تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

بهترین دانشگاه مهندسی در چین

بهترین-دانشگاه-مهندسی-در-چین-بهروزسیر
چکیده این مطلب:

کیفیت آموزشی و اعتبار مدرک دانشگاه مهندسی در چین و سایر رشته های دانشگاهی، قابل رقابت با بهترین دانشگاه های اروپایی می باشد. وضعیت عالی ….

نویسنده: منتشر شده در: 10 ژوئن 2019 201 بازدید

بهترین-دانشگاه-مهندسی-در-چین-بهروزسیر

دانشگاه های کشور چین طبق آخرین رتبه بندی که در جهان انجام شده است، جزو ۲۵۰ دانشگاه برتر جهان قرار گرفته‌اند. در حال حاضر کیفیت آموزشی و اعتبار مدرک دانشگاه  مهندسی در چین و سایر رشته های دانشگاهی، قابل رقابت با بهترین دانشگاه های اروپایی می باشد. وضعیت عالی آموزشی در دانشگاه‌های این کشور نمایانگر سرمایه گذاری دقیق دولت برای تحصیلات عالی دانشگاهی است.  تمام رشته های دانشگاهی در دانشگاه های کشور چین محبوب و پرطرفدار هستند؛ اما در این میان، دانشجویانی که علاقه مند به ادامه تحصیل در رشته های مهندسی هستند به دنبال یافتن بهترین دانشگاه مهندسی در چین با کیفیت آموزشی عالی می باشند. در همین راستا در این مطلب قصد داریم فهرستی از دانشگاه مهندسی در چین را  به دانشجویان معرفی کنیم. با اخذ ویزای چین از بهروزسیر می ‌توانید به شهرهای مختلف سفر کرده و از نزدیک با محیط دانشگاه های کشور چین آشنا شوید.

 اسامی بهترین دانشگاه مهندسی در چین

Tsinghua University

Tsinghua-University-بهروزسیر

اولین مرکز آموزش عالی به عنوان بهترین دانشگاه مهندسی در چین که قصد داریم آن را معرفی کنیم، دانشگاه Tsinghua  است. این دانشگاه در رتبه بندی قاره آسیا در سال ۲۰۱۶ در مکان پنجم قرار گرفته است. طبق رتبه‌بندی در سال ۲۰۱۵، این دانشگاه در رتبه یازدهم قرار داشته است و در مدت یک سال توانست جایگاه خود را ۶ رتبه بهبود دهد. این دانشگاه مهندسی در چین در سال ۱۹۱۱ تعطیل شده است و بیشتر از ۴۶ هزار دانشجو را در رشته‌های مختلف تحت پوشش قرار می دهد. دانشگاه Tsinghua  در مرکز شهر پکن قرار دارد. اکثر رشته های این دانشگاه به زبان چینی آموزش داده می شوند. این دانشگاه در رتبه بندی جهانی در جایگاه ۳۳ در بسیاری از رشته ها قرار گرفته است.

 ادامه تحصیل در رشته مهندسی معماری در بهترین دانشگاه مهندسی در چین از نظر وضعیت جهانی، 50 رتبه ارتقا یافته است. سایر رشته هایی که در این دانشگاه تدریس می شوند و از رتبه بالایی برخوردارند عبارتند از مهندسی معدن، مهندسی شیمی، مهندسی کامپیوتر، هنر و طراحی، ریاضیات، زبان های خارجی، حقوق و علوم سیاسی.

Peking University

Peking-University-بهروزسیر

دومین دانشگاه مهندسی در چین دانشگاه Peking  می باشد. این دانشگاه در شهر پکن قرار گرفته است و دومین دانشگاه برتر در قاره آسیا در کشور چین به شمار می رود. این دانشگاه مهندسی در چین در رتبه نهم قرار گرفته است. دانشگاه Peking  در سال ۱۸۹۸ به عنوان دانشگاه سلطنتی پکینگ تاسیس شد و از آن زمان به عنوان یک دانشگاه تحقیقاتی به شمار می رود. در رتبه بندی جهانی دانشگاه مهندسی در چین در  میان 50 دانشگاه برتر جهان قرار گرفته است. رشته های مهندسی دانشگاه Peking شامل مهندسی شیمی، مهندسی معدن، مهندسی کامپیوتر، مهندسی مکانیک، طراحی، ریاضیات، دندانپزشکی و حقوق هستند.

