تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

سبک زندگی در شهر پکن

شهر پکن و سبک زندگی مردم چین بهروزسیر
چکیده این مطلب:

شهر پکن، پایتخت کشور چین، زیبایی فرهنگ باستانی و مدرن چینی را با یکدیگر در می آمیزد. پکن، یک کلان شهر در کشور چین است ….

نویسنده: منتشر شده در: 25 سپتامبر 2019 114 بازدید

شهر پکن و سبک زندگی مردم چین

شهر پکن و سبک زندگی مردم چین بهروزسیر

شهر پکن ، پایتخت کشور چین، زیبایی فرهنگ باستانی و مدرن چینی را با یکدیگر در می آمیزد. سبک زندگی مردم چین در شهر پکن بسیار وابسته به فرهنگ و آداب و رسوم شهر می باشد. برای آشنایی با سبک زندگی مردم چین نیازمند این هستیم که در ابتدا با خود پکن کمی آشناتر شویم.

پکن، یک کلان شهر در کشور چین است که تاریخ آن به قرن ها پیش باز می گردد. هر آنچه که با شرکت در تور گردشگری چین تماشا می کنید، نمادی از تاریخ چین باستان در کنار یک دنیای مدرن در مشرق زمین را به نمایش می گذارد. اگر در تور چین شرکت کنید، زندگی جالبی از مردم این شهر را از نزدیک می‌توانید تماشا نمایید. مردم شهر پکن در منطقه ای زندگی می کنند که جاذبه های گردشگری و معروف ترین زیبایی های جهان در کنار آن ها قرار دارد. سبک زندگی مردم پکن یک شیوه جذاب است که حتماً باید آن را از نزدیک تماشا کنید. برای این کار پیشنهاد می کنیم با دریافت ویزای چین و خدمات بهروزسیر رهسپار این سرزمین شوید.

عادت های صبحگاهی مردم محلی در شهر beijing

عادت های صبحگاهی مردم محلی در شهر پکن بهروزسیر

اگر در تور چین شرکت کنید و هنگام صبح در خیابان های شهر پکن قدم بزنید، مشاهده می کنید که درست در زمان اول صبح، افراد مسن در پکن در دسته های گروهی به سمت پارک ها، میدان های اصلی و یا معبد های تاریخی حرکت می کنند تا تمرینات صبحگاهی خود را انجام دهند. این افراد به صورت گروهی مشغول به تمرین های ورزشی می شوند؛ ورزش هایی که با عنوان هنرهای رزمی تای چی، ورزش های محلی و یا حرکات موزون رقص چینی می توانید آن ها را مشاهده کنید. ورزش صبحگاهی افراد مسن را نه تنها در پکن، بلکه می توانید در سایر شهرها نیز تماشا کنید.

محله های شهر بیجینگ

برخی از محله های بومی در شهر پکن مانند کوچه های باریک و پر پیچ و خم است. در این محله ها هنوز هم خانه های مسکونی وجود دارند. با توجه به گسترش و رشد زندگی شهری در آپارتمان های مدرن تر، افرادی که در محله های قدیمی تر شهر پیکر زندگی می‌کنند معمولاً افراد مسن تر، پدربزرگ‌ ها و مادربزرگ‌ها هستند. در این محله ها مغازه های قدیمی را نیز می توانید تماشا کنید. اگر در تور چین شرکت کنید برای بازدید از این کوچه های قدیمی می توانید یک دوچرخه اجاره کنید و به گشت و گذار بپردازید.

تفریحات مردم پکن

تفریحات مردم شهر پکن بهروزسیر

یکی دیگر از عادت ها و تفریحات مردم شهر پکن (تفریحات چین)، تماشای اپرای پکینگ است. اپرای پکن، قدمتی ۲۰۰ سال دارد و هنوز هم در میان مردم محلی این شهر از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. به خصوص افراد سالمند از تماشای اپرا در هنگام شب لذت می برند. اپرای پکینگ در پکن در سال‌های اخیر مورد توجه توریست ها و گردشگران نیز قرار گرفته است. اگر در تور چین شرکت کنید می‌توانید نمایش های پکینگ را در پکن از نزدیک تماشا کنید. در این نمایش محلی، بازیگران با لباس های رنگارنگ در حالی که صورت های آنها نقاشی شده است به طرز زیبا و فوق العاده ای هنرهای رزمی چین و نمایش‌های شگفت انگیز را اجرا می کنند. بهروزسیر پیشنهاد می کند با شرکت در تور چین، تماشای این نمایش جذاب را از دست ندهید.

تفریحات نسل جوان در beijing

در حالی که افراد مسن در شهر پکن از نمایش های قدیمی و  ورزش ها و فعالیت های گروهی لذت می برند، جوانان شهر تمایل دارند در کلوب ‌های شبانه و دورهمی ها در کافه ها شرکت کنند. پکن به خاطر زندگی شبانه یا تفریحات شبانه شهرت دارد. در محله های مختلف این شهر، کلوب های شبانه و کافه ها وجود دارند که جوانان به آن مراجعه می کنند. یکی دیگر از تفریحاتی که نسل جوان به ویژه خانم های شیک پوش علاقه دارند در شهر پکن به آن بپردازند، خرید کردن از فروشگاه های لوکس شهر است. به این منظور در محله های خاصی از شهر، فروشگاه های لوکس وجود دارد که انواع بوتیک و لباس را ارائه می دهند.

از صبح تا شب در پکن

به طور کلی زندگی مردمان شهر پکن یک سبک جالب را ارائه می دهند. در طول روز، تمام مردم یک حرکت سریع برای انجام کارهای خود را به نمایش می گذارند؛ این در حالی است که در هنگام شب تمایل دارند به استراحت بپردازند و به طور کلی یک حرکت آرام و کند را در شهر شاهد هستیم. شهر پکن یکی از زیباترین شهرهای کشور چین است که مقصد بسیاری از توریست ها و گردشگران خارجی به شمار می رود. اگر در تور چین شرکت کنید در تمام نقاط این شهر، چیز های شگفت انگیزی وجود دارد که به طور اسرار آمیز در هر گوشه پنهان شده اند. شما می توانید این برنامه ها را از نزدیک تماشا کنید.

 جمع بندی سبک زندگی مردم چین در شهر پکن

سبک زندگی مردم چین در شهر پکن مجموعه‌ای از جاذبه ها و فعالیت ها، تلفیقی از دنیای باستان و شهر مدرن می باشد. تمدن و تاریخ و فرهنگ را در کنار یکدیگر می توانید در این شهر تماشا کنید. اگر چه میزان آلودگی در پکن بسیار زیاد است و مناطق صنعتی در این شهر به وفور قابل مشاهده هستند اما سبک زندگی مردم شهر به طرز جذابی، قابل تماشا است. در این شهر، جاذبه های زیادی برای توریست ها و گردشگران وجود دارد؛ رستوران های لوکس یا محلی، مراکز ورزشی و تفریحی، مراکز خرید و جاذبه های گردشگری به همراه کلوب های شبانه هر ساله میلیون ها توریست و گردشگر را به سمت این شهر در کشور چین فرا می خوانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

تماس بگیرید