تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

محبوب ترین سوغاتی های شانگهای

سوغاتی های شانگهای چین بهروزسیر
چکیده این مطلب:

سوغاتی های شانگهای یکی از جذاب ترین قسمت های سفر به کشور چین است. شهر شانگهای به عنوان یکی از شهرهای شلوغ و پرجمعیت کشور ….

نویسنده: منتشر شده در: 01 می 2019 317 بازدید

سوغاتی های شانگهای؛ معرفی محبوب ترین سوغات چینی

سوغات شانگهای؛ معرفی محبوب ترین سوغات چینیسوغاتی های شانگهای یکی از جذاب ترین قسمت های سفر به کشور چین است. شهر شانگهای به عنوان یکی از شهرهای شلوغ و پرجمعیت کشور چین، مقصد گردشگری تعداد زیادی از توریست های خارجی به شمار می رود. در شهر شانگهای می توانید مراکز خرید، فروشگاه ها، بازار های خیابانی و بسیاری از مغازه های پر زرق و برق را مشاهده کنید که انواع و اقسام کالاها به ویژه سوغاتی‌های شانگهای را به فروش می رسانند. گردش در خیابان های شهر شانگهای یک تجربه هیجان انگیز است که توریست ها به آن علاقه زیادی دارند. در این شهر، هر آنچه که نیاز داشته باشید را می توانید به عنوان سوغات شانگهای خریداری کنید. قیمت های اجناس در این شهر نیز عادلانه و منصفانه هستند. با بهروزسیر و اخذ ویزای چین می توانید به شانگهای سفر کنید و  سوغاتی های محبوب این شهر ها خریداری نمایید. در این قسمت با معرفی برترین سوغات شانگهای در خدمت شما هستیم.

1- سرویس چای خوری از سوغاتی های شانگهای

سرویس-چای-خوری-چینی--بهروزسیر یکی از سوغاتی های شانگهای که مورد علاقه توریست ها و همچنین مردم محلی قرار دارد، خرید یک سرویس کامل چای خوری است. مردم چینی به خوردن چای در سرویس های زیبا علاقه زیادی دارند چرا که اعتقاد دارند چای خوردن در یک ظرف زیبا، عطر و طعم چای را لذت بخش تر می کند. به همین دلیل، مجموعه های بسیار زیبایی از سرویس چای خوری در شهر شانگهای به عنوان یک سوغاتی به علاقه مندان فروخته می شود. همچنین مردم محلی اعتقاد دارند که خرید سرویس چای خوری و نوشیدن چایی در آنها یک نوع احترام گذاشتن به هنر، تاریخ و سنت چای در چین باستان است. سرویس چای خوری به عنوان یکی از سوغات شانگهای، شامل تعدادی فنجان کوچک (معمولاً 6 عدد)، قوری و ظرف مخصوص برای پذیرایی می باشد. سرویس چای از بدنه سفالی ساخته شده که با یک لعاب روی آن را پوشش داده اند و با طرح های زیبا و نقاشی ها رنگارنگ روی آن را تزیین نموده اند. با ویزای چین به شهر شانگهای سفر کنید و یکی از این سرویس های چای خوری با نمادی از نقش های چین باستان را خریداری نمایید.

2- سرامیک، یک هنر منحصر به فرد از سوغاتی های شانگهای

سرامیک،-سوغاتی-شانگهای--بهروزسیر

 یکی از سوغاتی های شانگهای که می توانید با ویزای چین برای خرید آنها به کشور چین سفر کنید ظروف سرامیکی است. ظروف سرامیک، کاشی، انواع ظروف سفالی و چینی که با تزئینات زیبا نقاشی شده اند، سوغاتی های شانگهای محسوب می‌شوند؛ به ویژه که بسیاری از آن ها معرف فرهنگ و تمدن باستانی چین به شمار می روند. هنر سفالگری در شهر شانگهای به طرز منحصر به فرد و تخصصی اجرا می گردد. اگر با ویزای چین به شانگهای سفر کنید می توانید ظروف سفالی بسیار زیبایی را در مغازه های شهر مشاهده کنید. خرید سرامیک به عنوان یکی از سوغاتی های شانگهای، ابزار مناسب برای طراحی دکوراسیون منزل است. بهروزسیر پیشنهاد می کند پس از سفر به شانگهای حتماً یکی از انواع ظروف سرامیکی را خریداری کنید.

 3- بادبزن، یکی از سوغاتی های شانگهای

بادبزن،-سوغاتی-شانگهای--بهروزسیر

 شاید تعجب کنید اگر بگوییم بادبزن نیز یکی از سوغاتی های شانگهای است. بادبزن های چینی نمادی زنانه از دوران سلطنتی پادشاهان چین می باشند. شاهزادگان چینی از بادبزن ها برای خنک کردن خود در روزهای گرم استفاده می کردند. بادبزن هایی که شاهزاده ها و پادشاهان از آنها استفاده می کردند توسط وسایل زینتی، تزیین شده بودند. به همین دلیل است که بادبزن، پیشینه تاریخی در چین باستان داشته و امروزه به عنوان یکی از سوغات شانگهای محسوب می شود. بادبزن های شانگهای از ابریشم و متریال چوب ساخته شده که روی آنها نقاشی های زیبایی از پرندگان، منظره ها، کوه، دریاچه و غیره توسط دست انسان کشیده شده اند. اگر به دنبال خرید یک سوغاتی زیبا از شهر شانگهای هستید پیشنهاد می کنیم یکی از این بادبزن ها را خریداری کنید.

4-صنایع دستی، سوغاتی معروف شانگهای

صنایع-دستی،-سوغاتی-معروف-شانگهای--بهروزسیر

 همانند سایر کشورهای جهان، در شهر شانگهای می توانید انواع صنایع دستی را به عنوان سوغاتی خریداری کنید. اگر ویزای چین را تهیه کنید و با خدمات بهروزسیر به کشور چین سفر کنید می توانید هزاران هزار، آثار ارزشمند صنایع دستی را در شهر شانگهای از نزدیک تماشا کنید. در کشور چین بیشتر از ۵۶ گروه اقلیت دینی و اجتماعی وجود دارند که همه نوع صنایع دستی خاص را تولید می کنند. انواع موزاییک ها، طلا و جواهر سنتی، شال سنتی، آثار خیاطی و کار روی پارچه، صنایع دستی ساخته شده از کاغذ، روسری های رنگارنگ، دستبند های نقره ای و تزیینی، ظروف سرامیکی و سفالی انواع لباس و آویزها، سازهای معروف کشور چین و غیره، سوغاتی های شانگهای هستند.

5-ابریشم، سوغاتی های شانگهای

ابریشم،-سوغاتی-معروف-شانگهای--بهروزسیر

یکی از سوغاتی های شانگهای که مورد توجه تمام توریست ها و گردشگران قرار دارد، خرید ابریشم است. ابریشم و پارچه های ابریشمی در طرح ها و رنگ های مختلف، با کیفیت متفاوت در شهر شانگهای به فروش می رسد. از ابریشم برای بافت پارچه ها و تهیه لباس ها، پرده، روتختی، روسری و غیره استفاده می شود. شانگهای در مسیر جاده ابریشم قرار داشته است به همین دلیل، تهیه ابریشم، یکی از صنایع اصلی شهر محسوب می شود. بهروزسیر توصیه می‌کند اگر با ویزای چین به شهر شانگهای سفر کردید، خرید ابریشم را فراموش نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 8 =

تماس بگیرید