Fudan University

Fudan-University-بهروزسیر

سومین دانشگاه مهندسی در چین دانشگاه Fudan  نام دارد. این دانشگاه در رتبه بندی آسیاه در جایگاه 11 قرار دارد. دانشگاه Fudan  در شهر شانگهای، بزرگترین شهر کشور چین واقع شده است. این دانشگاه مهندسی در چین در سال ۱۹۰۵ در ابتدا به عنوان یک مدرسه دولتی تاسیس شد اما اکنون به عنوان یک دانشگاه عالی رتبه، حدود ۳۱ هزار دانشجو را در ۱۷ رشته پذیرش می کند. بیش از ۷۷ انستیتوی تحقیقاتی و 10 بیمارستان آموزشی در همکاری با دانشگاه Fudan  هستند. انستیتوی هنرهای تجسمی شهر شانگهای نیز با این دانشگاه مهندسی در چین همکاری می کند.

دانشگاه علوم و فناوری چین – University of Science and Technology of China

University-of-Science-and-Technology-بهروزسیر

چهارمین دانشگاه مهندسی در چین با عنوان “دانشگاه علوم و فناوری چین” شهرت دارد. این دانشگاه در رتبه  بیست و پنج قاره آسیا قرار گرفته و در شهر شانگهای در سال ۱۹۵۷ ساخته شده است. دانشگاه علوم و فناوری چین یک آکادمی تحقیقاتی و علمی است. بسیاری از دانشکده های وابسته به این دانشگاه در مناطق مختلف ساخته شده‌اند. دو رشته مهندسی مواد و مهندسی شیمی در دانشگاه علوم و فناوری چین، بالاترین رتبه را در جهان در سال ۲۰۱۶ به خود اختصاص داده اند.

دانشگاه Jiao Tong  شهر شانگهای

Jiao-Tong-بهروزسیر

پنجمین دانشگاه مهندسی در چین دانشگاه Jiao Tong  در شهر شانگهای می باشد. این دانشگاه در رتبه بندی قاره آسیا در جایگاه بیست و دوم قرار گرفته است. در بیش از ۶۰ رشته امکان ادامه تحصیل برای دانشگاه مهندسی در چین وجود دارد. 1896 تاسیس شد و هم اکنون بیش از ۳۷ هزار دانشجو در آن مشغول به تحصیل هستند. بیشتر از 1700 دانشجوی بین المللی در دانشگاه Jiao Tong در شهر شانگهای تحصیل می کنند. محبوب ترین رشته های مهندسی در این دانشگاه عبارتند از مهندسی شیمی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی ساختمان و سازه، مهندسی برق و الکترونیک، مهندسی مکانیک، مهندسی  مواد، مدیریت و کسب و کار.

Nanjing University

Nanjing-University-بهروزسیر

ششمین دانشگاه مهندسی در کشور جین دانشگاه Nanjing  نام دارد. این دانشگاه در آسیا در رتبه بیست و سوم قرار گرفته است و در سال 1902 ساخته شده است. بیش از ۳۰ هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند. رشته های مهندسی شیمی، زمین شناسی، مهندسی علوم دریایی، مهندسی مواد و مهندسی معماری در این دانشگاه شهرت جهانی دارند.

Zhejiang University

Zhejiang-University-بهروزسیر

هفتمین دانشگاه مهندسی در چین دانشگاه Zhejiang  می باشد. این دانشگاه در رتبه بیست و چهار در قاره آسیا قرار گرفته است. هم اکنون بیش از ۴۷ هزار دانشجو در رشته های مختلف در این دانشگاه تحصیل می کنند. رشته مهندسی شیمی در دانشگاه Zhejiang  از محبوبیت زیادی برخوردار است.

اگر قصد دارید در دانشگاه های کشور چین تحصیل کنید و یا از شرایط بهترین دانشگاه مهندسی در چین اطلاع پیدا کنید، با اخذ ویزای چین و خدمات بهروزسیر می توانید سفر کوتاهی به این سرزمین داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − یازده =

تماس بگیرید