تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

راهنمای بازدید از معابد در تور چین

تور-چین-و-ورود-به-دروازه-های-معابد-بهروزسیر
چکیده این مطلب:

شرکت در تور چین یک فرصت استثنایی را برای علاقه مندان به معماری و هنر مشرق زمین فراهم می سازد. آوازه و شهرت معابد چین ….

نویسنده: منتشر شده در: 27 جولای 2019 62 بازدید

راهنمای-بازدید-از-معابد-مسافران-چین-بهروزسیر

شرکت در تور چین یک فرصت استثنایی را برای علاقه مندان به معماری و هنر مشرق زمین فراهم می سازد. (راهنمای بازدید از معابد در تور چین ) آوازه و شهرت معابد چین هم از نظر پیشینه تاریخی و هم از نظر گردشگری در تمام جهان پیچیده است. توریست ها و گردشگران از سایر کشورها در فصل‌های مختلف سال به کشور چین سفر می کنند تا هم از جاذبه های گردشگری لذت ببرند و هم از معابد شهر دیدن کنند. شرکت در تور چین و استفاده از خدمات گردشگری بهروزسیر، این امکان را برای شما فراهم می سازد تا به همراه ویزای توریستی چین، سرزمین های شگفت انگیز از مذهب های مختلف در معابد چین را از نزدیک تماشا کنید.

هنگام بازدید از معابد در تور چین، نکات مهم بسیاری وجود دارد که توریست ها و گردشگران باید آن را در ذهن به خاطر داشته باشند.

راهنمای-بازدید-از-معابد-مسافران-چین--بهروزسیر

کشور چین، پایگاه انواع مختلف گروه های مذهبی و اعتقادی می باشد که به نسبت های مختلف در کنار هم  زندگی می کنند. با گشت و گزاری در معبد های چین می‌توانید پیروان بودا و مکتب تائوئیسم را در سراسر کشور در شهرهای مختلف حتی در کوهستان ها و نقاط دور افتاده مشاهده کنید. عقاید مذهبی به خصوص پیروان کنفوسیوس و سایر افراد مشهور فلسفی و مذهبی احترام خاصی در کشور چین دارند. بنابراین هنگامی که در حال بازدید از معابد کشور چین هستید احترام به سایر مذهب ها را هرگز فراموش نکنید. حتی اگر به آنها اعتقادی ندارید!

گردشگری معابد چین با شرکت در تور چین

گردشگری-معابد-چین-با-شرکت-در-تور-چین-بهروزسیرشکی در آن نیست که معابد چین جزو جاذبه های گردشگری این کشور هستند، بنابراین بسیاری از معابد در شهرهای مختلف به صورت رایگان به عنوان یک مکان گردشگری، اجازه ورود به توریست ها و گردشگران را به داخل معابد و بازدید از قسمت های مختلف می ‌دهند.

معبدهای چین به عنوان پرستشگاه های این کشور شناخته می‌شوند؛ بنابراین راهبه های معبد با سطح مذهبی متفاوت در قسمت‌های مختلف این مکان ها در حال رفت و آمد می باشند؛ به این ترتیب، به عنوان کسی که در تور چین شرکت کرده است، فراموش نکنید که تحت هیچ شرایطی نباید به حریم خصوصی راهبه‌ها اهانت کنید. البته راهبه های معابد چین، همواره با خوشحالی و آرامش از توریست ها استقبال می کنند. بهروزسیر پیشنهاد می کند با ویزای توریستی به چین سفر کنید و البته هنگام گردشگری در معابد به  عقاید و مذهب  آنها احترام بگذارید.

تور چین و قوانین ورود به معبد

تور-چین-و-قوانین-ورود-به-معبد-بهروزسیر

اگر در تور چین شرکت کنید، هنگام گردشگری در شهرهای مختلف با معبدهایی برخورد خواهید کرد که برخی از آنها به صورت رایگان، جزو مکان های گردشگری قرار دارند؛ اما برای بازدید از برخی دیگر از معابد باید بلیط تهیه کنید. برای معبد هایی که با تهیه بلیط پذیرای توریست ها و گردشگران هستند همیشه نزدیک باجه بلیط فروشی و درب ورودی، راهبه هایی برای خوشامدگویی به گردشگران ایستاده‌اند. آنها با احترام با توریست ها برخورد می کنند اما اگر بلیط خریداری نکنید به شما اجازه ورود نمی دهند. هزینه‌هایی که برای معابد جمع آوری می شود برای نگهداری از معبد و همچنین به عنوان وجه نقد برای کارکنان معابد به راهبه ها پرداخت می‌شود.

