تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

29 تا از بهترین هتل های دبی از نگاه کاربران

هتل نمای آسمان در دبی-بهترین هتل های دبی
چکیده این مطلب:

فهرست مطالب پنهان هتل تاج دبی (Taj Dubai Hotel) هتل چهارفصل دبی در ساحل جمیرا برج العرب جمیرا در بهترین هتل های دبی هتل میدان ….

نویسنده: منتشر شده در: 21 اکتبر 2023 134 بازدید

هتل تاج دبی (Taj Dubai Hotel)

هتل تاج دبی یکی از شاخص‌ترین نمادهای لوکس و تجلی شکوه در دبی، پایتخت امارات متحده عربی است. این هتل بی‌نظیر در قلب شهر دبی قرار گرفته است و به عنوان یکی از برترین مقصدهای گردشگری در منطقه شناخته می‌شود. از نظر معماری، هتل تاج دبی با طراحی شگفت‌انگیز خود که الهام گرفته از معماری هند، مرکز شهر را به همراه بارزترین ساختمانهای اطراف تجسم می‌کند.

موقعیت استراتژیک این هتل در نزدیکی به مراکز تجاری، مراکز خرید و دسترسی آسان به اماکن تاریخی و تفریحی، از جمله عواملی است که آن را به یک مقصد محبوب برای توریست‌ها و مسافران کاری تبدیل کرده است. با امکانات و خدمات فراوانی که ارائه می‌دهد، شامل رستوران‌های برتر، سالن‌های زیبایی، استخرهای بیرونی و داخلی، مرکز تناسب اندام، و بیشتر، هتل تاج دبی تجربه‌ای لاکچری و بی‌نظیر را برای میهمانان خود فراهم می‌کند.

جوایز هتل تاج دبی

  • تاج دبی جایزه بهترین هتل طراحی لوکس در امارات متحده عربی را در جوایز جهانی هتل لوکس دریافت کرد.
  • بهترین هتل شهری در امارات متحده عربی – جوایز جهانی
  • بهترین رستوران خانوادگی لوکس در امارات متحده عربی

امکانات هتل تاج دبی

  • هتل 5 ستاره
  • صبحانه ($)
  • وای فای رایگان
  • پارکینگ رایگان
  • استخر روباز
  • جکوزی
  • تهویه مطبوع
  • مرکز تناسب اندام
  • آبگرم

نکات برجسته هتل تاج دبی

  • فاصله با برج خلیفه: تقریباً ۱۰ دقیقه با خودرو
  • فاصله با دبی مال: تقریباً ۱۵ دقیقه با خودرو
  • فاصله با برجهای دبی: تقریباً ۱۰ دقیقه با خودرو
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی 20 دقیقه
  • اتاق هایی با منظره برج خلیفه
  • واقع در مرکز شهر دبی

درباره تاج هتل دبی

  • امتیاز کاربران: 4.5 از 5
  • ساعت ورود: 15:00
  • ساعت خروج: 12:00 ظهر
  • آدرس: Taj Dubai, Burj Khalifa Street, PO Box 8489, دبی, امارات متحده عربی
  • سایت: https://tajhotels.com/en-in/taj/taj-dubai/?utm_source=GMBlisting&utm_medium=Organic
هتل تاج دبی

هتل تاج دبی امتیاز 4.5 از 5 بهترین هتل دبی

هتل چهارفصل دبی در ساحل جمیرا

در شهری که به نظر می‌رسد هتل‌های جدید در آن‌یک‌شبه به وجود می‌آیند، جاذبه‌ای بی‌انتها برای استراحتگاه چهارفصل دبی در ساحل جمیرا وجود دارد. با الگوبرداری از برج‌های بادی سنتی منطقه، به نظر می‌رسد که می‌توانست برای یک قرن وجود داشته باشد تا از سال 2014، با طاق‌های حکاکی شده پیچیده و فضای داخلی مرمری درخشان! موقعیت غبطه‌انگیز استراحتگاه چهارفصل در ساحل جمیرا، 10 دقیقه با ماشین از مرکز شهر دبی فاصله دارد.

محوطه وسیع دارای دو استخر شنا به سبک تالاب و یک ساحل خصوصی است که با صندلی‌های آفتاب‌گیر سایه‌دار پوشیده شده است. اتاق‌های مهمان با سقف‌های بلند و بالکن یا تراس با چشم‌انداز دریای عرب یا خط افق پرزرق‌وبرق دبی تنها به عظمت می‌افزایند.

