تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

11 نکته جالب رسوم کشور اندونزی

رسوم کشور اندونزی با بهروزسیر
چکیده این مطلب:

“اندونزی” یک اصطلاح منحصر به فرد است که ملت خاصی را نام می‌برد، اما هیچ چیز یکسان در فرهنگ آن وجود ندارد. در کشور اندونزی ….

نویسنده: منتشر شده در: 04 سپتامبر 2021 1,178 بازدید

چیزی به نام “رسوم کشور اندونزی و فرهنگ اندونزی” وجود ندارد

قبل از اینکه به بحث رسوم کشور اندونزی بپردازیم، این یک سلب مسئولیت مهم است. “اندونزی” یک اصطلاح منحصر به فرد است که ملت خاصی را نام می‌برد، اما هیچ چیز یکسان در فرهنگ آن وجود ندارد. در کشور اندونزی حداقل 300 گروه قومی وجود دارد که رسوم کشور اندونزی را تحت تاثیر قرار می‍دهد. این بدان معنا نیست که هیچ شباهت یا گرایشی بین یک فرهنگ با فرهنگ دیگر وجود ندارد.

اغلب آنچه به عنوان رسوم کشور اندونزی و فرهنگ اندونزی در نظر گرفته می‌شود، در واقع تصویری از فرهنگ غالب است یا ترکیبی از فرهنگ های مشابه را نشان می‌دهد. قبل از سفر به اندونزی و اخذ ویزای اندونزی از بهروزسیر، پیشنهاد می‌شود بیشتر با این کشور زیبا آشنا شوید و بهترین سفر کاری یا تفریحی را برای خود رقم بزنید.

اعضای خانواده ترجیح می‌دهند با هم زندگی کنند

فارغ از سن یا استقلال آنها، اندونزیایی‌ها تمایل دارند روابط تنگاتنگی با اعضای خانواده خود داشته باشند. برای بسیاری از جوانان اندونزیایی، خروج از خانه والدین یک امر مهم نیست، حتی زمانی که آنها درآمد ثابتی برای خود دارند. بسیاری زندگی زیر سقف والدین خود را انتخاب می‌کنند مگر آنکه مجبور باشند خانه را ترک کنند و مستقلانه زندگی کنند. (بسیاری از مردم اندونزی شهر خود را ترک می‌کنند تا در شهری دیگر شغلی پیدا کنند). و این لزوما نشانه وابستگی نیست، فقط ارزشها و اصولی را که ملت در مورد خانواده دارد نشان می‌دهد.

اگر علاقمند هستید با یک شخص اندونزیایی ازدواج کنید و اقامت دائم این کشور را بگیرید، پیشنهاد میکنیم ویزای ازدواج اندونزی را بخوانید.

رسوم کشور اندونزی خانواده بهروزسیر
برخی از خانواده‌ها حتی از خانواده بزرگ تشکیل شده اند – شما پدربزرگ و مادربزرگ، عمه ها، عموها و خواهرزاده‌هایشان را می‌بینید که با هم زندگی می‌کنند یا در یک محله اقامت می‌کنند فقط برای اینکه به یکدیگر نزدیک باشند. اینکه خانواده‌ها ترجیح می‌دهند بیشتر کنار هم زندگی کنند، به عنوان یکی از رسوم کشور اندونزی بسیار نزدیک به فرهنگ خانواده‌های ایرانی است.

تعهدات مذهبی حرف اول را می‌زند

هنگامی که با ویزای کار اندونزی در این کشور هستید، خواهید دید که بالی‌ها طبق رسوم کشور اندونزی اولین پیشنهادات خود را در صبح ارائه می‌دهند، یا کارمندان همه چیز را برای وقت نماز رها می‌کنند و شاید اوایل برایتان عجیب به نظر برسد. فارغ از این که از چه مذهبی حمایت می‌کنند، اندونزیایی‌ها به طور کلی بسیار روحانی هستند. آنها شیوه‌های مذهبی خود را بسیار جدی می‌گیرند و این در مراسم و حتی عظمت عبادتگاه‌هایشان منعکس می‌شود.

رسوم کشور اندونزی مذهب-بهروزسیر

در اندونزی شش دین وجود دارد

اندونزی با جمعیت عظیم مسلمان خود معروف است. اما اسلام تنها یکی از شش دین رسمی شناخته شده در این کشور است. اسلام، پروتستانتیسم، کاتولیک، هندوئیسم، بودیسم و ​​کنفوسیسیسم. به عنوان مثال، در بالی دین غالب هندوئیسم است و مناطقی وجود دارد که تعداد مسیحیان آنها بیشتر از مسلمانان است. این تنوع دین، رسوم کشور اندونزی را تحت تاثیر قرار داده اما همچنان شباهت‌هایی را در بین همه میتوان یافت.

صدها سیستم اعتقادی سنتی

تنوع اندونزی به انواع سیستم‌های اعتقادی نیز گسترش می‌یابد. بسیاری از جوامع هنوز به طور سنتی زندگی می‌کنند و هنوز از ادیان و آداب و رسوم اجداد خود‌، که اغلب منحصر به منطقه هستند، حمایت می‌کنند. اما برای طبقه بندی، بسیاری از سیستم‌های اعتقادی از آنیمیسم، پویایی و توتمیسم نشأت می‌گیرند. در برخی از جوامع، این باورها با سنت‌ها یا تحت تأثیر دین اصلی دیگر در تعامل هستند و منجر به بی‌شمار شیوه‌های منحصر به فرد می‌شود.

