تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

برترین مراکز خرید چین در خیابان ها

برترین-مراکز-خرید-چین-بهروزسیر
چکیده این مطلب:

کشور چین، یک مقصد فوق العاده برای خرید انواع کالا است. از مراکز خرید بزرگ و لوکس گرفته تا مراکز خیابانی و مغازه های کوچک ….

نویسنده: منتشر شده در: 26 ژوئن 2019 106 بازدید

برترین-مراکز-خرید-چین-بهروزسیر

5 مورد از خیابان های معروف در چین که برای خرید، مناسب هستند

کشور چین، یک مقصد فوق العاده برای خرید انواع کالا است. از مراکز خرید بزرگ و لوکس گرفته تا مراکز خیابانی و مغازه های کوچک و خرده فروشی کالا، همه دارای کالاهای بسیار زیبا و جذاب هستند که نظر هر توریست و گردشگر را به سمت خود جذب می کند.  ( برترین مراکز خرید چین )شهرهای مختلف چین دارای مراکز خرید بیشماری هستند اما در این میان، برخی از خیابان های معروف در چین برای خرید،مناسب می باشند. با ویزای انفرادی چین یا ویزای توریستی چین می توانید از این مراکز دیدنی لذت ببرید. با بهروزسیر همراه باشید تا شما را با 5 مورد از خیابان های معروف در چین برای خرید آشنا کنیم.

خیابان های معروف در چین برای خرید

1-خیابان وانگ فوجینگ (Wangfujing Street)

موقعیت جغرافیایی: شهر پکن، شمال کشور چین

کاربری: خرید در شهر پکن

خیابان-وانگ-فوجینگ-مرکز-خرید-چین-بهروزسیر

خیابان وانگ فوجینگ یکی از خیابان های معروف در چین در شهر پکن است. این خیابان، بزرگ ترین مرکز خرید شهر محسوب می شود. عابرین و مردم محلی، در کنار توریست ها در طول خیابان به خرید و بازدید از کالاها مشغول هستند.

در سرتاسر خیابان وانگ فوجینگ (یکی از خیابان های معروف در چین) می توانید کافه های خیابانی یا مغازه ها را مشاهده کنید که بهترین فرصت برای سفارش یک نوشیدنی خنک هستند. بستنی های خوشمزه، قهوه و نوشیدنی های خنک منجمد را می توانید از کافه های این خیابان خریداری کنید.

بهروزسیر توصیه می کند اگر با ویزای انفرادی چین به شهر پکن سفر کردید، بازدید از فروشگاه های خیابان وانگ فوجینگ را فراموش نکنید. زیباترین سوغات چین نظیر نقاشی چینی، تنقلات محلی، پوشاک، مواد غذایی و بسیاری از کالاهای دیگر را در این خیابان می توانید تهیه کنید.

2-جاده چانژی (Chunxi Road)

موقعیت جغرافیایی: چنگ دو، استان سیچوآن، جنوب شرقی کشور چین

کاربری: خرید در چِنگ دو

جاده-چانژی-مرکز-خرید-چین-بهروزسیر

جاده چانژی، یکی دیگر از خیابان های معروف در چین برای خرید است. این خیابان، بزرگ ترین و شلوغ ترین مرکز خرید در شهر چنگ دو در استان سیچوآن شناخته می شود. برترین برندها از کالاهای مختلف در فروشگاه های این خیابان وجود دارند. انواع پوشاک، مواد غذایی، سوغاتی و … را می توانید در مغازه های جاده چانژی خریداری کنید.

مغازه های بزرگ، کافه ها و رستوران های جذاب، سوپرمارکت ها و ….، به ویژه برای توریست ها بسیار جذاب و سرگرم کننده است. با ویزای توریستی چین می توانید به استان سیچوآن سفر کرده و از تنقلات خوشمزه در جاده چانژی (یبرترین مراکز خرید چین ) لذت ببرید.

3-خیابان شانگ ژیا جو (Shangxiajiu Pedestrian Street)

موقعیت جغرافیایی: گوانگژو، استان گوآنگ دونگ، جنوب کشور چین

کاربری: خرید در شهر گوانگژو

خیابان-شانگ-ژیا-جو-مرکز-خرید-چین-بهروزسیر

خیابان شانگ ژیا جو، یکی از خیابان های معروف در چین در استان گوآنگ دونگ است. این خیابان با طول حدود 1200 متر، بیش از 300 مغازه مختلف را در خود جای داده است. بسیاری از مارک ها و برندهای معروف در فروشگاه های این خیابان به فروش می رسند. آنچه در خیابان شانگ ژیا جو، نظر توریست ها را به خود جلب می کند، بافت قدیمی و معماری باستانی چین است. کافه، چایخانه، رستوران ها و … به سبک معماری جنوب چین در این خیابان ساخته شده اند. با ویزای توریستی چین به گوآنگژو سفر کنید و از گردش در خیابان شانگ ژیا جو لذت ببرید. ( برترین مراکز خرید چین )

4-خیابان بارخور (Barkhor Street)

موقعیت جغرافیایی: هاسا، تبت، جنوب شرقی کشور چین

کاربری: خرید در ناحیه تبت در چین

خیابان-بارخور-مرکز-خرید-چین-بهروزسیر

خیابان بارخور یا خیابان هاسا بارخور، یکی از خیابان های معروف در چین در مرکز شهر هاسا است. این خیابان علاوه بر اینکه یک مکان عالی برای خرید است، به عنوان مرکز عبادت کنندگان نیز شناخته می شود. پیشینه تاریخی این خیابان، ریشه در زمان های گذشته، جایی در دوران جاده ابریشم دارد!

خیابان بارخور(یکی از خیابان های معروف در چین)، یک خیابان قدیمی اما بسیار زیبا است. در مغازه های این مرکز خرید می توانید انواع سوغاتی های زیبا و خوراکی های خوشمزه را امتحان کنید. ویزای توریستی چین و خدمات بهروزسیر، بهترین فرصت برای سفر به ناحیه تبت در کشور چین است.

5-خیابان مرکزی (Central Avenue)

موقعیت جغرافیایی: شهر هاربین، استان هیلونگ جیانگ، شمال شرقی کشور چین

کاربری: خرید در شهر هاربین

خیابان-مرکزی-مرکز-خرید-چین-بهروزسیر

یکی دیگر از خیابان های معروف در چین برای خرید، خیابان مرکزی در شهر هاربین است. این خیابان هم از نظر خرید کالا و هم از نظر زیبایی ظاهری بسیار جذاب و چشم نواز است. خیابان مرکزی در هاربین، یک خیابان با سنگ فرش های منظم است که قدم زدن در آن هنگام خرید، احساس خوشایندی را در توریست ها ایجاد می کند.

با نگاهی بر پیشینه تاریخی خیابان مرکزی در هاربین (یکی از خیابان های معروف در چین)، یافته ها نشان می دهند که این مکان، اولین مکانی بود که در حدود 110 سال قبل، توسط روس ها ساخته شد. بنابراین برخی از مغازه های خیابان مرکزی، انواع کالاهای روسی را نیز به فروش می رسانند.

غذا خوردن در رستوران های خیابان مرکزی در شهر هاربین (یکی از خیابان های معروف در چین)، لذت سفر به این منطقه را دوچندان می کند. ویزای توریستی چین یا ویزای انفرادی چین می توانند امکان یک سفر خاطره انگیز به کشور چین را برای شما فراهم سازند. در این سفر، بهروزسیر، همراه شما خواهد بود. ( برترین مراکز خرید چین )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − چهارده =

تماس بگیرید