تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

شهر شانگهای چین

شهر شانگهای بهروزسیر
چکیده این مطلب:

شهر شانگهای،یکی از زیباترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان در آسیای شرقی است.آشنایی با جاذبه های گردشگری شهر شانگهای شما را از سردرگمی در ….

نویسنده: منتشر شده در: 11 دسامبر 2018 115 بازدید

ماجراجویی در شهر شانگهای چین

دیدنی های شهر شانگهای چین بهروزسیرشهر شانگهای چین، یکی از زیباترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان در آسیای شرقی است. جاذبه ها و مکان های دیدنی این شهر همه ساله تعداد بیشماری توریست و گردشگر را به سمت کشور چین جذب می کند. گردشگرانی که از طریق تور چین به شانگهای سفر می کنند می توانند از تماشای این جاذبه های گردشگری لذت ببرند.

چین، کشوری پرجمعیت است و شهر شانگهای، شلوغ ترین شهر این کشور محسوب می شود. این شهر در شرق چین واقع شده و در حقیقت یک شهر ساحلی محسوب می شود؛ شهر شانگهای با نام بندر شانگهای نیز معروف است که در مجاورت آب های دریای شرقی چین و دریای زرد قرار گرفته است. برای ماجراجویی در شهر شانگهای با بهروزسیر همراه باشید.

باغ یو (Yu Garden) در شهر شانگهای

باغ یو (Yu Garden) در شهر شانگهای بهروزسیر

در سفر گردشگری شهر شانگهای چین، می توانید با یکی از زیباترین مناظر طبیعی در این شهر آشنا شوید. در شهر شانگهای، باغ بزرگ و قدیمی به نام باغ یو قرار دارد که از نظر توریست ها، محبوب ترین مکان دیدنی در این شهر محسوب می شود. قدمت این باغ بزرگ به دوران سلسله مینگ باز می گردد (1368 – 1644( و توسط فردی به نام پان یان دوآن بازگشایی شد. واژه یو (Yu) در فرهنگ کشور چین به معنای خوشحالی و شادی است. این باغ مخصوصاً برای خانواده پان ساخته شد تا بتوانند در فضای زیبا و باشکوه باغ، شادی و خوشحالی را احساس کنند.

باغ یو، یک فضای طبیعی با وسعت محدود است اما همه آنچه که یک باغ باید داشته باشد را دارا می باشد. با اخذ ویزای توریستی چین و شرکت در تور چین می توانید به شانگهای سفر کرده و از تماشای منظره باغ یو لذت ببرید. سالن ها، موزه، حوضچه ها و آبنماها، کلبه ها و آلاچیق های زیبا و همچنین تنوع گونه های گیاهی با منظره چشم نواز، مهم ترین جاذبه های باغ یو هستند. بهروزسیر پیشنهاد می کند در سفر به شانگهای، بازدید از این باغ منحصر به فرد را از دست ندهید.

آکواریوم شهر شانگهای

آکواریوم شهر شانگهای بهروزسیرآکواریوم شهر شانگهای، یکی از جاذبه های منحصر به فرد در کشور چین است. این اکواریوم عظیم در منطقه تجاری و گردشگری لوجیازوی (Lujiazui) قرار دارد و در مجاورت با یک برج بلند واقع شده است. این آکواریوم یکی از بزرگ ترین و مشهورترین آکواریوم های اقیانوسی جهان است. تونل زیردریایی در این مکان دارای حدود 155 متر طول است. نمای زیبای این اکواریوم به شکل هرم ساخته شده است و فضایی حدود 20500 متر مربع را پوشش می دهد. در این فضای گردشگری، تعدادی رستوران، فروشگاه سوغات چین و چند نمایشگاه نیز وجود دارد. محوطه پذیرایی در این آکواریوم اقیانوسی، ظرفیت حدود 300 نفر توریست و گردشگر را دارد. برای لذت بردن از این مکان دیدنی می توانید با اخذ ویزای توریستی چین، همراه با بهروزسیر به شانگهای سفر کنید.

ساختمان آکواریوم شهر شانگهای بهروزسیرساختمان اصلی آکواریوم اقیانوسی شهر شانگهای شامل قسمت های نمایشگاهی مختلف است؛ نواحی شانگهای، آمریکای جنوبی، استرالیا، آفریقا، آسیای جنوبی، آب های سرد، زیستگاه های قطبی، نواحی عمیق اقیانوسی و … . در این آکواریوم می توانید بیش از 300 گونه جانوری را از حدود 15000 زیستگاه متفاوت تماشا کنید؛ انواع ماهی ها، قورباغه، سفره ماهی، شاه ماهی، اژدهای دریایی و پنگوئن های امپراتور در این آکواریوم نگهداری می شوند.

معبد لونگ هوا و پاگودا (Longhua Pagoda & Longhua Temple  ) در شهر شانگهای

معبد لونگ هوا و پاگودا (Longhua Pagoda & Longhua Temple  ) در شهر شانگهای بهروزسیردر جاده لونگ هوا در جنوب شانگهای، پارک لونگ هوا به دلیل معبد باستانی لونگ هوا و پاگودا شهرت جهانی یافته است. قدمت این معبد تاریخی به 242 سال قبل از میلاد و به دوران حکومت سه پادشاه باز می گردد. این معبد در شهر شانگهای با تاریخ 1700 ساله، یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری شهر محسوب می شود. بهروزسیر توصیه می کند تماشای فضای داخلی این معبد را در سفر به چین فراموش نکنید.

موزه هنر (China Art Museum) در شهر شانگهای چین

موزه هنر چین بهروزسیرشهر شانگهای چین میزبان موزه هنر چین در جاده شماره 205 ام خود می باشد. فضای بازسازی این موزه در تاریخ 1 اکتبر 2012 بازگشایی شد و در حال حاضر به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری شانگهای شناخته می شود. این مکان هنری به عنوان یکی از بزرگ ترین موزه های آسیا به شمار می رود و شامل 27 سالن نمایشگاهی، با فضایی حدود 49 متر، 41 متر، 33 متر و … می باشد. برترین آثار هنری محلی و بومی چین که نمادی از تاریخ و تمدن این سرزمین هستند در این موزه نگهداری می شوند. با دریافت ویزای توریستی چین می توانید به شانگهای سفر کنید و از تماشای آثار هنری در موزه هنر چین لذت ببرید. بهروزسیر سفری خوش همراه با لحظات خاطره انگیز را برای شما در کشور چین آرزو می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 12 =

تماس بگیرید