تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

بهترین رستوران های دبی

محل های رستوران های دبی -رستوران آکواریم
چکیده این مطلب:

بهترین رستوران های دبی کدام اند و قیمت رستوران های ایرانی در دبی چند است. در این مقاله از بهروزسیر به بررسی قیمت غذا و ….

نویسنده: منتشر شده در: 04 فوریه 2023 519 بازدید

گرانترین رستوران دبی

رستوران های دبی به قدری عالی هستند که هر مسافری که وارد این شهر می شود دوست دارد که از غذاهای آن استفاده کند. رستوران ایندیگو بای ونیت گران ترین رستوران این شهر محسوب می شود. شما هنگام سفر به دبی در این رستوران می توانید انواع غذاهای آسیایی را میل کنید. غذاها با انواع دسر، سالاد و ترشی برای مهمانان سرو می شود.

شما می‌توانید با اخذ ویزای دبی از بهروزسیر با خیالی آسوده از سفر خود لذت ببرید.

امکانات عالی در این رستوران برای مهمانان پیش بینی شده است. قیمت غذاها از 25 دلار شروع و تا 100 دلار هم افزایش می یابد. شما می توانید در ساعت های مختلفی برای ناهار و شام به این رستوران بروید.

طراحی شیک و با کلاس رستوران های دبی

طراحی شیک و با کلاس رستوران های دبی

قیمت رستوران های دبی

رستوران های دبی با قیمت های بسیار بالا شناخته شده هستند. قیمت غذاهای خیابانی کمتر از 25 درهم پیش بینی شده است. غذاهای ارزان، همان هایی است که اکثر مسافران می توانند از آن استفاده کنند که کمتر از 40 درهم محاسبه می شود. قیمت غذاهای متوسط هم 120 درهم مشخص شده است. قیمت غذا در این رستوران ها، 500 درهم مشخص شده و جهانگردان نیز از این غذاها استقبال کرده اند.

قیمت های مختلف رستوران های دبی

قیمت های مختلف رستوران های دبی

رستوران سی لا وی دبی

رستوران های دبی گران قیمت هستند. این رستوران در ساختمانی مرتفع واقع شده است. این رستوران در ساختمان اسکای ویو قرار دارد.

قیمت های مختلف رستوران های دبی

رستوران اتمسفر دبی

رستوران های دبی یکی از بهترین ها به شمار می روند. این رستوران در برج خلیفه قرار دارد. می توانید در این رستوران از انواع غذاها لذت ببرید. تنوع غذایی به گونه ای است که مشتریان از رستوران راضی هستند و به همین دلیل همیشه مشتریانی از کشورهای مختلف به این رستوران مراجعه می کنند.

منو رستوران اتمسفر

رستوران های دبی شیک و با کلاس طراحی و ساخته شده اند. منوی لوکس و گران بهایی برای مشتریان مشخص شده است. این غذاها به پیشنهاد سرآشپز به مهمانان پیشنهاد می شود. انواع چای، قهوه و سایر نوشیدنی ها به مهمانان سرو می شود. دسرهای اروپایی در انتهای ناهار یا شام به مهمانان عرضه می شود. شما می توانید یکی از غذاهای متنوع این رستوران را به عنوان پیش غذا انتخاب کنید.

لذت صرف غذا در رستوران های دبی

لذت صرف غذا در رستوران های دبی

انواع غذاهای برای مهمانان سرو می شود. شما می توانید از غذاهای متنوع و مختلف این رستوران لذت ببرید. غذاهای پیشنهادی سرآشپز رستوران عالی هستند. امکانات این رستوران شایسته مهمانان ایرانی است. ایرانیان از این رستوران از هر جهت راضی هستند. البته به غیر از ایرانیان مشتریانی از ملیت های مختلف از این رستوران استفاده می کنند.

قیمت رستوران هوایی دبی

رستوران های دبی گران قیمت و لوکس ساخته شده اند. یکی از بهترین رستوران های شهر محسوب می شود. قیمت غذاهای ناهار 599 درهم مشخص شده که می توانید آن را از بین غذاهای مختلف انتخاب کنید. غذاهای عصرانه متنوع بوده و هر کسی دوست دارد که یکی از آن ها را سفارش دهد. قیمت 499 درهم برای این وعده غذایی مشخص شده است. مهمانان لازم است که مبلغ 699 درهم برای صرف غذای شام پرداخت کنند.

رستوران های دبی مال

رستوران های دبی در دبی مال کاملا تجاری و گران قیمت ساخته شده اند. از این میان می توان به رستوران بارشا اشاره کرد. در این رستوران انواع پیتزا و غذاهای ایتالیایی لذیذ برای مهمانان سرو می شود. غذا خوردن در رستوران کی اف سی را می توانید بعد از لذت خرید محصولات برند در دبی مال در برنامه های خود قرار دهید. این رستوران ها بین المللی هستند و انواع غذاهای لذیذ را به مشتریان خود پیشنهاد می دهند. انواع دسر و بستنی را می توانید در این رستوران ها تجربه کنید.

