تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

مرکز سرمایه گذاری بین المللی گوانگ ژو

لابی-فضای-اداری-برج-بهروزسیر
چکیده این مطلب:

مرکز سرمایه گذاری بین المللی گوانگ ژو یا برج غربی گوانگ ژو ، یک برج مرتفع با 103 طبقه و ارتفاع حدود 438 متر می ….

نویسنده: منتشر شده در: 25 فوریه 2019 87 بازدید

مرکز-سرمایه-گذاری-بین-المللی-گوانگ-ژو-بهروزسیرمرکز سرمایه گذاری بین المللی گوانگ ژو (Guangzhou International Finance Centre) یا برج غربی گوانگ ژو (Guangzhou West Tower)، یک برج مرتفع با 103 طبقه و ارتفاع حدود 438 متر می باشد؛ این برج، یک آسمان خراش بسیار مرتفع در خیابان ژوجیانگ (Zhujiang) در غرب ناحیه مسکونی تیان هه (Tianhe) در شهر گوانگ ژو است. یکی از برج های دوقلوی شهر گوانگ ژو، هفدهمین برج بلند در جهان محسوب می شود و در سال 2010 ساخته شده است. این برج یکی از جاذبه های گردشگری شهر است؛ برای بازدید از آن می توانید از بهروزسیر با ویزای توریستی چین یا ویزای چین به این کشور سفر کنید.

از ماه مارس سال 2018، مرکز سرمایه گذاری بین المللی گوانگ ژو به عنوان بلندترین ساختمان جهان که بر روی بام خود در ارتفاع 439 متری دارای یک سقف است، شناخته می شود. از این سقف برای فرود بالگرد استفاده می شود. ساخت این بنا در سال 2010 کامل شده است.

در کنار این برج بلند، برج دیگری در شهر بیجینگ قرار دارد که از نظر معماری با مرکز سرمایه گذاری بین المللی گوانگ ژو همسان است. برج مرکز تجارت جهانی بیجینگ، 330 متر ارتفاع دارد و از نظر ساختار بنا، مشابه مرکز سرمایه گذاری بین المللی گوانگ ژو است. این دو برج، بلندتر از برج بانک در ایالات متحده آمریکا هستند. برج بانک در آمریکا در سال های 1989 تا 2010، رکورددار بلندترین برج جهان را با ارتفاع 310 متر در اختیار داشت.

ساخت و معماری مرکز سرمایه گذاری بین المللی گوانگ ژو

طرح اولیه ساخت و ساز مرکز سرمایه گذاری بین المللی گوانگ ژو توسط ویلکینسون (WilkinsonEyre) که یک معمار و طراح معروف اهل لندن است ارائه شد؛ عملیات ساخت این برج در سال 2005 پایه ریزی شده و در سال 2010 به بهره برداری رسید. این برج شامل مرکز برگزاری همایش و کنفرانس، هتل، مرکز اداری و دفتر کار می باشد.

ساخت-و-معماری-مرکز-سرمایه-گذاری-بین-المللی-گوانگ-ژو-بهروزسیرطبقه اول تا 66 مرکز سرمایه گذاری بین المللی گوانگ ژو شامل مراکز اداری و دفاتر کاری است؛ طبقات 67 و 68 به تجهیزات مکانیکی اختصاص دارند؛ طبقات 69 تا 98، یک هتل چهار فصل بسیار مجهز را پوشش می دهند؛ لابی این هتل در طبقه 70 قرار دارد. طبقات 99 و 100 به عنوان مرکز دیده بانی برای منظره بیرونی و محوطه شهر کاربرد دارد. برای تماشای منظره شهر گوانگ ژو از بالای برج مرکز سرمایه گذاری بین المللی گوانگ ژو، ویزای توریستی چین را دریافت کنید و با بهروزسیر از این فرصت گردشگری استفاده نمایید.

