تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

عجیب و غریب های خریدنی کشور چین

سیب-بالسام-بهروزسیر
چکیده این مطلب:

کشور چین در حال سرمایه گذاری هوشمندانه بر روی کالاهای تولیدی خود می باشد، به گونه‌ای که به سرعت بتواند رشد اقتصادی خود را تحت ….

نویسنده: منتشر شده در: 15 ژوئن 2019 300 بازدید

کالاهای-عجیب-و-غریب-چین-بهروزسیر

کشور چین در حال سرمایه گذاری هوشمندانه بر روی کالاهای تولیدی خود می باشد، به گونه‌ای که به سرعت بتواند رشد اقتصادی خود را تحت کنترل درآورد. ( عجیب و غریب های خریدنی کشور چین )اگرچه صنایع بزرگ نظیر خودروسازی و تکنولوژی در کشور چین در تمام جهان در رتبه اول قرار دارد، اما بسیاری محصولات دیگر در این کشور تولید می‌شوند که از نظر کیفیت و تاثیر آن بر رشد اقتصادی غیر قابل انکار هستند. بسیاری از این کالاها، کالاهای مصرفی و متداول در بازارهای جهانی هستند اما در این میان، برخی از کالاهای بسیار عجیب و غریب که به ظاهر نباید در بازار چین وجود داشته باشد، در کشور چین تولید می شوند. با ویزای چین می ‌توانید نمونه هایی از این کالاهای عجیب و غریب را در فروشگاه های شهر های مختلف مشاهده کنید. بهروزسیر پیشنهاد می کند این مطلب را تا انتها مطالعه کرده تا زمانی که به کشور چین سفر می کنید، آنها را از نزدیک تماشا کنید.

کالاهای-عجیب-و-غریب-چین2-بهروزسیر

شاید این سوال برای شما به وجود آمده باشد که کشور چین با شرایط اقتصادی بسیار عالی، ممکن است دارای چه شرایطی باشد که برخی از کالاهای آن را با نام “کالا های عجیب و غریب” معرفی می کنیم. متأسفانه آمارهای تحلیل بازار نشان داده‌اند، برخی از محصولات کشور چین محصولات تقلبی و با برچسب کپی می باشند. البته اصل بودن یا نبودن کالا، مورد این بحث ما نیست؛ ما قصد داریم شما را با کالاهای به ظاهر عجیب در چین آشنا کنیم که برخی از آنها ممکن است به عنوان سوغات چین توسط توریست ها و گردشگران خریداری شود. ویزای چین را دریافت کنید و به این سرزمین باستانی و شگفت انگیز سفر نمایید.

خرچنگ های بسته بندی شده یکی از کالاهای عجیب و غریب در کشور چین

خرچنگ-های-بسته-بندی-شده-بهروزسیر

 همان طور که می دانید درصد زیادی از مردمان آسیای شرقی به ویژه مردم کشور چین علاقه زیادی دارند که انواع خرچنگ را به‌ عنوان یکی از وعده‌های غذایی خود در رستوران ها سفارش ‌دهند و یا آن را در خانه طبخ ‌کنند. غذای معروف سوشی که در کشور آسیای شرقی رایج است، در دستور پخت کشور چین شامل گوشت خرچنگ می باشد. این غذاها در منوی رستوران های چین برای مهمانان تهیه می شوند.

 اگر قرار باشد خرچنگ ها را از داخل مخزن آب انتخاب کنید و سپس خریداری نمایید این کار بسیار ساده است، اما متداول ترین شیوه برای خرید خرچنگ در کشور چین، استفاده از خرچنگ های بسته بندی شده می باشد! خرچنگ های بسته بندی شده یکی از کالاهای عجیب و غریب در کشور چین محسوب می شوند. خرچنگ با ابعاد کوچک تر  به عنوان میان وعده به مصرف می رسد. در این حالت مردم چین دقت می‌کنند که خرچنگ های بسته بندی را از مراکز معتبر تهیه کنند، چرا که باید گوشت آنها تازه باشد.

