تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

مشاغل پر درآمد در چین در سال 2022

بهروزسیر مشاغل پر درآمد در چین
چکیده این مطلب:

با توجه به اینکه اقتصاد چین در جهان در رتبه اول قرار دارد، بسیاری از افراد در خارج از کشور تمایل دارند برای یافتن شغل ….

نویسنده: منتشر شده در: 07 نوامبر 2022 456 بازدید

مشاغل پر درآمد در چین در سال 2022

اگر شما هم به اقتصاد چین و مشاغل پر درآمد در چین علاقه مند هستید، این مطلب را به طور ویژه به بررسی شغل های مختلف مردم در کشور چین اختصاص می دهیم که دارای حقوق و درآمد بیشتر هستند. این رتبه بندی طبق ارزیابی مشاغل پر درآمد در چین در سال 2022 منتشر شده است….

مشاغل پر درآمد در چین

مشاغل پر درآمد در چین

با توجه به اینکه اقتصاد چین در جهان در رتبه اول قرار دارد، بسیاری از افراد در خارج از کشور تمایل دارند برای یافتن شغل مناسب به چین مشاور مهاجرت (مهاجرت به چین)کنند. آنها در پی یافتن بهترین فرصت هستند تا بتوانند در یکی از مشاغل پر درآمد در چین مشغول به کار شوند. هدف اصلی این افراد، تامین رفاه زندگی بیشتر در کشور چین است.

همان طور که می دانید کارخانه های تولیدی در کشور چین با حداکثر توان تولیدی خود کار می‌کنند و وضعیت اقتصادی مردم در چین بسیار رضایت بخش است؛ تا حدی که امروزه شاهد آن هستیم محصولات و کالاهای چینی تمام جهان را تسخیر کرده اند. با اخذ ویزای چین و گذر از مراحل مهاجرتی، شما هم می‌توانید به این سرزمین سفر کنید. با ما همراه باشید تا شما را با مشاغل پر درآمد در چین آشنا کنیم.

برترین مشاغل پر درآمد در چین

1-فروش اجناس و کالاهای لوکس

یکی از مشاغل پر درآمد در چین که به عنوان اولین شغل درآمد زا در سال 2022 معرفی شده است، فروش کالا و اجناس لوکس در شهرهای مختلف است. جالب است بدانید تولیدکنندگان کالاهای لوکس در کشور چین همچنان درآمد زیادی در طول یک سال دارند. اگر چه صنعت اجناس لوکس در کشور چین هنوز به درستی و در جایگاه خود مورد توجه قرار نگرفته است، اما میزان درآمد از این راه بسیار بالا می باشد.

فروش اجناس و کالاهای لوکس مشاغل جدید در چین

فروش اجناس و کالاهای لوکس مشاغل جدید در چین

اگر یک مرور اجمالی بر درآمد فروشندگان کالاهای لوکس در چین داشته باشید متوجه درآمد باورنکردنی آن ها خواهید شد. اهمیت فروش اجناس و کالاهای لوکس از سوی تولید کنندگان در کشور چین به خصوص برای توریست ها و گردشگران بیشتر است. اگر با اخذ ویزای چین و خدمات بهروزسیر به شهرهای کشور چین سفر کنید، مغازه‌هایی را مشاهده می کنید که کالاهای لوکس را به فروش می‌رسانند. تصور کنید در طول یک سال، میلیون ‌ها توریست از این کالاها خریداری می‌کند، بنابراین میزان درآمد حاصل از فروش اجناس لوکس به عنوان یکی از مشاغل پر درآمد در چین، شگفت انگیز است.

 2-مهندس برنامه‌های رایانه‌ای نرم افزار

دومین دسته از مشاغل پر درآمد در چین در سال 2022 به شغل مهندسی برنامه‌های رایانه‌ای و برنامه نرم افزارها تعلق دارد. صنعت تولید نرم افزارها و برنامه های رایانه ای بیش از پیش در جهان در حال توسعه و گسترش است و مهندسان نرم‌افزار در کشور چین از جایگاه و رتبه بالایی برخوردارند. فردی که به  برنامه نویسی کامپیوتر، زبان برنامه نویسی رایانه، فناوری اطلاعات، قطعات سخت افزاری و طراحی برنامه‌های رایانه‌ای تسلط کافی داشته باشد، در حقیقت، یکی از مشاغل پر درآمد در چین را در اختیار دارد.