رستوران مرکوری با انواع غذاهای پذیرای مشتریانی است که آن را انتخاب کرده اند. شما با غذا خوردن در این رستوران می توانید روز خود را به خوبی و خوشی تمام کنید. لذت غذاهای مختلف را در رستوران فوجی یاما تجربه کنید. انواع و اقسام غذاها در این رستوران سرو می شود. غذاهای فست فودی این مرکز تجاری خوشمزه است و شما با یک بار استفاده از آن، مشتری دائمی آن خواهید شد.

رستوران آکواریم دبی

شما در این رستوران می توانید انواع و اقسام غذاها را میل کنید. امکانات عالی برای مشتریان مدنظر گرفته شده است. به همین دلیل است که اکثر مشتریان این رستوران را انتخاب می کنند. مدیریت رستوران نه تنها کیفیت غذاها را افزایش می دهد بلکه بر خدمات رسانی رسیدگی کرده و خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می کنند.

محل های رستوران های دبی -رستوران آکواریم

محل های رستوران های دبی -رستوران آکواریم

رستوران ایرانی شبستان دبی

این رستوران یکی از گران قیمت ترین های دبی به شمار می رود. شما می توانید غذاهای ایرانی را پیشنهاد دهید. انواع و اقسام کباب ها را می توانید سفارش دهید. چایی و انواع دمنوش و قهوه برای مشتریان قبل و بعد از صرف غذا سرو می شود. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ ماشین ها، اینترنت، سالن اختصاصی  و غذای بیرون بر و سایر موارد اشاره کرد.

رستوران حاتم دبی

رستوران های دبی از هر جهت خاص و گران قیمت هستند. یکی از بهترین رستوران های این شهر محسوب می شود. انواع و اقسام کباب ها در این رستوران سرو می شود. مسافران ایرانی می توانند انواع و اقسام غذاهای ایرانی و خارجی را سفارش دهند. سالادها و ترشی های ایرانی نیز در کنار غذاهای سرو می شود تا مشتریان بتوانند غذا را با بیشترین لذت تجربه کنند.

رستوران حاتم دبی

رستوران حاتم دبی

رستوران شایان دبی

رستوران های دبی با ایرانیانی که توانسته اند در این شهر رستوران هایی را برپا کنند جلوه بهتری پیدا کرده اند. براساس نظرسنجی شایان دبی یکی از بهترین رستوران های این شهر محسوب می شود. مشتریان می توانند انواع غذاها را بنا به سلیقه خود سفارش دهند. غذاهای ایرانی از خورش قورمه سبزی گرفته تا شیشلیک را می توانید بر سر میزهای مهمانان ببینید که نشان دهنده استقبال بیش از حد ایرانیان از غذاهای ایرانی است.

رستوران برج العرب

رستوران های دبی برج العرب یکی از زیباترین ها به شمار می رود. رستوران ال ایوان اولین رستوران این محل دوست داشتنی است. رستورانی با شکوه است. انواع کباب سرو می شود. این رستوران در طبقه اول این برج قرار دارد. رستوران ال مهارا را یکی از رستوران های این برج محسوب می شود. این رستوران در طبقه هم کف این برج قرار گرفته است. رستوران ال منتها را می توانید برای ناهار یا شام خود انتخاب کنید. شما در این رستوران بسیار شیک می توانید غذاهای متنوعی را انتخاب کنید.

رستوران های دبی را می توانید با سفر کردن به این شهر تجربه کنید. رستوران اسکیپ که در آن مشتریان می توانند از غذاهای خارجی آن لذت ببرند. در این رستوران انواع و اقسام غذاهای کشورهای مختلف برای مشتریان سرو می شود. رستوران ال یم با غذاهای خارجی پذیرای مهمانانی است که آن را انتخاب کرده اند. حتی صبحانه نیز سرو می شود.

چشم انداز رستوران های دبی

چشم انداز رستوران های دبی

شما می توانید انواع و اقسام غذاها را در رستوران جانسویی تجربه کنید. شما می توانید با نوشیدن چای یا قهوه یا آب میوه خستگی یک روز کاری را در رستوران به نام صحن ادار از تن بیرون کنید. رستوران اسکای ویو یکی از بهترین های این برج محسوب می شود. شما در این رستوران می توانید میان وعده های خوشمزه ای را میل کنید.