 لاک پشت های زنده در جاکلیدی، یکی دیگر از کالاهای عجیب و غریب در چین

لاک-پشت-های-زنده-در-جاکلیدی-بهروزسیر

یکی دیگر از کالاهای عجیب و غریب که در کشور چین به فروش می‌رسد، جاکلیدی هایی است که در داخل محفظه آن، لاک پشت های زنده قرار داده شده اند! در نگاه اول، مشتریان تصور می کنند که لاکپشت ها به صورت های عروسکی و یا مجسمه معمولی هستند؛ در صورتی که این چنین نیست؛ لاکپشت های زنده، داخل محفظه قرار داده شده اند و به عنوان جاکلیدی به فروش می رسند!!

سیب بالسام (Balsam apple) یکی از کالاهای عجیب و غریب در کشور چین

سیب-بالسام-بهروزسیر

 ماده غذایی Balsam  در یک دوره زمانی کوتاه تنها در کشور ژاپن در دسترس بود؛ این نوع میوه به سیب های متداول در بازار از نظر رنگ و مزه شباهت ندارد؛ هنگامی که سیب بالسام به رنگ سبز تبدیل می شود، قابل خوردن است. تمام مردم چین به خوردن سیب بالسام علاقه مند هستند. همچنین بذر این میوه را می توان در خاک کاشت و پرورش داد. این میوه یکی از میوه‌های آفریقایی در مناطق گرمسیری است اما در آسیا به شهرت رسیده است و یکی از کالاهای عجیب و غریب های خریدنی کشور چین محسوب می شود.

 کنسرو هوای تازه یکی از کالاهای عجیب و غریب در کشور چین

کنسرو-هوای-تازه-بهروزسیر

 تولید محصولات عجیب و غریب در زمان های گذشته تنها یک تصور بود؛ اما اکنون برخی از کشورها نظیر کشور چین، اقدام به تولید کالاهای عجیب و غریب در جهان کرده اند. کنسرو بسته بندی هوای تازه یک محصول شگفت انگیز و تمسخر آمیز است! درک این موضوع بسیار سخت است که در مناطقی که هوای آلوده برای تنفس در دسترس نیست، مشتریان یک قوطی بسته بندی شده از هوای تازه را خریداری کنند!! این مسئله غیر قابل درک است!

خرید گوشت کروکودیل در کشور چین

خرید-گوشت-کروکودیل-درچین-بهروزسیر

 یکی دیگر از کالاهای بسیار عجیب و غریب در کشور چین، خرید گوشت کروکودیل در مراکز محصولات گوشتی است. در حالی که انواع و اقسام گوشت های تازه در چین برای طبخ غذا به فروش می رسند، در رأس تمام این مواد غذایی، گوشت کروکودیل قرار دارد. مردم کشور چین این گوشت را در کنار برنج در وعده‌های غذایی طبخ می‌کنند و در اغذیه فروشی ها به فروش می رسانند. هم اکنون بسیاری از مراکز غذا در چین به صورت آنلاین، وعده های غذایی تهیه شده از گوشت کروکودیل را به فروش می رسانند.

خوراک قورباغه و پای مرغ بسته بندی شده

خوراک-قورباغه-و-پای-مرغ-درچین-بهروزسیر

یکی دیگر از کالاهای بسته بندی شده که جز کالاهای عجیب و غریب کشور چین محسوب می‌شود، پای مرغ و قورباغه بسته بندی شده است! در نظر مسلمانان، خوردن این غذاها تهوع آور می باشد؛ اما مردم کشور چین به آن علاقه بسیاری دارند!! سایر گوشت ها نظیر گوشت اردک نیز برای طبخ غذا در چین استفاده می شود. این محصولات به صورت بسته بندی شده و کاملاً بهداشتی در فروشگاه های زنجیره ای چین به فروش می رسند.

خوراک-قورباغه-و-پای-مرغ-درچین1-بهروزسیر

 اگر با ویزای چین به این کشور سفر کردید، قبل از سفارش وعده غذایی حتماً از گارسون سوال کنید از چه گوشتی در تهیه غذا استفاده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − چهار =

تماس بگیرید