تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

سوغات خوراکی چین که بسیار خوشمزه هستند

خوراکی چین
چکیده این مطلب:

سوغات خوراکی چین در کنار سوغاتی های معروف چین نظیر نقاشی های چینی، ابریشم، صنایع دستی، سرامیک و آثار فلزی نظر توریست ها را …

نویسنده: منتشر شده در: 06 نوامبر 2022 514 بازدید

سوغات خوراکی چین در کنار سوغاتی های معروف چین نظیر نقاشی های چینی، ابریشم، صنایع دستی، سرامیک و آثار فلزی، نظر توریست ها و گردشگران را به خود معطوف داشته است. تمام کسانی که برای اولین بار به کشور چین سفر می کنند در میان صدها کالای مختلف در مراکز خرید سردرگم می شوند. در حقیقت، تمام کالاها با کیفیت عالی چنان آنها را به خود مجذوب می‌سازد که در حقیقت نمی دانند کدام یک را به عنوان سوغات چین خریداری کرده و با خود به کشور محل زندگی ببرند.

بسیاری از خوراکی های خوشمزه در کشور چین در رستوران ها و اغذیه فروشی ها مطابق با سلیقه تمام افراد دیده می‌شوند؛ در حقیقت به دلیل این که این غذاها از مواد تازه تهیه می شوند امکان حمل آنها به کشور دیگر وجود ندارد؛ اما در این میان، سایر سوغاتی های خوشمزه چینی وجود دارند که در بسته بندی های خاص به گردشگران فروخته می شوند.

خوراکی چین

خوراکی چین

انواع شیرینی، شکلات، آبنبات، نمونه‌هایی از سوغاتی های خوشمزه چینی هستند که می توانید در سفر به این کشور آنها را خریداری کرده و با خود ببرید. اگر ویزای چین را دریافت کنید با شرکت در تورهای گردشگری بهروزسیر ‌می توانید انواع شیرینی و شکلات چینی را در شهرهای مختلف خریداری کنید. بسته بندی این سوغاتی ها از هر نظر استاندارد و جذاب است. در ادامه شما را با برخی از سوغاتی های خوشمزه چینی آشنا می کنیم.

سوغات خوراکی چین با بسته بندی های زیبا

آبنبات کرم دار خرگوش طلایی (خرگوش سفید)

یکی از سوغات خوراکی چین، نوعی آبنبات کرم دار است که بعنوان آبنبات خرگوش طلایی معروف است. تصویر یک خرگوش و آبنبات کرم دار بر روی بسته‌بندی این خوراکی خوشمزه درج شده است. این آبنبات معروف به شکل لوله‌ای با طعمی شبیه به شیر غلیظ تهیه شده است. هنگامی که آبنبات ها را در دهان خود قرار می‌دهید، به نرمی برنج در دهان شما آب می شوند. مزه شبیه به آبنبات کرم دار خرگوش طلایی را در کشور خود تجربه نکرده اید. این خوراکی خوشمزه چینی را به عنوان سوغاتی خریداری کرده و به همراه ببرید.

خوراکی چین | آبنبات کرم دار خرگوش طلایی (خرگوش سفید)

خوراکی چین | آبنبات کرم دار خرگوش طلایی (خرگوش سفید)

آبنبات بادام زمینی  Koi Kei

یکی از سوغاتی های خوشمزه چینی که در سفر به چین نمی توانید از آن چشم پوشی کنید آبنبات بادام زمینی Koi Kei می باشد. شاید تا حالا آب نبات های مختلف را چشیده باشید، اما آبنبات بادام زمینی Koi Kei مزه منحصر به فردی دارد. قطعات نسبتاً بزرگ آبنبات که با خرده ریزهای بادام زمینی پوشش داده شده اند و یک شربت غلیظ در میانه آبنبات، بافت نرم و انعطاف پذیر را در آبنبات به وجود آورده است. هنگامی که آبنبات بادام زمینی Koi Kei را در دهان می گذارید طعم بسیار ویژه بادام زمینی و کنجد را احساس می کنید. خرید این خوراکی به عنوان سوغات خوراکی چین را در سفر به این کشور فراموش نکنید.

خوراکی چین | آبنبات بادام زمینی  Koi Kei

خوراکی چین | آبنبات بادام زمینی  Koi Kei

کیک طلایی Lion’s Haw از سوغات خوراکی چین

یکی از سوغات خوراکی چین ، نوعی کیک چینی طلایی یا قهوه ای به صورت دایره ای است که در نگاه اول آن را با آبنبات اشتباه می گیرید. کیک های دایره ای شکل با ضخامت کوچک در بسته بندی های شبیه به آبنبات، یکی از سوغاتی های خوشمزه چینی به شمار می روند. طعم این کیک ها تند و تیز است اما به ظاهر، ترد و شکننده هستند. هنگامی که این کیک ها را در دهان می گذارید، بسیار نرم هستند.

خوراکی چین | کیک طلایی Lion's Haw

خوراکی چین | کیک طلایی Lion’s Haw

آبنبات Wangzai’s QQ Gummy

خرید آبنبات Wangzai’s QQ Gummy به عنوان سوغات خوراکی چین برای تجربه طعم شیرین و لذت بخش آبنبات ها یک پیشنهاد عالی است. این آبنبات های شیرین و دلپذیر در بسته بندی های کوچک که حاوی ۱۵ عدد آبنبات است، در بسته بندی ها وجود دارد. این آب نبات ها در طعم های مختلف از میوه های متفاوت تولید شده اند. البته بعضی از آبنبات های چینی هستند که در دهان به سرعت آب می شوند.

خوراکی چین | آبنبات Wangzai's QQ Gummy

خوراکی چین | آبنبات Wangzai’s QQ Gummy

آبنبات ژله‌ای Meiqili  به شکل ذرت

یکی از جذاب ترین سوغات خوراکی چین که می ‌توانید خریداری کنید، آبنبات ژله ای Meiqili  است که در ظاهر به شکل یک ذرت است. در حقیقت این نوع آبنبات اصلاً طعم ذرت را ندارد اما در ظاهر به این شیوه ساخته شده است تا رضایتمندی مشتریان را جذب کند. آبنبات Meiqili را نیز به عنوان سوغاتی می توانید خریداری کنید.

خوراکی چین | آبنبات ژله‌ای Meiqili  به شکل ذرت

خوراکی چین | آبنبات ژله‌ای Meiqili  به شکل ذرت

سایر سوغات خوراکی چین

علاوه بر انواع آبنبات هایی که در کشور چین به عنوان سوغاتی می توانید خریداری کنید، شکلات های مختلف نیز در بسته بندی های جذاب و متنوع به عنوان سوغاتی های خوشمزه چینی وجود دارند.

یکی از صنایع پردرآمد این کشور به تولید انواع شیرینی، شکلات و آبنبات به عنوان سوغات خوراکی چین تعلق دارد. این خوراکی ها از منظر یک کسب و کار پردرآمد نه تنها از سوی گردشگران بلکه از منظر صادرات شیرینی و شکلات نیز محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 1 =

تماس بگیرید