رستوران پیرچیک دبی

رستوران های دبی با قیمت های بالا شناخته شده هستند. موقعیت مکانی این رستوران باعث وجه تمایز آن نسبت به سایرین می شود. در این رستوران انواع غذاها سرو می شود. تنوع غذایی موجب می شود که مهمانان بتوانند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند. این رستوران مجهز و شیک ساخته شده است.

رستوران پیرچیک دبی

رستوران پیرچیک دبی

رستوران دانیال دبی

رستوران های دبی در خاورمیانه بهترین هستند. این رستوران به طبخ غذاهای ایرانی مشهور است. در این شهر دو شعبه دارد که مسافران و مردم دبی می توانند با توجه به محل اقامت خود آن را جستجو کرده و از نزدیک ترین رستوران خود لذت ببرند. شما می توانید در منوی این رستوران انواع کباب را مشاهده کنید.

این رستوران در داخل پاساژی در دبی قرار دارد. قیمت های آن ارزان و مقرون به صرفه تنظیم شده است. به همین دلیل است که هر ساله بر تعداد مشتریان افزوده می شود. این رستوران بر مبنای علایق و سلایق مشتریان غذاها را تهیه می کند. تنوع غذایی این رستوران موجب شده که مشتریان زیادی از کشورهای مختلف به این محل مراجعه کنند.

رستوران انار دبی

رستوران های دبی که در ساحل جمیرا قرار دارد به قدری فریبنده هستند که مسافران و مردم دبی دوست دارند ساعاتی را برای ناهار یا شام از این رستوران ها استفاده کنند. هر چقدر که درباره رستوران های دبی صحبت کنیم بازهم کم است و لازم است که با سفری به این شهر با کیفیت این رستوران ها آشنا شوید.

رستوران انار دبی

رستوران انار دبی

این رستوران ها از مشتریان راجع به کیفیت خدمات خود نظر سنجی می کنند و براساس جواب هایی که دریافت می کنند خدمات خود را گسترش داده و بر سطح خدمات خود می افزایند. این نوع نظرسنجی ها موجب شده که این رستوران همیشه مورد توجه قرار گیرد. فضای شیک و لوکس این رستوران در جذب مشتری نقش به سزایی دارد. اکثر مشتریان دوست دارند که در رستوران های شیک و باکلاس غذا بخورند.

رستوران بوراک دبی

رستوران های دبی در جذب گردشگر نقش به سزایی ایفا می کنند. در شهر زیبا و دوست داشتنی دبی نیز شعبه دارند. در این رستوران انواع غذاها سرو می شود. این رستوران در مرکز شهر دوبی واقع شده است. هر سال مشتریانی از غذاهای این رستوران استفاده می کنند.

قیمت غذاهای رستوران بوراک دبی

رستوران های دبی با غذاهای با کیفیت در این شهر شناخته شده هستند. این رستوران یکی از با کیفیت ترین ها در این شهر محسوب می شود. قیمت های غذاهای این رستوران براساس از 13 تا 125 یورو متغیر است.

منو رستوران های دبی

رستوران های دبی با منوی کاملا اختصاصی شناخته شده هستند. شما در این رستوران ها می توانید از غذاهای صبحانه، انواع غذاها و نوشیدنی های متنوع استفاده کنید. مهمانان می توانند در کنار غذای خود از انواع سالاد، ترشی، دسر هم استفاده نمایند.

انواع و اقسام پلو و چلو در رستوران های ایرانی یکی از دلایل محبوبیت این رستوران ها به شمار می رود. در رستوران های بین المللی می توانید از انواع غذاهای ملل مختلف استفاده کنید. در برخی از فست ها فودها نیز پیتزاهای ایتالیایی برای مسافران سرو می شود. در کل هدف جلب رضایت مشتریان است. به همین دلیل است که هر ساله بر تعداد مشتریان رستوران های دبی افزوده می شود.

قیمت صبحانه در دبی

رستوران های دبی با صبحانه های اختصاصی و کاملا سفارشی در خاورمیانه محبوب هستند. برای صبحانه مفصل شما لازم است مبلغ 111 درهم خرج کنید.

قیمت ساندویچ های مک دونالد در دبی

رستوران های دبی با فست فودها متنوع تر می شود. ساندویچ های مک دونالد یکی از بهترین ها محسوب می شود. قیمت ساندویچ های رستوران های مک دونالد از 20 تا 50 درهم متغیر است. غذاهای مک دونالد همیشه با کیفیت است و به همین دلیل مشتریان دوست دارند که از غذاهای این رستوران استفاده کنند.

استقبال مسافران از غذاهای رستوران های دبی

استقبال مسافران از غذاهای رستوران های دبی

قیمت پیتزا در دبی

رستوران های دبی و فست فودها باعث شده تا این شهر از هر جهت برای پذیرایی از جهانگردان آماده باشد. از آن جایی که پیتزاهای مختلفی در این شهر پخت می شود بنابراین قیمت آن ها هم متفاوت خواهد بود. قیمت پیتزاها بین 19 تا 35 درهم امارات متغیر است. در رستوران های مختلفی پیتزاها سرو می شود. شما می توانید پیتزای دلخواه خود را سفارش دهید.