مرکز سرمایه گذاری بین المللی گوانگ ژو به روایت تصویر

لابی برج

لابی-برج-بهروزسیر

لابی هتل چهار فصل در مرکز سرمایه گذاری بین المللی گوانگ ژو

لابی-هتل-چهار-فصل-در-مرکز-سرمایه-گذاری-بین-المللی-گوانگ-ژو-بهروزسیر

لابی فضای اداری برج

لابی-فضای-اداری-برج-بهروزسیر

زیرزمین و مرکز بازی در برج

زیرزمین-و-مرکز-بازی-در-برج-بهروزسیر

نمای بیرونی مرکز سرمایه گذاری بین المللی گوانگ ژو

نمای-بیرونی-مرکز-سرمایه-گذاری-بین-المللی-گوانگ-ژو-بهروزسیر 

مرکز سرمایه گذاری بین المللی گوانگ ژو در شب

مرکز-سرمایه-گذاری-بین-المللی-گوانگ-ژو-در-شب-بهروزسیر

نمایی داخلی برج مرتفع

نمایی-داخلی-برج-مرتفع-بهروزسیر

اطلاعات تکمیلی در مورد مرکز سرمایه گذاری بین المللی گوانگ ژو

  • کاربری برج: هتل، اداری، تجاری
  • مکان برج: خیابان ژوجیانگ غربی، شماره 5؛ ناحیه مسکونی تیان هه؛ شهر گوانگ ژو
  • سال ساخت: 2005 تا 2010
  • هزینه ساخت مرکز: بیش از 280 میلیون پوند استرلینگ
  • ارتفاع کل ساختمان: 6/438 متر
  • ارتقاع سقف: 5/437 متر
  • ارتفاع بالاترین بام: 1/415 متر
  • بالاترین موقعیت برج برای تماشای منظره شهر: 1/415 متر
  • تعداد طبقات: 103 / 4 طبقه در زیر زمین ساخته شده است.
  • مساحت ساخت برج مرکز سرمایه گذاری بین المللی گوانگ ژو: 250095 متر مربع
  • تعداد آسانسور: 71 عدد
  • تعداد اتاق های برج: 374 اتاق
  • نام های متداول برای برج: برج غربی، برج IFC گوانگ ژو
  • آمار جهانی: نوزدهمین برج بلند جهان؛ پانزدهمین برج بلند آسیا؛ دهمین برج بلند کشور چین؛ دومین برج مرتفع در شهر گوانگ ژو
  • مهندسی سازه: مهندسی ساخت مرکز سرمایه گذاری بین المللی گوانگ ژو بر عهده مؤسسه تحقیقاتی و طراحی معماری دانشگاه فناوری جنوب چین بوده است.

جاذبه گردشگری مرکز سرمایه گذاری بین المللی گوانگ ژو

جاذبه-گردشگری-مرکز-سرمایه-گذاری-بین-المللی-گوانگ-ژو-بهروزسیرمرکز سرمایه گذاری بین المللی گوانگ ژو در حقیقت، یک جاذبه بی نظیر و شگفت انگیز در کشور چین و همچنین یک شاهکار معماری جهانی است. این برج از هر نظر، بنای قدرتمندی محسوب می شود که نقش بالقوه ای در تجارت و گردشگری کشور چین ایفا می نماید. سادگی های طراحی برج در عین رعایت ظرافت های بسیار پیچیده، نمایی خیره کننده در مرکز سرمایه گذاری بین المللی گوانگ ژو به وجود آورده است. اگر از نمای دورتر به این برج نگاه کنید، آن را مانند یک مثلث پیچ خورده می بینید. بهروزسیر پیشنهاد می کند حتماً با ویزای توریستی به شهر گوانگ ژو سفر کنید و این برج را از نزدیک تماشا نمایید.

نورپردازی بسیار ویژه و متفاوتی برای نمای بیرونی برج مرکز سرمایه گذاری بین المللی گوانگ ژو طراحی شده است. منظره این برج در هنگام شب، توجه هر رهگذری را به خود جلب می کند. خدمات سفر به کشور چین که در آژانس مسافرتی بهروزسیر ارائه می شوند، بهترین فرصت برای سفر به شهر گوانگ ژو می باشند. این فرصت را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 1 =

تماس بگیرید