رسوم کشور اندونزی جمعیت با بهروزسیر

اندونزیایی‌ها جمعی هستند

یکی از زیباترین رسوم کشور اندونزی این است که اندونزیایی‌ها از قدیم‌ترین تاریخ خود همیشه مشاع بوده‌اند. کشاورزان با هم برای پرورش زمین‌های خود و مدیریت منابع همکاری می‌کنند، روستاها جوامع صمیمی را حفظ کرده و از یکدیگر مراقبت می‌کنند و ارزش‌های فرهنگی اصول جمع گرایی را پیش می‌برد. حتی در محیط‌های مدرن مانند محل کار دفتر و اجتماعات مدرن، فراگیری و دوستی مردم اندونزی را مشاهده خواهید کرد.

اندونزیایی‌ها عاشق غذاهای تند و خوش طعم هستند

مجمع الجزایر سرشار از گیاهان و ادویه جات و ترشیجات است که دستورالعمل های سنتی را برای استفاده از فراوانی این مواد شکل می‌دهد. در واقع، بسیاری از غذاهای اندونزیایی ممکن است قوی به زبان گردشگران بیاید. با توجه به محصولات اصلی منطقه، دستور العمل‌ها در منطقه ای نسبت به محله دیگر متفاوت است. به عنوان مثال، جاوایی‌ها به دلیل فراوانی نیشکر و قند نخل، غذاهای شیرین تر را دوست دارند.

اما بسیاری از مناطق دیگر مانند پادانگ ، مانادو و بالی ، مطمئناً فلفل قرمز و ادویه جات ترجیح نمی‌دهند. اما به صورت کلی از رسوم کشور اندونزی در مورد غذاها و ادویه‌جات، مانند مردمان هند عاشق غذاهای تند و خوش طعم هستند.

رسوم کشور اندونزی غذا-بهروزسیر

هر مکانی یک افسانه دارد

یادگیری فرآیندهای زمین شناسی که کوه‌ها، تپه‌ها و رودخانه‌ها را ایجاد می‌کنند بسیار جذاب است. اما مردم اندونزی فراتر از صفحات تکتونیکی و فرسایش می‌روند تا توضیح دهند که چگونه بناهای طبیعی به وجود آمده اند. در اکثر مکانها، می‌توانید با مردم محلی صحبت کنید و داستانهای خدایان، ارواح، سلطنتی یا زاهدانی را که در شکل‌گیری یک نقطه خاص مانند ویژگیهای طبیعی، معابد یا دیگر مکانهای دیدنی فرهنگی نقش دارند را بشنوید.

عجیب است اگر برای تجارت در کشور اندونزی فعالیت دارید و از مکان های افسانه ای اندونزی بی اطلاع باشید. ویزای تجاری اندونزی فرصت مناسبی است که علاوه بر کار، تفریحات و خاطرات به یادماندنی در این کشور زیبا برای خود بسازید.

رسوم کشور اندونزی اعتقاد به اول صبح

اندونزیایی‌ها همه چیز را جشن می‌گیرند

از اولین قدم کودک روی زمین تا ماههای بارداری، بسیاری از رسوم کشور اندونزی حتی برای کوچکترین نقاط عادی مراسم خاصی دارند. بسیاری از فرهنگ‌ها همچنین از رویدادهای زندگی مانند عروسی و مراسم خاکسپاری سود زیادی می‌برند و آنها را با آداب و رسوم و جشن‌های سنتی مسحور کننده آمیخته می‌کنند. همچنین جشن‌های مشترکی مانند هزاران مراسم مختلف برداشت یا شکرگزاری، و تاریخ های خاص مربوط به افسانه‌ها وجود دارد.

اندونزیایی ها سنتی هستند

نه، ما در مورد کسانی که در روستاهای دور افتاده سنتی زندگی می‌کنند صحبت نمی‌کنیم. بسیاری از مردم اندونزی که خود را در محیط های مدرن می‌بینند ، هنوز راه‌هایی برای ادغام سنت‌ها و ارزش‌های فرهنگی خود در سبک زندگی معاصر پیدا می‌کنند. برخی از شرکت‌ها هنوز برای تعیین یک روز مناسب برای انجام مشاغل، از بزرگان سنتی یا بزرگان معنوی مشورت می‌گیرند و بسیاری از متخصصان جوان هنوز مراسم سنتی را برای عروسی‌های خود برگزار می‌کنند، خواه به خواسته خانواده یا به دلخواه خودشان، اما سنت‌ها همچنان ادامه دارد.

رسوم کشور اندونزی-عاشق هنر-بهروزسیر

اندونزیایی ها عاشق ساختن و هنرهای نمایشی هستند

رسوم کشور اندونزی یا به عبارت بهتر فرهنگ غنی اندونزی بسیاری از آثار هنری الهام گرفته را ایجاد می‌کند – نقاشی، مجسمه‌سازی، موسیقی، رقص، تئاتر و موارد دیگر. از زمان‌های قدیم تا دوران معاصر، هنرمندان اندونزیایی از فرهنگ، ارزش ها و طبیعت مجمع الجزایر الهام می‌گیرند و از زنده ماندن و پیشرفت صحنه هنری اطمینان حاصل می‌کنند.

تماس بگیرید