تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

تایید مدارک سفارت چین

اگر قصد کار در شرکت‌های چینی، تحصیل در دانشگاه‌های چین و یا ثبت شرکت در چین را دارید،  باید مدارک مورد نیاز برای استخدام، تحصیل و یا ثبت شرکت در چین را که توسط طرف قرارداد شما در چین مشخص می‌گردد، به تایید مدارک توسط سفارت چین برسانید.
این مدارک می‌تواند شامل مدارک هویتی از قبیل پاسپورت، شناسنامه، کارت ملی و سند ازدواج باشد، یا شامل مدارک تحصیلی و دانشگاهی از قبیل دیپلم، لیسانس و مدارک بالاتر باشد، یا مدارک شغلی و کاری از قبیل گواهی اشتغال به کار و مجوز کسب و کار باشد.

مراحل تایید مدارک در سفارت چین

برای پذیرش و تایید مدارک در سفارت چین، لازم است که مدارک را جهت ترجمه و دریافت مهر تایید وزارت خارجه و دادگستری، به یک دفتر دارالترجمه معتبر ارائه دهید تا بعد از دریافت ترجمه ممهور به مهر مترجم، وزارت خارجه و دادگستری بتوانید از سفارت چین وقت گرفته و در موعد مقرر مدارک را به همراه فرم‌های مربوطه تحویل سفارت نمایید. سپس سفارت بعد از بررسی صحت مدارک ظرف مدت یک هفته اقدام به صدور گواهی می‌نماید که به صورت یک برچسب پشت برگه ترجمه است.

هزینه تایید مدارک سفارت چین

با توجه به اینکه گرفتن وقت سفارت و پر کردن فرم سفارت یک امر تخصصی بوده و در صورت اشتباه پر کردن فرم مدارک، توسط سفارت ریجکت می‌شود؛ لذا شرکت بهروزسیر به عنوان کارگزار شما می‌تواند در سریعترین زمان ممکن و صرف وقت و هزینه ی کم، مدارک شما را به تایید سفارت برساند.

مدارک به دو دسته ی غیر تجاری و تجاری تقسیم می‌شوند که هزینه تایید آنها متفاوت است.

مدارک غیر تجاری از قبیل گواهی سوء پیشینه، شناسنامه، کارت ملی و مدارک تحصیلی هستند. مدارک تجاری شامل گواهی اشتغال به کار، مجوز کسب و کار، یا هر مدرک حقوقی دیگر می‌شوند.
دریافت تایید از سفارت چین می‌تواند به دو صورت عادی و یا فوری انجام شود که هزینه فوری معمولا بسته به زمان گرفتن وقت سفارت متغییر است.

نمونه فرم تایید مدارک سفارت چین

نمونه ترجمه و تایید مدارک سفارت چین

نمونه ترجمه و تایید مدارک سفارت چین | بهروزسیرنمونه ترجمه و تایید مدارک سفارت چین 2 | بهروزسیر

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مدت زمان و هزینه تایید مدارک سفارت چین با بهروزسیر تماس بگیرید.

تماس بگیرید