هتل چهارفصل جمیرا دبی، یکی از هتل‌های معروف و لوکس در منطقه جمیرا در دبی، امارات متحده عربی است. این هتل با معماری زیبا و امکانات برجسته، از جمله اتاق‌های لوکس، رستوران‌های برتر، استخرهای زیبا و مرکز تناسب اندام، تلاش دارد تا تجربه‌ای لاکچری و رفاهی برای مهمانان خود ایجاد کند.

امکانات هتل چهار فصل دبی

  • هتل 5 ستاره
  • صبحانه ($)
  • وای فای رایگان
  • پارکینگ رایگان
  • استخر روباز
  • جکوزی
  • تهویه مطبوع
  • مرکز تناسب اندام
  • آبگرم

نکات برجسته هتل چهار فصل دبی در جمیرا

فاصله تا برج خلیفه: تقریباً ۲۰ دقیقه با خودرو
فاصله تا دبی مال: تقریباً ۱۵ دقیقه با خودرو
فاصله تا برجهای دبی: تقریباً ۱۵ دقیقه با خودرو

درباره هتل چهار فصل دبی

  • امتیاز کاربران: 4.7 از 5
  • ساعت ورود: 15:00
  • ساعت خروج: 12:00 ظهر
  • آدرس: Jumeirah Beach Road, Jumeirah 1, دبی، امارات متحده عربی.
  • سایت: https://www.fourseasons.com/dubaijb
هتل چهار فصل دبی

هتل چهار فصل دبی امتیاز 4.5 از 5 بهترین هتل دبی

برج العرب جمیرا در بهترین هتل های دبی

از 21500 فوت مربع ورق طلای 24 عیار که دیوارها را می‌پوشاند تا 21000 کریستال سواروسکی که در سقف تعبیه‌شده است، برج العرب جمیرا مظهر مجلل عربی است. این نماد بادبانی شکل که در سال 1999 ساخته شد، در سواحل دبی به‌عنوان اولین هتل هفت ستاره جهان در نظر گرفته می‌شود. با ناوگانی از ماشین‌های رول‌رویس راننده و خدمات درخواستی، این اقامتگاه تمام سوئیت مدت‌ها موردعلاقه افراد مشهور و شخصیت‌های برجسته بوده است – آندره آغاسی و راجر فدرر در سال 2005 یک مسابقه تنیس را در سکوی هلی‌کوپتر بلند آسمان هتل انجام دادند.

هتل برج العرب در دبی-بهترین هتل های دبی

هتل برج العرب در دبی-بهترین هتل های دبی

قدرت ستارگان برج العرب جمیرا هیچ نشانه‌ای از کاهش نشان نمی‌دهد که با رستوران ستاره میشلین المنتهه و اضافه شدن اخیر تراس بیشتر شده است. کلوب ساحلی 100000 فوت مربعی دارای کابانای خصوصی، استخر بی‌نهایت مخصوص بزرگ‌سالان و رستوران مدیترانه‌ای شیک مشرف‌به لبه آب است.

هتل میدان در بهترین هتل های دبی

اگر اهل مسابقه اسب‌دوانی هستید یا برای جام جهانی دبی در شهر هستید، میدآن ‌یک انتخاب طبیعی است. میدان مدرن که به شکل موجی درحرکت است، در حومه دبی، روبروی میدان مسابقه میدان قرار دارد. لابی چندطبقه ترکیبی از شیشه و فولاد، با مبلمان خنثی و دکور حداقلی در مقایسه با رقبای مجلل‌تر خود است.

همه اتاق‌ها مشرف‌به مسیر مسابقه هستند و اگر مسابقه‌ای در جریان باشد، غیرممکن است که از روی پنجره یا روی صفحه‌نمایش خود را از دست بدهید – اتاق‌ها دارای مانیتور در ورودی و حمام هستند. جدا از بالکن، اتاق کینگ بالکن لوکس بزرگ دارای یک میز راحت و قسمت نشیمن کوچک است. دیوارها با یک پوشش چوبی سبک پوشیده شده‌اند.

