تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

شرایط اجاره اتومبیل در کشور چین

شرایط-اجاره-اتومبیل-در-چین---بهروزسیر
چکیده این مطلب:

استفاده از خدمات اتومبیل اجاره ای در کشور چین، آزادی بیشتری در اختیار افراد قرار می دهد تا هر زمان که تمایل داشتند بتوانند به ….

نویسنده: منتشر شده در: 13 می 2019 303 بازدید

شرایط-اجاره-اتومبیل-در-چین---بهروزسیر

راهنمای اجاره اتومبیل در کشور چین

 افرادی که قصد سفر به کشور چین را دارند معمولاً با پیشنهاد اجاره اتومبیل در چین روبرو خواهند شد؛ به ویژه افرادی که به صورت گروهی و در قالب سفرهای کوتاه مدت قصد دارند از شهرهای کشور چین دیدن کنند، اجاره اتومبیل در چین به صورت شخصی، یک راهکار بسیار پرطرفدار برای توریست ها و گردشگران به ویژه خانواده ها است.

با اخذ ویزای چین از بهروزسیر هزینه ویزای کمتری را پرداخت نمایید.

 استفاده از خدمات اتومبیل اجاره ای در کشور چین، آزادی بیشتری در اختیار افراد قرار می دهد تا هر زمان که تمایل داشتند بتوانند به مکان های مختلف سفر کنند. برای اداره اتومبیل در چین قطعاً به گواهینامه بین المللی نیاز است اما اگر افرادی گواهینامه رانندگی بین المللی هم نداشته باشند می توانند در کشور چین اتومبیل اجاره کنند. اجاره اتومبیل در چین برای ملاقات های کاری و سفرهای تجاری، مقرون به صرفه است. اگر با ویزای تجاری چین قصد سفر به این کشور را دارید پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

 برای رانندگی در کشور و اجاره اتومبیل در چین چه اقداماتی لازم است؟

رانندگی-در-کشور-و-اجاره-اتومبیل-در-چین---بهروزسیر

 در حال حاضر، ۱۹۴ کشور در جهان وجود دارند که گواهینامه رانندگی بین المللی را به رسمیت می شناسند. متاسفانه کشور چین به این قانون اعتقاد ندارد؛ گواهینامه بین المللی رانندگی در کشور چین هنوز به رسمیت شناخته نشده است. افرادی که با ویزای تجاری به کشور چین سفر می کنند و قصد اجاره اتومبیل در چین را دارند، حتماً باید گواهینامه رانندگی صادر شده از چین را دریافت کنند. البته به یاد داشته باشید که رانندگی در حوزه هنگ کنگ، ماکائو و تایوان شامل مجوز و گواهینامه رانندگی در چین نمی شود. توریست ها و گردشگران که قصد رانندگی در کشور چین را دارند باید درخواست خود را برای دریافت گواهینامه به مقامات قانونی ارائه دهند. برای دریافت گواهینامه رانندگی در چین باید مراحل زیر را طی کنید:

  • ارائه ترجمهگواهینامه رانندگی به زبان چینی که از کشور خودتان دریافت کرده اید
  • ارائه گواهی سلامت آزمایش پزشکی که در یکی از بیمارستان های چین انجام داده اید
  • مراجعه به مرکز و گذراندن دوره امتحانی رانندگی
  • انجام مراحل قانونی

برخی از مشکلات و محدودیت های اجاره اتومبیل در چین

مشکلات-و-محدودیت-های-اجاره-اتومبیل-در-چین---بهروزسیر

 تصور کنید شما موفق به دریافت گواهینامه رانندگی در کشور چین شده اید و قصد دارید برای اجاره اتومبیل در چین اقدام کنید. حتی اگر در این کار موفق شوید برخی از مشکلات اساسی پیش روی شما خواهند بود. در مورد این مسئله فکر کنید که در حال رانندگی در شهرهای چین هستید و قطعاً نیاز دارید راه خود را از طریق تابلوهای نصب شده در سطح شهر پیدا کنید؛ این بزرگترین مشکل برای شما خواهد بود چرا که بسیاری از علائم جاده ها و تابلوهای شهری به زبان چینی نصب شده اند. بنابراین برای اجاره اتومبیل در چین و رانندگی در شهرهای مختلف به دانش زبانی چینی نیاز خواهید داشت. افرادی که با ویزای تجاری به کشور چین سفر می کنند و مراحل اجاره اتومبیل در چین را طی کرده‌ند، می توانند از خدمات راهنمای گردشگری استفاده کنند.

 یکی دیگر از مشکلات اجاره اتومبیل در چین و رانندگی در شهرها، سازگاری با فرهنگ رانندگی مردم چین است. قوانین رانندگی در بزرگراه های چین برای توریست ها و گردشگران، ممکن است غیر منتظره باشد؛ حتی در برخی از معابر شهری، حرکت دوچرخه های برقی یا برخی از اتومبیل ها به طور ویژه انجام می شود. اجاره اتومبیل در چین مشکلات و محدودیت هایی برای آن دسته از افرادی دارد که به زبان چینی آشنا نیستند.

 راهکارهای جایگزین برای اجاره اتومبیل در چین

 برای رهایی از مشکلات اجاره اتومبیل در چین و رانندگی در شهر، گزینه های جایگزین دیگری وجود دارند که هر کدام مزایا و معایبی دارند؛ به طور مثال، توریست ها و گردشگران می توانند از تاکسی های چین، اپلیکیشن رزرو تاکسی، اتوبوس ها و مترو برای سفر به مناطق مختلف استفاده کنند. در حال حاضر، محبوب ترین وسیله حمل و نقل در کشور چین مترو است. مترو پکن، معروف ترین خط انتقالی در آسیا شناخته می شود.

 اجاره اتومبیل در چین برای سفرهای تجاری مناسب تر است

افرادی که با ویزای تجاری چین به این کشور سفر می‌کنند و اهداف تجاری و کاری را دنبال می نمایند، برای آنها مقرون به صرفه تر خواهد بود اگر اجاره اتومبیل در چین را به صورت شخصی با یک راننده اختصاصی در اختیار به انجام دهند. بهروزسیر پیشنهاد می کند برای اجاره اتومبیل در چین به همراه یک راننده با تجربه حتماً از این راهکار استفاده کنید. البته این راهکار برای گردشگران توریست ها نیز کاربردی است. برای اجاره اتومبیل در چین و استخدام راننده حتماً از طریق شرکت‌های معتبر در شهرهای چین اقدام کنید تا از مشکلاتی نظیر سرقت یا مسائل دیگر در امان باشید.

اجاره-اتومبیل-برای-سفرهای-تجاری-در-چین---بهروزسیر

برخی از قیمت های اجاره اتومبیل در چین

  • اجاره اتومبیل در شهر پکن: 19 دلار در هر روز
  • اجاره اتومبیل در شهر شانگهای: 19 دلار در هر روز
  • اجاره اتومبیل در شهر شنزن: 19 دلار در هر روز
  • اجاره اتومبیل در شهر گوانگجو: 19 دلار در هر روز
  • اجاره اتومبیل در شهر هایکو: 15 دلار در هر روز
  • اجاره اتومبیل در شهر کانمینگ: 19 دلار در هر رو
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 8 =

تماس بگیرید