تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

زیباترین کوهستان های چین برای صعود

default
چکیده این مطلب:

کوهستان های چین،زیباترین جاذبه های گردشگری با منظره های پر فراز و نشیب هستند.تعداد زیادی کوهستان در این کشور وجود دارد.سرزمین های کوهستانی،حدود دو سوم ….

نویسنده: منتشر شده در: 30 دسامبر 2018 391 بازدید

کوهستان-های-چین-بهروزسیر

کوهستان های چین، زیباترین جاذبه های گردشگری با منظره های پر فراز و نشیب هستند. تعداد زیادی کوهستان در این کشور وجود دارد. سرزمین های کوهستانی، حدود دو سوم کشور چین را در بر گرفته اند. از فلات تبت گرفته تا زمین های مرتفع و کوهستان های شرق به غرب، همه جزو کوهستان های چین محسوب می شوند. مناظر فلات تبت در تمام جهان شهرت دارند. این جاذبه ها معمولاً برای آن دست از گردشگرانی که با ویزای گروهی به چین سفر می کنند و قصد صعود به ارتفاعات را دارند، مناسب می باشند. در این قسمت با زیباترین منظره های کوهستانی چین آشنا خواهید شد؛ طبیعتی که چشم شما را به خود خیره می سازند. با بهروزسیر همراه باشید.

چرا کوهستان های چین تا این اندازه معروف هستند؟

ارتفاع-کوهستان-های-چین-بهروزسیردلایل زیادی وجود دارد که موجب می شود کوهستان های چین را هم رده رشته کوه های آلپ در اروپا، کوه های راکی و آند در آمریکا و کوه های کلیمانجارو در آفریقا قرار دهیم. طبیعت منحصر به فرد، بی همتا و با ارزش، شرایط جغرافیایی و آب و هوایی منطقه، کوهستان هایی با ارتفاع بیش از 1000 متر، دارای ارزش فرهنگی و تمدن باستانی و همچنین عدم دخالت انسان در این طبیعت بکر، دلایلی برای جذابیت این سرزمین ها هستند. بهروزسیر پیشنهاد می دهد اگر به ورزش های کوهستانی و صعود به ارتفاعات علاقه دارید می توانید با ویزای گروهی چین در تور چین شرکت کنید.

موقعیت مکانی 10 کوهستان زیبا در کشور چین

*قله نامجاگباروا (حوزه مستقل ناحیه تبت) ؛ بهشتی در میان ابرها

 Namjagbarwa Peak (Tibet Autonomous Region)

*کوه گونگا یا مینیا کونکا (استان سیچوآن)؛ جایی که بادها برای استراحت توقف می کنند!

Mountain Gongga or Minya Konka (Sichuan Province)

*قله کومولانگما (حوزه مستقل تبت)؛ نگهبان ارواح

Qomolangma Peak (Tibet Autonomous Region)

*کوهستان برفی مِیلی (استان یان نان)؛ نگهبان افتخاری خدای برف

Meili Snow Mountains (Yunnan Province)

*کوهستان هوآنگ شان (استان آن هویی)؛ سرزمین میناتوری خدایان

Huangshan Mountains (Anhui Province ): God’s miniature landscape

*سه کوهستان مقدس در دائوچنگ (استان سی چوآن)؛ نماد شانگری لا

Three Sacred Mountains in Daocheng (Sichuan Province): Landmark of “Shangri-la”

*قله چوگوری (حوزه مستقل يین جیانگ اوی گور)؛ سرزمین عارفانه دوردست

Chogori Peak (Xinjiang Uygur Autonomous Region)

*قله کانگرین بوک (حوزه مستقل تبت)؛ خانه همه خدایان

Kangrinboqe Peak (Tibet Autonomous Region)

*کوه تای (استان شان دونگ)؛ روح محافظ چین باستان

Mount Tai (Shandong Province)

*کوه اِمِی (استان سی چوآن)؛ عروج از حوزه آبگیر تا بهشت

Emei Mountain (Sichuan Province)

آشنایی با طبیعت و مناظر کوهستان های چین

1-قله نامجاگباروا، یکی از کوهستان های چین است که در حوزه مستقل ناحیه تبت واقع شده و به بهشتی در میان ابرها شهرت یافته است. این قله را می توان از ارتفاعات هیمالیا به شمار آورد. ارتفاع این قله، 7782 متر می باشد و به عنوان پانزدهمین قله مرتفع جهان شناخته می شود. قدمت این قله به 700 سال پیش باز می گردد.