هتل میدان در دبی-بهترین هتل های دبی

هتل میدان در دبی-بهترین هتل های دبی

حمام‌ها دارای فناوری پیشرفته هستند و دارای پنل های کنترلی تا حدی پیچیده برای تنظیم دما و فشار آب و وان های گوشه‌ای عظیم مشرف‌به اتاق‌خواب هستند.

این استخر در طبقه یازدهم قرار دارد و دارای چشم‌اندازهای فوق‌العاده مشرف‌به پیست مسابقه است. ازآنجایی‌که میدان در حومه شهر است، حمل‌ونقل عمومی وجود ندارد و تاکسی به‌سختی می‌تواند به آن دسترسی داشته باشید.

آتلانتیس، نخل در بهترین هتل های دبی

بهترین هتل برای خانواده‌ها

نخل که بزرگ‌ترین پارک آبی جهان، آتلانتیس است، مکانی مفرح برای دوستداران آب در تمام سنین است. کوچک‌ترین مسافران از نقاشی‌های دیواری زنده زیرآب لذت می‌برند درحالی‌که بزرگ‌سالان از سوئیت‌های زیرآب با پنجره‌های کف تا سقف که به آکواریومی با 65000 موجود دریایی نگاه می‌کنند.

در محوطه استراحتگاه، استخرهای شنا با دمای کنترل‌شده، یک ساحل خصوصی با ماسه سفید و ورزش‌های آبی هیجان‌انگیز وجود دارد. پارک آبی aquaventure – دسترسی برای مهمانان استراحتگاه رایگان است – دارای سرسره‌ها و سواری‌های رکوردشکنی و غواصی کوسه‌ها در آکواریوم است. همراهان خود را به یک دور بولینگ 10 پین در Wavehouse، یک مرکز سرگرمی برای تمام سنین با بازی‌های آرکید، موسیقی زنده و غذاخوری آرام در فضای باز به چالش بکشید. حتی رستوران‌های ناهارخوری عالی مانند گوردون رامسی و جورجیو لوکاتلی منوهای مناسب برای بچه‌ها دارند یا یک پرستار بچه برای یک‌شب قرار ملاقاتی در نوبو، هاکاسان یا اوسیانو، یک رستوران رمانتیک با چشم‌انداز آکواریوم رزرو کنید.

ریزورت بلغاری دبی در بهترین هتل های دبی

بهترین هتل جزیره

تفرجگاه بلغاری دبی که در جزیره‌ای به شکل اسب دریایی در سواحل جمیرا واقع‌شده است، زرق‌وبرق اروپا را باسنت خاورمیانه ترکیب می‌کند. سایبان‌های مرجانی از مشربیا یا پرده‌های حکاکی شده منطقه الهام گرفته‌شده‌اند، اما استعداد برندهای لوکس ایتالیایی برای تجمل به‌طور کامل نمایش داده می‌شود. سنگ مرمر براق بلغاری در سرتاسر مناطق مشترک و اتاق‌های مهمان مجلل، با گرانیت سیاه و دیوارهای شیشه‌ای وسیع، دارای پنجره‌هایی با قاب دریای فیروزه‌ای است. اسپا جعبه جواهر دارای استخرهای متعدد ازجمله یک استخر سرزندگی است که از حمام‌های رومی باستانی کاراکالا الهام گرفته‌شده است.

برای شام در il ristorante – niko romito بروید. رستوران دوستاره میشلن غذاهای بی‌عیب و نقص میلانی سرو می‌کند.

مرکز مالی بین‌المللی ritz-carlton در بهترین هتل های دبی

بهترین هتل برای مسافران تجاری

این هتل الهام گرفته از هنر دکو با بیش از 28000 فوت مربع فضای رویداد، یکی از بزرگ‌ترین سالن‌های رقص شهر و مکانی مناسب در قلب مرکز مالی، موردعلاقه مسافران تجاری است. اتاق‌های مهمان مدرن، فضای کافی برای استراحت، با اینترنت پرسرعت و ماشین‌های شهری در صورت درخواست ارائه می‌دهند. برای دسترسی به سالن کلوپ ritz-carlton که در تمام‌روز نوشیدنی‌های نوشیدنی ارائه می‌کند و یک نگهبان تجاری اختصاصی، به یک مجموعه در سطح باشگاه ارتقا دهید.

