تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

راهنمای استفاده از اتوبوس چینی و اخذ بلیط

اتوبوس چینی
چکیده این مطلب:

هنگامی که صحبت از سفر به چین به میان می‌آید، اکثر مسافران تصمیم می‌گیرند بلیط‌ هواپیما تهیه کرده و از شهرهای مختلف کشور چین دیدن ….

نویسنده: منتشر شده در: 04 نوامبر 2022 275 بازدید

راهنمای استفاده از اتوبوس چینی

هنگامی که صحبت از سفر به چین به میان می‌آید، اکثر مسافران تصمیم می‌گیرند بلیط‌ هواپیما تهیه کرده و از شهرهای مختلف کشور چین دیدن کنند. سفر به چین با استفاده از سفرهای هوایی سریع و راحت است. در این حالت، برخی از مواقع مسافران، توریست ها و گردشگران علاقه‌مند هستند که با استفاده از اتوبوس چینی، سراسر چین را تماشا کنند.

نکات و اصول مهمی در خصوص استفاده از اتوبوس در کشور چین وجود دارد. سیستم اتوبوسرانی چین عظیم و گسترده است و خدمات آن نیز متنوع می باشد. اگر شما هم قصد دارید پس از ورود به کشور چین با اتوبوس، تمام شهرها را تماشا کنید، پیشنهاد می کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید. با اخذ ویزای چین و خدمات بهروزسیر می توانید یک سفر خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید.

استفاده از اتوبوس چینی

بسیاری از توریست ها پس از ورود به کشور چین تمایل دارند از اتوبوس چینی برای گردشگری بین شهرها استفاده کنند. با توجه به اینکه خرید بلیط های هوایی در تورهای گردشگری برای سفر به شهرهای مختلف کشور چین، گرانقیمت می باشد، استفاده از اتوبوس، یک راهکار ایده آل به نظر می‌رسد. دلایل بسیار زیادی وجود دارد که چرا گردشگران علاقه مند هستند از اتوبوس های چینی برای گردش استفاده کنند. طبق آمار مطالعه شده در این خصوص، سهم اتوبوس های چین در حمل و نقل گردشگران، رقم قابل توجه بوده است.

برخی از دلایلی که استفاده از اتوبوس های چینی را در سفر در چین توجیه می کنند، به صورت زیر معرفی می شوند:

رزرو اتوبوس در زمان دلخواه

گردشگران در هر زمان که مایل باشند می توانند از اتوبوس چینی برای گردش و تفریح و سفر به شهرهای مختلف استفاده کنند. این درحالی است که رزرو بلیط هواپیما برای سفر به نقاط مختلف این کشور نیازمند گذر زمان می باشد. از طرف دیگر مسافران اتوبوس، نیاز ندارند مدت زمان طولانی را برای پر شدن ظرفیت اتوبوس منتظر بمانند.

راحتی سفر در کشور چین

استفاده از اتوبوس های چینی در شهرهای مختلف، راحتی و آسایش را برای گردشگران فراهم می سازند. این در حالی است که توریست‌ها از طریق ایستگاه‌های اتوبوس و پایانه‌های حمل و نقل بخواهند از شهرهای مختلف بازدید کنند. تعداد زیادی اتوبوس همواره در ایستگاه های اتوبوس وجود دارند. همچنین ایستگاه های شهری برای استفاده از خدمات حمل و نقل  در هر ۱۵ دقیقه، یک دستگاه اتوبوس برای حمل مسافران در نظر گرفته شده است.

اتوبوس چینی

اتوبوس چینی

دسترسی آسان به ایستگاه و پایانه های اتوبوس

توریست ها در سفر در کشور چین ایران، نگران دسترسی به ایستگاه ها و پایانه های اتوبوسرانی نخواهند بود، چراکه ایستگاه‌ها در مرکز شهرها ساخته شده اند. در هر یک از شهرها می توانید به راحتی از طریق مسیرهای نقشه به ایستگاه اتوبوس دسترسی پیدا کنید. همچنین در دسترس بودن مراکز خرید بلیط اتوبوس، مزیت دیگری است که توریست ها را تشویق می کند از اتوبوس های چینی استفاده کنند.

انواع اتوبوس چینی

شاید این سوال برای شما مطرح شده است که آیل اتوبوس‌های کشور چین با اتوبوس های کشورهای دیگر تفاوت دارند یا خیر؟ باید به شما بگوییم در چین دو مدل اتوبوس وجود دارد؛ اتوبوس با صندلی ها و اتوبوس به صورت خوابگاه. اگر با ویزای توریستی چین به این کشور سفر کردید، هرگز از مشاهده اتوبوس‌هایی که تختخواب دارند تعجب نکنید! روزهایی که دارای تخت می باشند به جای صندلی، از سه ردیف تخت با دو راهرو بین آنها و یک حمام در سمت عقب تشکیل شده اند. به نظر می‌رسد این اتوبوس ها برای سفرهای طولانی مدت در کشور چین طراحی شده باشند. سیستم های سرمایشی و گرمایشی مناسب نیز برای این اتوبوس ها طراحی شده است.

چگونه از برنامه حرکت اتوبوس های چینی اطلاع پیدا کنیم؟

یکی از چالش های سفر به کشور چین این است که توریست و گردشگر که به زبان چینی آشنا نیستند بخوانند برنامه اتوبوس ها را در پایانه های اتوبوسرانی مطالعه کنند؛ کار بسیار سختی است اگر برنامه های اتوبوسرانی به زبان چینی بر روی تابلوی اعلانات مشاهده شود. در این حالت استفاده از مترجم و یا کتاب گردشگری می تواند راهنمای مناسبی برای گردشگران باشد. هزینه استفاده از اپلیکیشن های تلفن همراه به صورت مترجم آنلاین عمل می کنند، برای اطلاع از برنامه حرکت اتوبوس ها در چین مناسب هستند.

اتوبوس های چینی

اتوبوس های چینی

چگونه بلیط اتوبوس چینی خریداری کنیم؟

در سفر در شهرهای کشور چین، توریست ها با دو گزینه برای خرید بلیط اتوبوس روبرو هستند؛ از طریق ایستگاه های اتوبوسرانی که در این صورت نیاز به ارائه پاسپورت و مدارک شناسایی می باشد و دومین راه این است که از یک شرکت گردشگری برای سفر در کشور چین استفاده کنند. اگر گردشگران به صورت انفرادی برای سفر به چین از اتوبوس ها استفاده کنند، قطعاً مشکلات زیادی پیش روی آنها قرار خواهد داشت.

حتما به همراه یک مترجم با تجربه برای استفاده از اتوبوس چینی اقدام کنید؛ در این صورت اگر مشکلی برای شما به وجود آید به راحتی قادر خواهید بود از اتوبوس ها استفاده کنید.

اتوبوس چین

اتوبوس چین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

تماس بگیرید