تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

سفر به اندونزی

سفر به اندونزی
چکیده این مطلب:

فهرست مطالب پنهان سفر به اندونزی | بهترین زمان سفر به بالی بهترین زمان سفر به اندونزی چه زمانی است؟ رویدادها و جشنواره ها در ….

نویسنده: منتشر شده در: 17 نوامبر 2022 138 بازدید

سفر به اندونزی | بهترین زمان سفر به بالی

بهترین زمان سفر به اندونزی چه زمانی است؟

همیشه زمان خوبی برای سفر به اندونزی است. البته عوامل بیشتری به جز آب و هوا در مورد سفر به بالی وجود دارد. بسیاری از مسافران بیشتر به بهترین زمان برای گرفتن یک موج عالی، بالا رفتن از آتشفشان یا بازدید از اورانگوتان ها و کوسه های نهنگ علاقه مند هستند. و برای برخی دیگر، جشنواره های رنگارنگ یا دوری از جمعیت است.

بهروزسیر به عنوان کارگزار مستقیم ویزای اندونزی لیستی از فستوال ها و همچنیم ویژگی های هر فصل اندوزی را برای شما فراهم کرده است تا با خیالی آسوده در زمستان  و تابستان از سفر به اندونزی لذت ببرید.

سفر به اندونزی

سفر به اندونزی

چیزهای زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد. مجموعه‌ی بهروزسیر  شما را در مورد بهترین زمان ها برای سفر به اندونزی راهنمایی می کند.

بهترین زمان برای سفر به بالی  بین فروردین و مهر است، زمانی که آب و هوا برای بازدید ازجزیره ، غواصی و استراحت در ساحل مناسب است.

اندونزی به دلیل اینکه از خط استوا عبور می کند، در تمام طول سال گرم است و تنها تغییر آن بین دو ماه  آبان و اسفند (زمانی که کشور شاهد بارش گسترده باران، به ویژه در جنوب است) رخ می دهد.

رویدادها و جشنواره ها در سفر به بالی

سال نو چینی : مانند بسیاری از کشورهای آسیای جنوب شرقی، سال نو چینی در اندونزی به عنوان تعطیلات عمومی جشن گرفته می شود و جشنواره های سنتی در سراسر کشور برگزار می شود.

فصل پرآب (تیر تا شهریور، کریسمس و شب سال نو) بهترین زمان برای ساحل گردی با آب و هوای عالی است.

فصل اوج در اندونزی  زمانی است که هوای آفتابی عالی با تعطیلات تابستانی اروپا و زمستان استرالیا همزمان است و موجی از گردشگری را در سراسر مجمع الجزایر به ارمغان می آورد. اگر  شلوغی برایتان مهم نیست، زمان پر جنب و جوشی برای سفر است. بالی و لومبوک با سواحل و بارهای شلوغ، عالی هستند. این فصل همچنین بهترین زمان برای کوهنوردی، موج‌سواری، غواصی و ماجراجویی در طبیعت و فضای باز در بیشتر مناطق است.

اما متاسفانه با همه ی این سرگرمی‌ها، جنبه‌های منفی در جاذبه‌های توریستی شلوغ، مسیرهای پرجمعیت و ترافیک کابوس‌آمیز وجود دارد، همچنین نرخ‌های اتاق‌ها و بلیت‌های هواپیما افزایش می‌یابد. برای  صرفه جویی وجلوگیری از پرداخت بالاترین نرخ ها، باید ماه ها قبل رزرو کنید.

فصل بهار، تابستان و پاییز می‌تواند بهترین زمان برای استفاده از منابع طبیعی باشد.

با ترکیب شگفت‌انگیز آب و هوای عالی، کاهش تعداد گردشگران و قیمت‌های پایین‌تر، اوج زمان مورد علاقه گردشگران برای سفر به اندونزی است.

اما نقاط ضعف این سه فصل چیست؟

تنها نقطه ضعف سفر در این سه فصل آلودگی هوا در ماه شهریور تا آبان است! ممکن است گاهی اوقات مقداری آلودگی مه دود ناشی از سوزاندن مزارع و مناطق جنگلی پاکسازی شده در سوماترا و کالیمانتان را حس کنید. اگر مشکلات تنفسی دارید، بهتر استاز سفر به اندونزی در این زمان خودداری کنید.

فستیوال در اندونزی در سفر به بالی

فستیوال در اندونزی در سفر به بالی

فصل زمستان بهترین زمان سفر به بالی به دلیل قیمت های مقرون به صرفه!

در طول ماه‌های مرطوب و زمستان، تعداد گردشگران به شدت کاهش می‌یابد که حال و هوای آرام‌تر و تخفیف‌هایی را به ارمغان می‌آورد. سفرهای خارج از فصل زمان بسیار خوبی برای آشنا شدن با فرهنگ محلی و بازدید از معابد جاوا و بالی است. اگر در حال برنامه ریزی برای بازدید از آتشفشان ها هستید، زمان خوبی نیست، زیرا بیشتر آتشفشان ها از دی  تا اسفند ممنوع هستند. بازدید از اورانگوتان‌ها و سایر حیات‌وحش‌ها نیز در ماه‌های بارانی تقریبا نشدنی است.

اگر به دنبال جایی هستید که باران کمتری داشته باشد، پاپوآی غربی و مالوکو فصل خشک خود را در این زمان از سال دارند. اگر به پیاده‌روی به روستاهای دور افتاده یا غواصی در صخره‌های بی‌نظیر راجا آمپات علاقه‌مند هستید، این ماه‌ها بهترین ماه‌ها برای بازدید هستند.

بهترین زمان برای سفر به بالی چه زمانی است؟

برای بسیاری از گردشگران، اندونزی به معنای بالی است، و قطعا زمان‌ مناسبی برای بازدید از این جزیره افسانه‌ای وجود دارد.  سفر به بالی ، از ماه اردیبهشت تا اوایل تیر و در شهریور، تقریباً عالی است. نه تنها می‌توانید از آب و هوای عالی ساحل، امواج افسانه‌ای، سفرهای آتشفشانی خیره‌کننده، آبشارهای رعد و برق، استراحتگاه‌های یوگا و فرهنگ هندو لذت ببرید، بلکه می‌توانید همه آن را بدون شلوغی جمعیت تجربه کنید.

سفر به بالی

سفر به بالی

  • ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که؛

آیا سفر در فصل بارانی سفر به اندونزی را خراب می کند؟

اگر به دنبال سفر در آب و هوای خنک هستید، سفر در فصل بارانی به اندونزی می‌تواند خوب باشد. مطمئناً از آذر ماه تا اوایل اسفند اغلب در بعدازظهر، قبل از اینکه بتوانید در کنار استخر، کوکتل در دست بازگردید، میتوانید از بارندگی چندساعته لذت ببرید. با این حال، اگر علاقه زیادی به پیاده‌روی، غواصی، موج‌سواری و برخورد با حیات وحش دارید، بهتر است سفر خود را در ماه‌های شلوغ‌تر و خشک‌تر از فروردین تا مهر برنامه‌ریزی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

تماس بگیرید