قله-نامجاگباروا-چین-بهروزسیر

2-کوه گونگا یا مینیا کونکا در استان سیچوآن قرار دارد و با نام استراحتگاه بادها معروف است. این کوهستان دارای قله های تیز پوشیده از برف می باشد و یکی از زیباترین کوهستان های تبت در کشور چین محسوب می شود. ارتفاع این کوه، 7556 متر است.

کوه-گونگا-چین-بهروزسیر

3-قله کومولانگما که به قله اورست نیز معروف است، مادر الهه جهان شناخته می شود و در شهرستان تینگری واقع شده است. این قله به عنوان یکی از زیباترین کوهستان های چین در مرز کشور چین و نپال قرار دارد و یکی از قله های کوه های هیمالیا به شمار می رود. ارتفاع این کوهستان در بالاترین نقطه، 8844 متر می باشد.

قله-کومولانگما-چین-بهروزسیر

4-کوهستان برفی مِیلی در استان یان نان در ناحیه تبت قرار دارد. در این کوهستان، بیش از 13 قله با ارتفاع بیش از 6000 متر وجود دارد. در این میان، قله کاواگبنو با ارتفاع 6740 متر بالاتر از سطح دریا، بلندترین قله این کوهستان محسوب می شود.

کوهستان-برفی-مِیلی-چین-بهروزسیر

5-کوهستان هوآنگ شان در استان آن هویی یکی از معروف ترین کوهستان های چین است. قله های این کوهستان در وسعتی به اندازه 145 کیلومتر مربع گسترده شده اند. میانگین درجه حرارت هوا در این منطقه حدود 25 تا 40 درجه فارنهایت است و همین عامل موجب شده منظره های بی همتای برفی در این نقطه به وجود آیند. برای دیدن این مناظر می توانید ویزای گروهی چین تهیه کنید.

کوهستان-هوآنگ-شان-چین-بهروزسیر

6-سه کوهستان مقدس در دائوچنگ استان سی چوآن قرار دارد و یکی از منظره های کوهستان های چین است. سه کوهستان مقدس عبارتند از ژیاناری، یانگ مایونگ و ژیان اودو جی. ارتفاع قله اصلی این کوهستان، ژیاناری، حدود 6032 متر است؛ ارتفاع قله یانگ مایونگ و قله ژیان اودو جی، 5958 متر است.

کوهستان-مقدس-در-دائوچنگ-چین-بهروزسیر

7-قله چوگوری با ارتفاعی حدود 8611 متر در حوزه مستقل يین جیانگ اوی گور قرار گرفته است. این قله در جهان با نام K2 معروف است. از میان تمام قله هایی که بیش از 8000 متر ارتفاع دارند، این قله دارای بیشترین آمار خطر و مرگ را به دنبال دارد.

قله-چوگوری-چین-بهروزسیر

8-قله کانگرین بوک در امتداد شرق به غرب در جنوب تبت گسترده شده است. این قله در میان یخچال های طبیعی تشکیل شده و در ناحیه پولان قرار دارد. سرزمین کوهستانی فوق را می توان مرکز آئین بودیسم قلمداد نمود. ارتفاع این قله 6638 متر بالاتر از سطح دریا است.

قله-کانگرین-بوک-چین-بهروزسیر

9-کوه تای یکی از برترین کوهستان های چین با ارتفاع 1545 متر در وسعتی حدود 426 کیلومتر مربع است که در استان شان دونگ واقع شده و به روح محافظ چین باستان شهرت دارد. برای تماشای این قله منحصر به فرد می توانید با ویزای گروهی چین به استان شان دونگ سفر کنید.

کوه-تای-چین-بهروزسیر

10-کوه اِمِی واقع در استان سی چوآن با وسعتی حدود 23 کیلومتر در امتداد جنوب به شمال گسترده شده و یکی از زیباترین و برترین کوهستان های چین است. قله اصلی این کوهستان دارای ارتفاع 3099 متر می باشد.

کوه-اِمِی-چین-بهروزسیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − شش =

تماس بگیرید