پس از یک روز جلسه، با یک تمرین در مرکز تناسب‌اندام 24 ساعته، یک ماساژ خاص در اسپای شیک، یا دورهای شنا در استخر پشت‌بام که بسته به فصل سرد یا گرم می‌شود، بخار خود را بیرون دهید. یک شام مشتری با صدف و استیک در کافه سند یا اسکاچ تک مالت در سالن فلیر 5 مطمئناً لذت‌بخش‌ترین مسافرت را برای شما می‌سازد.

بهترین هتل برای زوج‌ها در بهترین هتل های دبی

One&Only The Palm

معماری زیبای اندلسی الحمرای گرانادا را با کنده‌کاری‌های ظریف، مسیرهای پیاده‌روی ستون‌دار و فانوس‌های سوسوزن در سراسر محوطه‌های آراسته تداعی می‌کند. اتاق‌های مهمان که از 700 فوت مربع شروع می‌شوند، از بزرگ‌ترین اتاق‌های دبی هستند که دارای حمام‌های مرمری بزرگ و تراس‌های وسیع با منظره دریا هستند. سوئیت‌های استخر خصوصی که در چند قدمی شن و ماسه قرار دارند، یک انتخاب عالی برای زوج‌ها هستند، درحالی‌که خانواده‌ها در ویلاهای دوخوابه ساحلی با میزبان اختصاصی احساس راحتی در خانه خواهند داشت.

روز را به استراحت در کنار استخر یاقوت کبود بگذرانید – جایی که اتاقک‌های تهویه کننده مینی بار، تخت‌های آفتاب‌گیر و دوش‌های داخلی و خارجی دارند. غذاخوری در سطح جهانی توسط استاد آشپزی فرانسوی یانیک آلنو ارائه می‌شود. اقامت همنام او توسط یانیک آلنو یکی از تنها دو رستورانی بود که در راهنمای افتتاحیه دبی موفق به دریافت دوستاره میشلین شد. او همچنین بر منوی سالن غذاخوری و بار معمولی‌تر 101 نظارت می‌کند، جایی که می‌توانید قایق تفریحی خود را در اسکله خصوصی درحالی‌که از تازه‌ترین غذاهای دریایی صرف می‌کنید، اسکله کنید.

جمیرا زبیل سارای، بهترین هتل اسپا در بهترین هتل های دبی

باکیفیت وان‌های این هتل که نسخه‌های مرمری بزرگ در jumeirah zabeel saray واقعاً در داخل طاقچه‌های مرمر حکاکی شده قرارگرفته‌اند، می‌توانید بسیار لذت ببرید. نام تجاری این هتل مجلل با الهام از عثمانی است که نوازش را به یک هنر تبدیل می‌کند.

هتل روی هلال غربی نخل جمیرا دارای یک آبگرم به مساحت 88000 فوت مربع است. دسترسی به مناطق مرطوب در اقامت شما گنجانده‌شده است و شمارا دعوت می‌کند تا بین اتاق‌های بخار، غارهای برفی، سونا و استخرهای آب‌شور سر بخورید. درمان‌های الهام گرفته از میراث عثمانی شامل یک جلسه حمام ترکی بر روی یک‌تخته سنگ مرمر گرم شده و یک صورت فشرده با الماس سیاه است.

نوازش فراتر از آبگرم در اتاق‌های مهمان با حمام‌های مرمر ترکی و چشم‌انداز دریای عربی ادامه دارد. همچنین 10 رستوران، یک استخر به طول 190 فوت و یک ساحل خصوصی وجود دارد که در آن خدمتکاران با خوشحالی از تمیز کردن عینک آفتابی شما درحالی‌که شما در برخی از اشعه غوطه‌ور هستید، خوشحال می‌شوند. فرزندان خردسال شما، از دیدن پارک آبی کوچک و سینمای خصوصی را لذت خواهند برد.

المها، مجموعه لوکس استراحتگاه و اسپا کویر، دبی در بهترین هتل های دبی

بهترین گلمپینگ لوکس

المها با حدوداً 45 دقیقه رانندگی از مرکز شهر دبی، یک دنیا دور از منطقه تجاری شلوغ شهر است. اینجا، در میان تپه‌های شنی رنگارنگ حفاظت‌شده صحرای دبی، مجموعه‌ای از 42 چادر الهام گرفته از بادیه‌نشینان قرار دارد. هر یک از سوئیت‌های لوکس چادری مملو از عتیقه‌جات محلی و اثاثیه دست‌ساز است و استخرهای شنای خصوصی مشرف‌به وسعت بی‌پایانی از بیابان هستند. تماشای شترها، اوریکس و غزال‌هایی که به‌طور معمولی از کنار اتاق آفتاب‌گیر خود عبور می‌کنند.