مهندس برنامه‌های رایانه‌ای نرم-افزار

مهندس برنامه‌های رایانه‌ای نرم-افزار

اگر شما هم تصور می‌کنید می‌توانید در این حوزه موفق باشید با اخذ ویزای چین به دنبال فرصت عالی برای موفقیت خود باشید.


 3-مدیر مالی در صنعت

یکی از مشاغل پر درآمد در چین  شامل مدیریت مالی صنایع است. برای تولید کنندگان و مدیران کشور چین، به خصوص در بخش صنعت، مدیریت امور مالی اهمیت فوق العاده زیادی دارد. این افراد ترجیح می دهند کارشناسان امور مالی را با تخصص و فوق العاده بالا استخدام کنند تا بتوانند هزینه‌ها را به خوبی مدیریت کنند. در حال حاضر یکی از مشاغل با درآمد بالا در چین با بالاترین دستمزدها  متعلق به مدیران مالی در صنایع است.

مدیر مالی در صنعت

مدیر مالی در صنعت

 4-مدیریت و سرپرست

یکی دیگر از مشاغل پر درآمد در چین، مدیریت و سرپرستی یک بخش است. مدیران بخش های مختلف تجاری و اقتصاد بین المللی و داخلی در کشور چین که تجربه مدیریتی قوی دارند، درآمد بالایی نیز به دست می‌آورند. برای این افراد، علاوه بر حقوق ماهیانه در هر ماه، پاداش خاصی نیز در نظر گرفته می شود.

5-مدیر ارشد هتل

یکی از مشاغل پر درآمد در چین در سال 2022 به پست مدیریتی ارشد هتل اختصاص یافته است. هتلداری به دلیل نزدیکی بیش از حد با صنعت توریسم و گردشگری، یکی از شغل ‌های درآمدزا در کشور چین محسوب می شود. با اخذ ویزای چین به عنوان یک توریست می توانید به این کشور سفر کنید و از نزدیک با مدیریت هتل آشنا شوید.

مدیر ارشد هتل

مدیر ارشد هتل

6- مشاغل مربوط به خدمات وام

رشد اقتصادی مشاغل در چین، مستلزم استفاده از خدمات سپرده گذاری و دریافت وام برای بخش‌های تجاری، مالی و اقتصادی است. یکی از مشاغل پر درآمد در چین به مراکزی اختصاص دارد که در خصوص خدمات وام و سپرده گذاری فعالیت می کنند.

 7-بانک های بین المللی

از سال ۲۰۰۱ تاکنون کشور چین همواره تلاش کرده است تا به تدریج بخش‌های مالی خود را در کشورهای خارجی توسعه دهد. به این ترتیب، مدیران بانک های بین المللی یکی از مشاغل پر درآمد در چین را در اختیار دارند. این بانک ها به صورت بین ‌المللی با تمام بانک های خارجی در ارتباط هستند.

 8-کارگزاری وام مسکن

یکی از مشاغل پر درآمد در چین در سال 2022 مربوط به بخش کارگزاری وام مسکن می باشد. خرید و فروش و اجاره مسکن جزو پروژه های ساخت و ساز در چین دسته‌بندی می‌شود و یکی از منابع درآمد زا محسوب می گردد.

کارگزاری وام مسکن

کارگزاری وام مسکن

9- مدیر تولید

مدیر تولید یکی از مشاغل پر درآمد در چین است. یک مدیر تولید باید از دانش و تجربه کافی برخوردار باشد و همچنین مهارت ‌های ویژه‌ ای برای برقراری ارتباط با کارگران و مشتریان در بخش صنعت ارائه دهد. تجربه و تخصص برای یک مدیر تولید در جایگاه بالایی قرار دارد. اقتصاد چین به شدت به افرادی که در حوزه مدیریت تولید، متخصص هستند نیاز دارد.

 10-ستاره های تلویزیونی

یکی دیگر از مشاغل پر درآمد در کشور چین مربوط به افراد سرشناس و مشهور در تلویزیون کشور چین است. افرادی که در برنامه های مختلف محلی دارای شهرت ملی هستند، درآمد زیادی از این راه کسب می‌کنند.

برخی دیگر از مشاغل پر درآمد در چین در سال 2022 شامل ورزشکاران، طراحان بازی های رایانه ای، توسعه دهنده اینترنت،  شرکت های حقوقی  و غیره می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 6 =

تماس بگیرید