قیمت آبجو در دبی

رستوران های دبی با نوشیدنی های مختلفی که برای مسافران سرو می شود یکی از جاذبه های گردشگری غذایی این شهر محسوب می شود. شما می توانید متناسب با سلیقه خود، نوشیدنی خود را انتخاب کنید. قیمت آبجو 22 درهم پیش بینی شده است. شما می توانید بعد از مقایسه کردن چند نوع نوشیدنی، یکی را انتخاب کرده و خریداری کنید.

قیمت برگر کینگ دبی

رستوران های دبی در کنار فست فودهای بین المللی قرار گرفته اند. شما می توانید با پرداخت 84 درهم برگر کینگ را در یک فست فود شیک و لوکس میل کنید. خوردن کینگ برگر در این شهر مقرون به صرفه خواهد بود. رستوران ها و فست فودهای مختلفی در شهر وجود دارد که کینگ برگر را به فروش می رسانند. شما می توانید متناسب با بودجه خود یکی را انتخاب کرده و خریداری کنید.

قیمت غذای ایرانی در دبی

رستوران های دبی با ایرانیانی موسس رستوران های مختلف شناخته می شوند. قیمت غذاهای ایرانی بین 7 تا 12 درهم متغیر است. مشتریان بنا به سلیقه خود می توانند غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و متناسب با موارد سفارش داده شده مبلغ را پرداخت کنند.

جذابیت رستوران های دبی

جذابیت رستوران های دبی

بهترین رستوران ایرانی در دبی

رستوران های دبی در جذب گردشگران کشورهای مختلف نقش مهمی ایفا می کنند. رستوران انیگما دبی را می توان بهترین رستوران ایرانی در این شهر مدنظر گرفت. شما در فضایی لوکس می توانید با کیفیت ترین غذاها را بخورید. آقای منصور معماران یکی از بهترین سرآشپزهای ایرانی که برای نائل شدن به هدف بهترین رستوران سالیان سال به صورت مستمر و متمرکز تلاش کرده است.

به همین دلیل است که هر سال مشتریان زیادی از این رستوران استفاده می کنند. در این رستوران هر ساله خدمات جدیدی اضافه می شود. مشتریان از این رستوران راضی هستند. فضای لوکس و شیک این رستوران موجب شده که هر ساله بر تعداد مشتریان آن افزوده شود.

رستوران ایرانی در دبی با موزیک زنده

رستوران های دبی از هر جهت شیک و باکلاس تنظیم شده اند. رستوران شیک و با کلاسی است که ایرانیان مسافر و مقیم امارات می توانند از آن استفاده کنند. امکانات عالی این رستوران موجب شده که بسیاری از ایرانیان آن را به سایرین ترجیح دهند.

جذابیت رستوران های دبی در شب

جذابیت رستوران های دبی در شب

رستوران ایرانی دبی دیره

رستوران های دبی با ایرانیانی که در این شهر زیبا و پردرآمد در حوزه مواد غذایی و رستوران کار می کنند جذابیت خاصی دارند. رستوران شایان دبی در این منطقه جزء بهترین ها محسوب می شود. دکوراسیون شیکی دارد. شما می توانید با پرداخت 100 درهم از غذاهای با کیفیت این رستوران استفاده کنید.

رستوران ایرانی در ابوظبی

شهرزاد در واقع بهترین رستورانی ایرانی ابوظبی محسوب می شود. ادر این رستوران انواع غذاهای ایرانی با کیفیت سرو می شود. مشتریان زیادی دارد. رستوران های ایرانی غذاهای با کیفیت عرضه می کنند. علاوه بر این خدمات رسانی این رستوران ها موجب شده که هر ساله بر تعداد مشتریان افزوده شود.

رستوران سنتی در دبی

رستوران Na3 Na3 بهترین رستوران سنتی دبی محسوب می شود. در این رستوران انواع غذاهای با کیفیت بالا سرو می شود. رستوران های سنتی رو به افزایش است. مشتریانی نیز از این رستوران ها استفاده می کنند. از آن جایی که برخی از مشتریان از رستوران سنتی استقبال می کنند به همین دلیل در این شهر این چنین رستوران هایی ایجاد شده اند. تعداد این رستوران ها نیز رو به افزایش است.

رستوران سلف سرویس در دبی

دانیال دبی بهترین رستوران سلف سرویسی است که در دبی فعالیت می کند. در این رستوران شما می توانید از انواع غذاها لذت ببرید که برای هر نفر 60 درهم هزینه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + ده =

تماس بگیرید