 
تور چین و ورود به دروازه های معابد و بازدید از داخل ساختمان ها

تور-چین-و-ورود-به-دروازه-های-معابد-بهروزسیر

معبد های چین اغلب به سمت شمالی – جنوبی با دروازه هایی در قسمت جنوبی ساختمان ساخته شده اند. اگر ویزای توریستی چین را دریافت کنید و برای بازدید از معابد چین در تور چین شرکت کنید، هنگام ورود به معابر می توانید از دروازه جنوبی وارد شوید و مسیر خود را به سمت شمال طی کنید. هنگام بازدید از قسمت داخل ساختمان معابد و دروازه ها، ساختمان های مختلفی با درب های کوچک و بزرگ مقابل شما نمایان می شوند. اگر در حین بازدید از معابد با ساختمان هایی مواجه شدید که درب ‌های آنها بسته بود یا قفل شده بود، هرگز سعی نکنید به داخل آنها بروید یا به طور مخفیانه از آنجا بازدید کنید. احتمالاً این مکان ها برای افرادی که در آنجا کار می کنند در نظر گرفته شده است.


تور چین و عکاسی از معابد

تور-چین-و-عکاسی-از-معابد-بهروزسیر

تقریبا تمام توریست ها و گردشگران علاقه دارند هنگام گردشگری در تور چین، عکس های یادگاری ثبت کنند اما در داخل معابد قوانین متفاوت است! بودایی ها در معبد های چین، تصاویر بزرگی از بودا و پیروان او نصب می‌کنند؛ بنابراین عکاسی کردن در ساختمان داخل معبد به ویژه با نور فلاش، غیر مجاز است!

در این میان، برخی از معابد چین، اجازه عکاسی به توریست ها را می دهند. اگر در تور چین شرکت کردید، هنگام بازدید از معبد، ابتدا مطمئن شوید که اجازه عکاسی را دارید. اگر مطمئن نیستید که می توانید عکاسی کنید یا خیر، به قوانین احترام گذاشته و از راهبه ها در این مورد سوال کنید.

اگر گردشگران قصد داشته باشند از مراسم عبادت یا آداب و رسوم مذهبی راهبه های داخل معبد، عکاسی یا فیلم برداری کنند باید با کسب اجازه از راهبه‌ها این کار را انجام دهند تا در آینده مشکلی برای آنها پیش نیاید.

یکی از نکات جالب این است که کمک‌های مالی، غذا و هر چیز دیگری را در مکان های خاص  توانید قرار دهید. بهروزسیر پیشنهاد می‌کند با ویزای توریستی و با شرکت در تور چین، این لحظات را برای خود ثبت کنید.

تور چین و مراسم عبادت

تور-چین-و-مراسم-عبادت-بهروزسیر

هنگام بازدید از معابد در تور چین می توانید در مراسم دعا و عبادت داخل معبد شرکت کنید؛ همچنین می توانید مشغول تماشای سنت‌ها و مراسم مذهبی راهبه های معبد شوید. در حین مراسم عبادت، شمع های بزرگ و رایحه های مختلف در داخل معبد سوزانده می شود که بوی آنها از فاصله دور قابل تشخیص است.

هنگام بازدید از معبد های کشور چین به یاد داشته باشید که در حال بازدید از یک مکان مذهبی هستید؛ اگر چه هیچ قاعده و قانون خاصی برای لباس پوشیدن در معبد وجود ندارد اما پیشنهاد می کنیم لباس مناسب بر تن داشته باشید. برای بازدید از معبد های خدمات بهروزسیر و تور چین را به شما پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + شش =

تماس بگیرید