2019 30 بازدید

دیوار بزرگ چین یکی از زیباترین و شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری در کشور چین محسوب می شود. این دیوار عظیم و طولانی در مرزهای شمالی مانند یک مسیر سنگی خودنمایی می کند. برخی از بخش های این دیوار باستانی در قرن هفتم قبل از میلاد ساخته شده است و برخی دیگر از قسمت های آن توسط کین شی هوآنگ در سال های 220 تا 206 قبل از میلاد پایه گذاری گردیده است. آنچه از دیوار بزرگ چین امروزه با نام یک مکان دیدنی میشناسیم، مکانی است که در شال 1368 تا 1644 در سلسله مینگ ساخته شده است. با ویزای توریستی چین می توانید از این بنای باستانی و تاریخی دیدن کنید. بهروزسیر توصیه می کند تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا بدانید چگونه با اتوبوس از دیوار بزرگ چین بازدید کنید.

بازدید از دیوار بزرگ چین با اتوبوس؛ بازدید از منطقه Badaling

بازدید از دیوار بزرگ چین، یک تجربه هیجان انگیز و لذت بخش برای هر توریست و گردشگری است. ویزای توریستی چین این امکان را فراهم می سازد تا علاقه مندان به جاذبه های گردشگری چین بتوانند این شاهکار معماری مشرق زمین را از نزدیک تماشا کنند. دیوار بزرگ چین از نظر مکان های دیدنی به چند بخش مجزا تقسیم می شود؛ یکی از این قسمت ها با نام Badaling  شناخته می شود. بازدید از این ناحیه برای گردش یک روزه در چین بسیار ایده آل است. قیمت این سفر توریستی نیز از نظر هزینه ها ارزان قیمت می باشد. با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس ها می توانید به منطقه Badaling  واقع در دیوار بزرگ چین سفر کنید.

اندکی در مورد منطقه Badaling در دیوار بزرگ چین بدانیم

Badaling  یکی از بخش های حفاظت شده دیوار بزرگ چین به شمار می رود. این منطقه از این دیوار تاریخی در طول سلسله مینگ ساخته شده است. هدف از ساخت این قسمت، دفاع در برابر حمله مغولان به پکن بوده است. طول دیوار بزرگ چین در این قسمت حدود 5/7 مایل است که در سال های اخیر حدود 5/2 مایل از آن مورد بازسازی قرار گرفته است.

Badaling  به نوبه خود، یک جاذبه گردشگری در دیوار بزرگ چین محسوب می شود و اگر با ویزای توریستی چین به این قسمت سفر کردید به دنبال این نباشید که آثار تاریخی را در آنچا جستجو کنید. سوار شدن بر تله کابین، غذا خوردن در رستوران ها  کافه ها، پیاده روی در مسیر دیوار، خرید سوغات چین و …، لذت بخش ترین قسمت های سفر به پکن و بازدید از دیوار بزرگ چین در Badaling است.

برنامه استفاده از اتوبوس ها برای بازدید از Badaling  دیوار بزرگ چین

اتوبوس شماره 877 در یک مسیر مستقیم از مرکز شهر پکن، برای انتقال توریست ها و علاقه مندان به این جاذبه گردشگری زیبا و تاریخی، به سمت Badaling حرکت می کند. اگر با ویزای توریستی چین به پکن سفر کردید در نظر داشته باشید که اگر قصد دارید از اتوبوس های خط 877 استفاده کنید، این اتوبوس ها در طول مسیر حرکت خود، هیچ توقفی ندارند و به طور پیوسته به مقصد می رسند.

برنامه حرکت اتوبوس 877 در فصل های پربازدید سال؛ 1 آوریل تا 31 اکتبر

  • مسیر حرکت رفت از مرکز پکن تا منطقه Badaling : ساعت 6 صبح تا 12 ظهر
  • مسیر حرکت برگشت از منطقه Badaling به سمت مرکز پکن: ساعت 10:30 صبح تا 17 عصر

برنامه حرکت اتوبوس 877 در فصل های کم بازدید سال؛ 1 نوامبر تا 31 مارس

  • مسیر حرکت رفت از مرکز پکن تا منطقه Badaling : ساعت 6 صبح تا 12:30 ظهر
  • مسیر حرکت برگشت از منطقه Badaling به سمت مرکز پکن: ساعت 11 صبح تا 16:30 عصر

هشدار بهروزسیر در مورد استفاده از اتوبوس های گردشگری برای سفر به دیوار بزرگ چین:

اخذ ویزای توریستی چین و سفر به پکن برای بازدید از دیوار بزرگ چین، هرگز نباید شما را تشویق کند از هر نوع اتوبوس برای حرکت در مسیر دیوار چین استفاده کنید. اخیراً برخی از شرکت های توریستی اقدام به ارائه اتوبوس هایی کرده اند که با عنوان اتوبوس 877، توریست ها را به منطقه Badaling انتقال می دهد؛ این اتوبوس ها بسیار شلوغ و گران هستند.

برای اینکه بدانید اتوبوس ها اصلی برای بازدید از Badaling در دیوار بزرگ چین کدام خودروها هستند، به شما می گوییم اتوبوس هاس اصلی در جلوی برج Deshengmen در یک ردیف پارک شده اند و به رنگ سبز هستند. سعی کنید از اتوبوس های اصلی این مسیر استفاده کنید.

البته اتوبوس های دیگر این خط، هیچ کدام خطری برای توریست ها ندارند اما در طول مسیر توقف می کنند و هم وقت و هم پول گردشگران برای بازدید از سایر مکان ها هدر خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

تماس بگیرید