تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

بهترین زمان تور چین

تور چین در بهار بهروزسیر
چکیده این مطلب:

تور چین در فصل های مختلف چگونه است؟بهترین زمان هایی که برای تور چین می توانید اقدام کنید.تور چین یکی از تورهای پرگردشگر است که ….

نویسنده: منتشر شده در: 12 نوامبر 2018 77 بازدید

تور چین یکی از تورهای پرگردشگر است که ایرانیان نیز به آن علاقه ی زیادی دارند. هنگامی برای سفر به یک کشور دیگر تصمیم می گیرید باید سعی کنید ابتدا آب و هوای آن را در فصل های مختلف سال بشناسید تا در هنگامی به آنجا سفر کنید که شرایط آب و هوایی مناسبی داشته باشد و بتوانید از سفر خود لذت ببرید. چین کشوری با آب و هوای متنوع است اما به طور کلی پربارش و سرد است. بیشتر شهرهای چین در فصل های سرد اکثر روزها پوشیده از برف هستند و همین عامل باعث شده تا درختان سر به فلک کشیده و طبیعت زیبایی را از این کشور ببینیم. اگر شما هم قصد تور چین را کرده اید بهتر است با بهروزسیر همراه شوید تا از بهترین زمان تور چین آگاه شوید.

تور چین در تابستان چگونه است؟

تور چین در تابستان بهروزسیر

( بهترین زمان تور چین )

اگر در تابستان می خواهید تور چین رزرو کنید باید بدانید که گرم ترین ماه های چین ژوئن، جولای و آگوست هستند که دمای هوا ممکن است در این زمان به 35 درجه برسد و دمای غالب است. البته در نواحی کوهستانی و شهرهایی از چین که در شمال چین قرار گرفته اند، دما کمتر است و برای افرادی که به مناطق خنک تر علاقه دارند این نواحی مناسب تر است.

البته دمای هوای بالا در تابستان چین دلیل بر نامناسب بودن آن برای تور چین نیست بلکه در این فصل جاذبه های گردشگری خاص خودش را نیز دارد و می توان از آن ها بهره برد. تفریحات آبی در سواحل و هوای گرم و مرطوب در این مناطق می تواند برای بسیاری از افراد مفرح باشد.

شهرهایی مانند سین کیانگ، لهاسا، سانیا و گدلین جزو پرگردشگرترین شهرهایی است که در تابستان می توان به آن جا سفر کرد. تور رود کروز در یانگ تسه کیانگ، طبیعت گردی و تورهایی در چمن زارهای زیبا و وسیع نیز در تور چین تابستان می تواند مورد توجه بسیاری از طبیعت دوستان واقع شود.

اگر می خواهید از نواحی کوهستانی دیدن کنید باید بدانید که بهترین زمان تور چین همین مواقع است، حتی به دلیل تعطیلات، بسیاری از تورهای گردشگری بین المللی به این مناطق در فصل تابستان صورت می گیرد و ماه هایی شلوغ و پرگردشگر است. به همین علت هزینه ها بالاتر می رود و برای تور چین در این زمان ها باید با برنامه ریزی بهتری اقدام کنید.

تور چین و اوایل فصل بهار

تور چین در بهار بهروزسیر

( بهترین زمان تور چین )

شکوفه های بهاری که سرتاسر چین را در اوایل بهار می پوشانند مناظری شگفت انگیز را پدید می آورند. از این رو گردشگران زیادی در این روزها به تور چین می روند. در بخش های جنوبی چین به دلیل آب و هوای شرجی بهار کمی زودتر می رسد و در اوایل فروردین می توان باز شدن گلها را شاهد بود اما در بخش های شمالی کمی دیرتر این اتفاق دلنواز می افتد. آب و هوای معتدل و دل انگیز چین را در شهرهای مختلف آن در اوایل تا حتی نیمی از بهار می توانید شاهد باشید و از آن لذت ببرید. با توجه به این که نمایشگاه های مختلفی از جمله نمایشگاه گوانگجو ( نمایشگاه گوانجو ) در اواسط بهار در چین برگزار می شود اگر قصد دارید یک تور چین تجاری داشته باشید نیز می توانید از این موقعیت استفاده کنید و در زمانی که برگزاری این نمایشگاه ها صورت می گیرد به تور چین بروید و سفرتان را تفریحی – تجاری به انجام برسانید.

تور چین در پاییز

تور چین در پاییز بهروزسیر

( بهترین زمان تور چین )

در پاییز کم کم هوا به سمت خنک تر شدن پیش می رود و دیگر خبری از گرمای تابستان نیست. بدون شک هر جایی که طبیعت زیبایی داشته باشد، در فصل های مختلف این طبیعت نمایش های زیبایی از خود بر جای می گذارد. جلوه های پاییز و طبیعت زیبای پاییزی در چین می تواند پذیرای بسیاری از افرادی باشد که به تور چین علاقه دارند و فصل پاییز را می پسندند. اگر مقصد شما مناطق جنوبی چین است، بهتر است در فصل پاییز به این مناطق سفر کنید. در این زمان بهترین آب و هوا را در این مناطق می بینید و از آن لذت می برید. همین طور نمایشگاه بین المللی گوانگجو ( نمایشگاه گوانجو ) در اواسط پاییز دایر می شود و افراد زیادی از اقصی نقاط دنیا جهت بازدید از نمایشگاه و تجارت برای رزرو تور چین اقدام می کنند. ممکن است در این ایام هزینه ها کمی بالاتر رود ولی به هر حال زمان خوبی است که می توان از چین و جاذبه های و آب و هوای خوب آن لذت برد.

آیا در فصل زمستان تور چین طرفدار دارد؟

تور چین در زمستان بهروزسیر

( بهترین زمان تور چین )

همانطور که می دانید چین یک کشور پربارش است و در فصل زمستان بارش های شدیدی در آن جا رخ می دهد. در این فصل اکثر اوقات زمین پوشیده از برف و یخ است و شرایط نامناسب جوی بر شهرها حاکم است از این رو فصل زمستان تقریباً کار و بار گردشگری چین کساد است و افراد بسیار کمی به تور چین می روند مگر این که به مقاصد کاری یا تجاری سفر کنند. همین امر باعث شده تا قیمت ها برای تور چین در این زمان به شدت کاهش یابد، هتل ها بسیار مناسب تر، هزینه های رفت و آمد مناسب و … باعث می شود یک تور چین ارزان قیمت را بتوان تجربه کرد. ولی به هر حال باید سعی کنید در زمان های مناسب برای تور چین اقدام کنید. اگر می خواهید به هر دلیلی در زمستان به چین بروید می توانید از شناخته شده ترین و معروف ترین فستیوال زمستانی برف و یخ شهر هاربین دیدن کنید که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. البته پیست های اسکی در مناطق مختلف، فستیوال های بین المللی و سنتی و … نیز از جاذبه های زمستانی دیگر در چین هستند که می توانند شما را در تور چین و در این زمان خلوت چین همراهی کنند. مناظر زیبای زمستانی و قیمت مناسب تورها ممکن است افرادی را وسوسه کند تا یک تور چین زمستانی را ترتیب دهند.

به طور کلی اگر برای گردشگری می خواهید به چین سفر کنید، می توانید در بهار و پاییز و در نهایت تابستان به این کشور زیبا سفر کنید و از آب و هوا و جاذبه های بی نظیر آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 8 =

تماس بگیرید