برای برخورد نزدیک‌تر با حیات‌وحش، راهنمایان میدانی آل ماها از طریق 4×4، شتر یا اسب‌سواری، سافاری‌ها را در این منطقه ذخیره می‌کنند. به‌سادگی از غروب آفتاب لذت ببرید، زیرا خورشید پشت تپه‌های شنی می‌لغزد و آسمان پر از ستاره می‌شود.

هتل من دبی، یک نماد معماری! در بهترین هتل های دبی

تنها هتلی که توسط مرحوم زاها حدید طراحی‌شده است، هتل من دبی سبک خاص خود را از ساختارهای سینوسی و فرم‌های ارگانیک به نمایش می‌گذارد. این هتل که در ساختمان آینه‌کاری شده در خلیج تجاری قرار دارد، فضای داخلی مدرن و آینده‌نگر هتل مستقیماً از جتسون‌ها ساخته‌شده است. دهلیز سر به فلک کشیده فضایی منحنی و پرنور با غلاف‌های بادمجانی‌رنگ برای جلسات معمولی و یک کافی‌شاپ است.

تم آینده‌نگر به اتاق‌های مهمان با تخت‌های چرمی منحنی و آثار هنری موج‌دار الهام گرفته از تپه‌های بیابانی منتقل می‌شود. استخر روی پشت‌بام با منظره‌ای از آسمان‌خراش‌های بلند بیزنس بی، واحه‌ای شهری برای مسافرانی است که کار و بازی را باهم ترکیب می‌کنند. رستوران و بار دزیو کنار استخر با غذاهای مکزیکی و کوکتل‌های مزکال شمارا به تولوم می‌برد.

بهترین هتل بوتیک: xva art hotel در بهترین هتل های دبی

این چاله بیجو که در میان کوچه‌های جذاب منطقه تاریخی الفهیدی در دبی قدیمی پنهان‌شده است، یکی از گنجینه‌های فرهنگی شهر است. این بوتیک هتل 15 اتاقِ که زمانی خانه یک خانواده تجاری برجسته بود، در یک‌خانه معمولی اماراتی با گچ‌بری‌های شنی و برج‌های بادی سر به فلک کشیده که روش اصلی تهویه مطبوع منطقه است، واقع‌شده است.

میراث دبی همچنین در منسوجات به سبک بادیه‌نشین و آثار اصلی هنرمندان محلی که در گالری هنری، فروشگاه هدایا و اتاق‌های مهمان با تزئینات جداگانه به نمایش گذاشته‌شده است، برجسته شده است. در قلب هتل، کافه xva قرار دارد، حیاطی با سایه انگور که غذاهای گیاهی خاورمیانه سرو می‌کند – نوشیدنی لیمو و نعناع منجمد در تابستان ضروری است. فراتر از درهای چوبی حکاکی شده هتل، بازارهای قدیمی دبی منتظر کاوش هستند. با یک قایق چوبی سنتی یا آبرا از رودخانه دبی عبور کنید تا تجربه‌ای معتبر و به‌یادماندنی داشته باشید.

هتل نمای آسمان در بهترین هتل های دبی

ازنظر نام و طبیعت، مناظری که این هتل ارائه می‌دهد، مشخص است: برج خلیفه و خط افق شهر نمادین را می‌توان تقریباً از هر دیدگاه دید. پنجره‌های کف تا سقف به شما اطمینان می‌دهد که هر یک از 169 اتاق به مناظر دل‌چسب افق دارند. اتاق‌ها فوق‌العاده جادار هستند و تمام امکانات رفاهی مورد انتظار از یک هتل پنج ستاره، ازجمله تلویزیون‌های هوشمند با دسترسی رایگان ماهواره‌ای رادارند. استفاده از سنگ مرمر در حمامی که دارای وان، دوش و روشویی دوگانه است جذابیت را افزایش می‌دهد و صندلی‌های چرمی از غنا و راحتی فضا سخن می‌گوید. خدمات پنج ستاره با رویکردی دوستانه، خوشایند و توجه به جزئیات است.

