تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

برترین برنامه های تقویت زبان چینی در چین

برنامه های تلویزیونی چینی
چکیده این مطلب:

تماشای برنامه های تلویزیونی از کانال های کشور چین برای یادگیری زبان چینی مناسب هستند. این کار به ویژه برای دانشجویانی که در دانشگاه های ….

نویسنده: منتشر شده در: 07 نوامبر 2022 533 بازدید

از طریق این برنامه های تلویزیونی در چین، زبان ماندارین یا زبان چینی را در خود تقویت کنید!

تماشای برنامه های تلویزیونی چینی از کانال های کشور چین برای یادگیری زبان چینی مناسب هستند. این کار به ویژه برای دانشجویانی که در دانشگاه های کشور چین مشغول به تحصیل هستند مفید واقع می‌شود. برترین برنامه های تقویت زبان چینی ممکن است در نگاه اول، این کار برای شما خسته کننده باشد اما در نهایت به تدریج عادت می کنید و به این ترتیب، زبان چینی شما تقویت می شود.

اگر برای اولین بار، کانال های تلویزیون چین را تماشا کنید، قادر به درک گفتگوهای برنامه‌ها نیستید چرا که گستره وسیعی از لغت ها، اصطلاحات و جملات عامیانه به کار برده می شود. بسیاری از آنها در گویش مردم چین از زبان مادری آنها است و برخی از عبارات و واژه ها، مجزای آنچه که در کتاب‌های درسی آموخته اید می باشد. اگر قصد دارید با ویزای چین به این سرزمین سفر کنید، پیشنهاد می کنیم بر روی تغییرات زبان چینی سرمایه گذاری کنید.

برنامه های تلویزیونی چینی

برنامه های تلویزیونی چینی

پدر! قصد داریم به کجا سفر کنیم؟

یکی از برنامه های تلویزیونی چینی، یک برنامه نمایشی است که در آن، گروهی است پدرها در یک سفر کوتاه مدت با پسران یا دختران خود به یک مکان سفر می کنند. در طول سفر با چالش ها و مسائلی مواجه می شوند، در مسابقات شرکت می‌کنند و سعی می‌کنند تجربه های جدید بیاموزند. هدف از اجرای این برنامه تلویزیونی، ارتقای رابطه پدر با فرزندان است. تماشای این برنامه برای تقویت زبان چینی از آن جهت اهمیت دارد که بیشتر گویش‌ها به زبان کودکانه بیان می شود.

برنامه های تلویزیونی چینی | پدر! قصد داریم به کجا سفر کنیم؟

برنامه های تلویزیونی چینی | پدر! قصد داریم به کجا سفر کنیم؟

من یک خواننده هستم!

یکی از برنامه های تلویزیونی چینی برای تقویت زبان چینی، برنامه تلویزیونی است که در آن علاقمندان به اجرای موسیقی و خوانندگی، برنامه‌های خود را اجرا می کنند. اکثر خواننده های این برنامه به تازگی به دنیای موسیقی وارد شده‌اند اما در میان آنها افراد مشهور و خوانندگان معروف نیز دیده می‌شوند.

برنامه تلویزیونی “صدای چین”

یکی از برنامه‌های تلویزیونی در کشور چین به نمایشی اختصاص دارد که در آن مهارت افراد در تولید صدا توسط چند داور به قضاوت گذاشته می شود. در این برنامه  افرادی که در مسابقه برنده می شوند، تجربه ها، سوابق  و شرح زندگی خود را بیان می کنند و به این ترتیب  تماشای این برنامه تلویزیونی برای تقویت زبان چینی مناسب است.

برنامه های تلویزیونی چینی | صدای چین

برنامه های تلویزیونی چینی | صدای چین

برنامه تلویزیونی “کمپ شادی”

یکی از بهترین برنامه های تلویزیونی چینی برای تقویت زبان چینی، نمایش کمپ شادی است. تلویزیون شهر هونان حدود ۲۰ سال است که در حوزه تولید برنامه تلویزیونی کمپ شادی فعالیت می‌کند. در این برنامه تلویزیونی بازی ها و فعالیت ها به صورت چالش ها و مسابقه ها در استودیو اجرا می شود. تماشای این برنامه از لحاظ گویش های اجتماعی به تقویت زبان چینی کمک می کند.

برنامه های تلویزیونی چینی | کمپ شادی

برنامه های تلویزیونی چینی | کمپ شادی

 

Tian Tian Xiang Shang

برنامه Tian Tian Xiang Shang برای تقویت زبان چینی توصیه می شود. برنامه های تلویزیونی چینی Tian Tian Xiang Shang به طور کلی، یک برنامه گفتگو پیرامون مسائل مختلف است. مکالمات برنامه Tian Tian Xiang Shang اگرچه کمی دشوار است اما به مهارت های زبان چینی، دریافت درک مطلب، مهارت های شنیداری و واژه های تخصصی کمک زیادی می کند. این برنامه آموزشی برای زبان آموزان زبان چینی در سطح متوسط و پیشرفته مناسب تر است.

ماورای ذهن ها

یکی از شگفت انگیزترین و جذاب ترین برنامه های تلویزیونی چینی که برای تقویت زبان چینی مناسب است در حقیقت، یک نمایش تلویزیونی است که در آن افراد با توانایی های ذهنی از کشورهای مختلف، مورد آزمون می شوند. افرادی که ممکن است هزاران کد، تصاویر و یا مفهوم های دو بعدی و سه بعدی را از طریق ذهن به خاطر بسپارند. چالش های ذهنی که در این برنامه تلویزیونی به نمایش در می آیند در راستای اینکه شما را به حیرت وا می دارند، زبان چینی را نیز تقویت می کنند.

مهارت ها

یکی از برنامه های تلویزیونی چینی، کشف مهارت ها و استعدادهای افراد است. برنامه استعداد یابی که در کشورهای دیگر نیز اجرا شده است، طیف گسترده ای از استعدادها و مهارت ها توسط افراد به نمایش در می‌آیند. رقابت‌های این برنامه بسیار نزدیک به یکدیگر و جذاب هستند. این برنامه هم  برای تقویت زبان چینی مناسب است.

برنامه های تلویزیونی چینی | مهارت ها

برنامه های تلویزیونی چینی | مهارت ها

فقط تو

یکی از برنامه های تلویزیونی چینی برای تقویت زبان چینی در برنامه “فقط تو” ارائه می شود. در این برنامه تلویزیونی، دانشجویان و افراد فارغ التحصیل دانشگاه‌ها که به دنبال موقعیت شغلی هستند در مقابل یک هیئت مدیره قرار داده می شوند؛ آنها خودشان را معرفی می‌کنند و سپس به پرسش های شغلی که بسیار دشوار است برای کسب یک فرصت مناسب کاری پاسخ می‌دهند. تماشای این برنامه ایده خوبی برای یادگیری زبان چینی و موفقیت در مصاحبه شغلی در کشور چین است. چالش‌های این برنامه برای مخاطبان بسیار جذاب می باشد.

دانشگاه

برنامه “دانشگاه”، یکی از برنامه های تلویزیونی چینی است که در آن دانشجویان مختلف دانشگاه های کشور تایوان در خصوص موضوعات مختلف صحبت می‌کنند. مهمان‌های مختلف از جنسیت های متفاوت برای صحبت در موضوعات دانشگاهی در این برنامه حاضر هستند. برنامه دانشگاه، یک نمایش تلویزیونی موفق است و برای تقویت زبان چینی مناسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 7 =

تماس بگیرید