تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

بهترین مراکز خرید در تور شنزن

فروشگاه دریمزآن در تور شنزن بهروزسیر
چکیده این مطلب:

مراکز خرید در تور شنزن تنوع زیادی دارند و می توان با مراجعه به آنها بهترین برندهای روز دنیا را دید و برای هر سلیقه ….

نویسنده: منتشر شده در: 02 دسامبر 2018 82 بازدید

تور شنزن بدون خرید نمی تواند کامل باشد و در سفر ، خرید سوغات چین جزو اولویت هایی است که باید انجام شود. با توجه به این که بسیاری از افراد به قصد تجارت وارد کشور چین می شوند، باید مراکز تجاری مهم شنزن را بشناسند تا در تور شنزن از آن ها بهره ببرند. حتماً در کنار گشت و گذار در شهر زیبای شنزن هر شخصی دوست دارد مراکز خرید را بشناسد. شنزن در اصل بهترین شهر تجاری چین برای خرید است. در این مقاله تعدادی از مراکز معتبر در خصوص خرید کالاهای مختلف برای شما گرد آمده تا در تور شنزن  و دریافت ویزای چین از آن ها نیز دیدن کنید.

خرید در تور شنزن بهروزسیر

بهترین مراکز خرید در تور شنزن

اگر جزو افرادی هستید که از همان روزهای اول سفر خود به فکر خرید و دیدن از مجتمع های تجاری می افتید، بهتر است با بهروزسیر همراه باشید تا از مراکز خرید متنوع در این شهر اطلاعاتی کسب کنید. در این مراکز انواع کالاها و محصولات مورد نظر خود را می توانید ببینید و از آن ها خرید کنید.

 مرکز خرید mixc در تور شنزن

اگر دوست دارید از مراکز خرید گران قیمت و بزرگ شروع کنید، می توانید در تور شنزن، مرکز خرید mixc را در اولویت برنامه های خود قرار دهید. این مجتمع بزرگ میکس سی دارای امکانات زیاد و درجه یک است که هر گردشگری را به خود مجذوب می کند. برای تمامی سنین می توانید در این مرکز سوغاتی بخرید. از مزیت های این مکان داشتن مراکز تئاتر و اسکی روی یخ و دیگر تفریحات (تفریحات چین) است که باعث می شود خستگی شما در برود.

بازار کی کی در تور شنزن

بازار کی کی در تور شنزن بهروزسیراگر به دنبال اجناس مارک دار هستید می توانید سری به این بازار بزرگ و شیک شهر شنزن بزنید. بازار کی کی نیز یکی دیگر از مراکز خرید درجه یک در تور شنزن است. در نزدیکی این مرکز خرید می توانید مراکز خرید دیگری مانند سیتیک پلازا و میکس سیتی را نیز ببینید. در این مکان می توان از سینما و رستوران های عالی نیز استفاده کرد.

تور شنزن و مرکز خرید کینگ گلوری پلازا

در منطقه لوهو یکی از گران ترین مجتمع های تجاری به نام کینگ گلوری پلازا را می بینید. بهتر است در شب به این مرکز خرید سری بزنید و از موسیقی راک اند رول آن نیز لذت ببرید. سالن های تئاتر و مراکز تفریحی نیز در این بازار برای اوقات فراغت و استراحت شما تدارک دیده شده اند.

فروشگاه بزرگ دریمز آن در تور شنزن

فروشگاه دریمزآن در تور شنزن بهروزسیراین فروشگاه قبلاً به نام موی معروف بوده است و اخیراً تغییر نام داده است. قبلاً این فروشگاه یک فرودگاه گران قیمت بوده است و در کنار جاده ی کوکو پارک قرار دارد. این فروشگاه معمولاً تخفیف های خوبی دارد و معمولاً اجناس مورد نیاز خود را با تخفیف تهیه خواهید کرد. همچنین محصولات این فروشگاه متنوع است و برای هر سلیقه ای می توانید موارد مناسبی را پیدا کنید.

مرکز خرید سنترال واک که در تور شنزن خواهید دید

اگر در حوالی کوکو پارک هستید حتماً از این مرکز خرید دیدن کنید. این محیط شیک علاوه بر خرید لوازم مختلف و متنوع، بخش های تفریحی و رستوران های زیادی نیز دارد که می توان از آن ها بهره برد. قهوه ی ایتالیایی آن بسیار معروف است و می توانید آن را برای یک بار هم که شده تجربه کنید. محیط مرکز خرید سنترال واک راحت و جذاب است و اکثر افراد از آن استقبال می کنند.

مرکز خرید سیتیک سیتی پلازا در تور شنزن

این فروشگاه کالاهای بین المللی و شیک را به مشتریان خود عرضه می کند. در منطقه ی فوتیان به عنوان یک مرکز خرید درجه یک می توانید آن را پیدا کنید. برندهای مختلفی مانند لوئیس وویتون، تامی هیلفیگر، ورساچه، کالوین کلوین، کریستین دیور و بسیاری از برندهای معروف را در این مرکز خرید می توانید پیدا کنید و در فروشگاه های مختلف آن گردش کنید.

تور شنزن و خرید از مرکز خرید کوکو پارک

حتماً شما هم وقتی اسم کوکو پارک را شنیدید، فکر کرده اید که با یک پارک تفریحی یا گردشگری طرف هستید؛ اما کوکو پارک در اصل یک مرکز خرید در منطقه ی مرکزی این شهر است که می توانید در تور شنزن از آن دیدن کنید. این مرکز خرید بزرگ دارای بخش های تفریحی مانند سینما نیز هست و معمولاً روزهای شنبه عصر خیلی شلوغ است. در اطراف آن نیز می توانید فروشگاه های بزرگ لباس های با قیمت بالا را ببینید و از برندهای مختلف دیدن کنید.

بازار کوستال سیتی همراه شما در تور شنزن

بازار کوستال سیتی در تور شنزن بهروزسیردر منطقه شکو و در نزدیکی پل شکو به هنگ کنگ می توانید از بزرگترین مرکز خرید لوکس این منطقه یعنی کوستال سیتی دیدن کنید. خرید انواع لوازم الکتریکی، پوشاک های با برند های معروف، لوازم آرایشی چینی معروف و … در این فروشگاه دیده می شود. رستوران های بزرگ و معروف شنزن مانند تپانیاکی، رستوران تایلندی و غذاهای شانگهای و دیگر کشورها را نیز می توانید در این رستوران ها سرو کنید و از آن لذت ببرید.

اگر به مغازه ها و فروشگاه های کنار خیابان علاقه دارید می توانید در جای جای شهر شنزن به آنها سر بزنید.این فروشگاه ها معمولاً قیمت های خوبی را برای شما عرضه می کنند و می توانید راحت تر با آن ها کنار بیایید.این شهر یکی از بهترین شهرهای تجاری چین است که انواع لوازم مختلف الکتریکی، موبایل، پوشاک و … را با قیمت مناسب عرضه می کند. همچنین افرادی که فعالیت اقتصادی می کنند، می توانند در تور شنزن از این شهر به صورت عمده خرید داشته باشند یا با فروشنده های عمده ی محصولات مورد نیاز خود ارتباط برقرار کنند و در مراحل بعد از آن ها درخواست ارسال کالاهای مورد نیاز خود را داشته باشند تا نیازی به سفرهای مکرر به این شهر نداشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − 2 =

تماس بگیرید