هتل نمای آسمان در دبی-بهترین هتل های دبی

هتل نمای آسمان در دبی-بهترین هتل های دبی

پس‌زمینه طراحی‌شده توسط معماران مسئول برج برجسته برج خلیفه، skidmore، owings و Merill، این مکان پنج ستاره در ابتدا بخشی از گروه هتل های آدرس لوکس ممتاز متعلق به گروه مهمان‌نوازی emaar بود. در اوایل سال 2021، کمی بیش از یک سال پس از افتتاح در مرکز شهر دبی، به یک خریدار نامشخص فروخته شد.

برای غذا، نوشیدنی و سرگرمی در شهر به‌عنوان پس‌زمینه به ce la vi بروید. استیک تاماهاوک 1.5 کیلوگرمی مؤسسه آسیایی برای افراد ضعیف مناسب نیست، درحالی‌که کسانی که اشتهای کمتری دارند باید غذاهای ریزوتوی سوشی برنج سوشی سرآشپز هوارد کو را امتحان کنند. تنقلات در کنار استخر موجود است و یک کافه و شیرینی‌پزی در لابی وجود دارد. صبحانه یک امر کم‌هزینه با گستره‌ای کوچک است که شامل یک انتخاب اختصاصی وگان می‌شود.

آبگرم آنجا در حدود 1400 مترمربع مساحت دارد. هر اتاق درمان دارای حمام است، مهمانان می‌توانند قبل یا بعد از درمان از اتاق بخار، استخر جت، سونا و مناطق استراحت استفاده کنند. طبیعی و ارگانیک تمرکز در آبگرم است. سوئیت حمام دونفره را برای تجربه آرامش کامل و جلا دادن بدن امتحان کنید.

این محله/منطقه تنها 15 دقیقه با ماشین از فرودگاه بین‌المللی دبی و 10 دقیقه پیاده‌روی تا پایگاه برج خلیفه و مرکز خرید دبی، جایی که بازدیدکنندگان در آن قرار دارند. می‌توانید روز و شب در نمایش فواره دبی شرکت کنید. یک مترو در کنار درب وجود دارد که دسترسی آسان به سایر جاذبه‌های امارت را به شما می‌دهد.

تیم سرایداری آگاه و مشتاق است، برخورد با آن‌ها لذت‌بخش است.

برای خانواده‌ها، اتاق‌های مجاور، اقامت خانواده را راحت می‌کنند و استخر کودکان در سطح لابی و باشگاه کودکان به واحدهای خانوادگی کمک می‌کنند تا اقامتی شاد داشته باشند.

پارک حیات دبی در بهترین هتل های دبی

پارک hyatt که چند دقیقه با فرودگاه فاصله دارد، یک استراحتگاه بزرگ است که به لطف کارکنانی که به‌خوبی آموزش‌دیده و مراقب هستند، فضایی دنج را حفظ می‌کند.

جمعیت در پارک حیات واقعاً ترکیبی التقاطی از سرتاسر جهان است—شما خواهید دید که با گردشگران هلندی، آلمانی و آمریکایی و همچنین مردم محلی در جمع هستید.

اتاق‌ها بزرگ با دکوراسیون مدرن عربی هستند. برخی از اتاق‌ها منظره‌ای از نهر دبی دارند، جایی که می‌توانید پرواز و فرود هواپیماهای دریایی را تماشا کنید.

هتل پارک حیات در دبی-بهترین هتل های دبی

هتل پارک حیات در دبی-بهترین هتل های دبی

علاوه بر تعداد نخ‌های زیاد و تشک‌های فوق‌العاده نرم، اتاق‌خواب‌ها دارای منوی بالش برای سفارشی کردن تنظیمات خواب شما هستند. همه اتاق‌ها دارای دستگاه نسپرسو هستند.

حمام، مجهز به لوازم بهداشتی بلغاری، دارای دوش ایستاده و وان حمام جداگانه است. هیچ آینه‌ای مستقیم در جلوی سینک وجود ندارد که ممکن است برای برخی از مسافران ناخوشایند باشد. در عوض، دو آینه بلند در دو طرف همان دیواری که سینک‌ها قرار دارند قرار دارند. وای فای سریع و رایگان است.

سرویس اتاق کمی گران به نظر می‌رسد و گزینه‌ها کمی محدود است، اما کیفیت غذا استثنایی است.

نزدیکی به فرودگاه و شهر و همچنین املاک بزرگ، این هتل را به یک هتل ارزشمند برای خانواده‌ها و مسافران تبدیل کرده است.

هتل آرمانی دبی در بهترین هتل های دبی

در داخل بلندترین برج جهان، اولین ملک هتل جورجیو آرمانی به همان زیبایی است که از طراح ایتالیایی انتظار دارید. خود آرمانی بر تک‌تک جزئیات، از مبلمان مینیمالیستی و تک‌رنگ گرفته تا چیدمان گل نظارت داشت.

با 11 اندازه مختلف درمجموع 160 اتاق مهمان، اتاق‌ها متفاوت هستند، اما همه آن‌ها با وسایل شکلاتی، مایل به قرمز و خاکستری آرام هستند. آی‌پادهای با تکنولوژی بالا نور و پرده‌ها را کنترل می‌کنند. تخت‌ها راحت هستند و منویی از شش گزینه مختلف بالش در دسترس است. مینی بار دارای نوشیدنی‌های سرد رایگان است. سوئیت‌های فواره آرمانی دارای پنجره‌هایی از کف تا سقف با چشم‌انداز وسیع از فواره‌ها هستند.

حمام‌ها دارای امکانات ارمانی/خصوصی، دوش باران پرفشار و وان هستند که با توجه به بقیه عظمت ملک، به طرز شگفت‌آوری کوچک هستند.

هتل armani/ristorente به‌خودی‌خود مقصدی برای غذا و محیط ایتالیایی است. اگر قصد بازدید از مرکز خرید رادارید، می‌توانید از راهروی خصوصی هتل عبور کنید تا به آنجا برسید.

اتاق‌های شیک، مناظر خیره‌کننده، اسپای کلاسیک و موقعیت مکانی بی‌نظیر، ترکیبی بی‌نظیر برای برند آرمانی است.

هتل V دبی در بهترین هتل های دبی

درست زمانی که وارد قسمت پذیرش طبقه 30 می‌شوید، با نورپردازی دراماتیک و سطوح براق مسحور خواهید شد. لابی هیپنوتیزمی مملو از رنگ‌های روشن است که شمارا متعجب می‌کند که آیا دبی را به مقصد لاس‌وگاس ترک کرده‌اید یا خیر!

اتاق‌ها شبیه سفینه‌های فضایی کوچک با چراغ‌هایی هستند که از تخت‌ها و ضیافت‌های سفید داخلی می‌درخشند. سوئیت‌های استودیو دارای قسمت نشیمن مجزا و پیشخوان بار برای صرف غذا و سرگرمی در اتاق هستند. حمام‌ها دارای وان های بزرگ، کف کاشی‌های تیره و یک نقاشی دیواری مدرن شیک در مجاورت وان هستند. وای فای در فضاهای عمومی رایگان است.

هتل وی دبی-بهترین هتل های دبی

هتل وی دبی-بهترین هتل های دبی

هتل کلوبی است و حال و هوای آن نسبت به سایر املاک لوکس شهر، جوان‌تر و بیشتر متمرکز بر مهمانی است. باوجوداین، اتاق‌ها منظره‌ای عالی از کانال و مکان تابستانی دارند.

هتل رافلز دبی در بهترین هتل های دبی

یکی از نقاط عطف معماری هتل رافلز، لابی پر از ستون‌های حکاکی شده با هیروگلیف است. اتاق‌های خاص با مساحتی نزدیک به 800 فوت مربع از بزرگ‌ترین اتاق‌های دبی هستند و دارای تراس‌های خصوصی مشرف‌به شهر هستند. حمام‌ها دارای وان با لامپ‌های آویز و شمع‌های تزئین شده هستند.

هتل رافلز دبی-بهترین هتل های دبی

هتل رافلز دبی-بهترین هتل های دبی

وای فای رایگان و سریع است. این هتل به مرکز خرید شهر وافی و بیمارستان آمریکایی دبی نزدیک است، اما نسبت به سایر اقامتگاه‌ها از خط ساحلی دورتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − چهار =

تماس بگیرید