تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

نمایشگاه های چین

نمایشگاه های چین بهروزسیر
چکیده این مطلب:

نمایشگاه های چین جزو پربازدیدترین نمایشگاه های تجاری دنیا هستند و سالانه تاجران زیادی از ایران به منظور بازدید از نمایشگاه های چین به این ….

نویسنده: منتشر شده در: 10 نوامبر 2018 226 بازدید

نمایشگاه های چین از مقاصد اکثر گردشگران ایرانی است که به قصد تجارت و وارد کردن محصولات مورد نیاز خود به این کشور سفر می کنند. همانطور که می دانید کشور چین جز کشورهای توسعه یافته است که به یک ابر قدرت اقتصادی در جهان تبدیل شده است. تولیدات وسیعی که در این کشور توسط کارخانجات مختلف صورت می گیرد باعث شده تا روز به روز بیشتر رشد کند و زمینه ی توسعه ی بیشتر برای آن فراهم آید. تاجران ایرانی سالانه چندین بار به کشور چین سفر می کنند و می توانند علاوه بر گشت و گذار در این کشور زیبا و پر جاذبه، زمینه ی خرید و ارتباط با تولید کننده های چینی را فراهم آورند. در این کشور کالاهایی با تنوع کیفیت بالا تولید می شود که فرد می تواند مورد مناسبی را پیدا کرده و از آن خرید داشته باشد. عامل دیگری که تاجران ایرانی را به چین می کشاند قیمت مناسب محصولات است که سود آوری خوبی را برای آن ها دارد. سالانه نمایشگاه های زیادی در چین دایر می شود تا افراد مختلف از اقصی نقاط دنیا بتوانند از تولیدات این کشور دیدن کنند از این رو می توان با اطلاع از زمان و مکان برگزاری بهترین نمایشگاه های چین راحت تر به تجارت خود پرداخت.

بهترین نمایشگاه های چین که می توانید از آن ها دیدن کنید

نمایشگاه های تجاری چین به صورت دوره ای دایر می شوند و می توانید با اطلاع از زمان برگزاری آن ها با تولید کننده ها و فروشندگان چینی در ارتباط باشید و زمینه را برای راه اندازی یا رونق کسب و کاری سودآور به وجود آورید. این نمایشگاه ها سالانه تعداد زیادی از تاجران سراسر دنیا را به سمت خود می کشانند. حجم معاملات تجاری در نمایشگاه ها بسیار بالاست.

نمایشگاه صادرات و واردات چین

شاید به جرات می توان گفت این نمایشگاه تأثیر بسیار شگرفی در اقتصاد چین داشته و کمتر تاجر بین المللی است که آن را نشناسد. نام دیگر آن نمایشگاه گوانگجو (گوانجو) است که باعث شده تا افراد زیادی سالانه از آن دیدن کنند. استقبال شدید مردم از سراسر دنیا دلیل برگزاری دو نوبتی نمایشگاه گوانجو در فصل های پاییز و بهار و اکثرا در ماه های آوریل و اکتبر به صورت 3 فازه است. بیش از 60 هزار غرفه در هر دوره ی نمایشگاه گوانجو حضور دارند و در سالن های بزرگ و مختلف آن می توان هر محصولی که بخواهید پیدا کنید. این نمایشگاه در شهر گوانگجو چین و مجتمع نمایشگاهی صادرات و واردات دایر می شود. قیمت بسیار مناسبی را در این نمایشگاه برای اجناس مختلف می توانید ببینید. اگر قصد استفاده از تولیدات این کشور چین به صورت عمده و کلان را برای فروش و تجارت دارید می توانید با تولید کنندگان در ارتباط باشید و بدون مراجعه های بعدی کالاهای درخواستی شما برایتان ارسال شود.

نمایشگاه کالای Yiwu چین

این نمایشگاه در شهر Yiwu برگزار می شود و جزو نمایشگاه ها است که به صورت دائمی دایر هستند. نمایشگاه ایوو مانند دیگر نمایشگاه ها که مطرح هستند، دسته بندی متنوعی از محصولات را به صورت دائم عرضه می کند و یکی از مزایای مهم آن قیمت های مناسبی است که در اختیار خریداران قرار می دهد. این نمایشگاه با وسعت 4 کیلومتر مربع حدود 70 هزار غرفه را ساماندهی می کند. البته یک سری محصولات به صورت دوره ای در نمایشگاه ایوو به معرض نمایش گذاشته می شوند ولی به طور کلی زمان کار نمایشگاه دائمی است. در این نمایشگاه چین تمامی کالاهای مصرفی عرضه می شوند و از اقصی نقاط دنیا تاجران زیادی برای حضور در این نمایشگاه در قالب تور چین به این کشور سفر می کنند.

نمایشگاه ECF (صادرات و واردات شرق چین)

سالانه خریدارانی از 100 کشور دنیا به نمایشگاه ECF می آیند و جزو نمایشگاه های چین است که در بین تاجران معروف شده است. به نوعی می توان آن را بزرگترین نمایشگاه منطقه قلمداد کرد. محصولات اصلی که در این نمایشگاه به معرض نمایش و فروش گذاشته می شود لوازم مصرفی، پارچه و لباس و … است که برای اکثر فروشندگان صنف لباس در ایران مورد بسیار مناسبی است. محل برگزاری این نمایشگاه در منطقه ی تجاری CBD و در مرکز جدید نمایشگاهی بین المللی شانگهای است. زمان برگزاری این نمایشگاه های تجاری چین در ماه مارس است. در این زمان معمولاً هوا سرد است و بهتر است لباس گرم به همراه داشته باشید.

نمایشگاه Bauma China

اگر حرفه ی شما ساخت و ساز است بهتر است حتما سری به نمایشگاه بزرگ تجاری چین بزنید. نمایشگاه Bauma China یا بائوما یکی از بزرگترین نمایشگاه صنعت ساخت و ساز در چین و حتی در دنیاست. با توجه به این که چین بزرگترین صنعت ساختمان دنیا و تجهیزات مربوط به آن را دارد، می توانید بهترین تجهیزات را در این نمایشگاه بزرگ چین ببینید. هر نوع تجهیزاتی مانند ماشین آلات ساختمانی، مواد ساخت و ساز و … در نمایشگاه بائوما دیده می شود و می توانید با قیمت های مناسب از آن ها خرید داشته باشید. زمان برگزاری نمایشگاه bauma هر دو سال یک بار است که در شهر شانگهای چین دایر می شود. در این نمایشگاه می توانید انواع محصولاتی را ببینید که با تکنولوژی های روز دنیا تولید شده اند و می توانند کار انسان را در ساخت و ساز به مراتب کمتر و راحت تر کنند.

نکاتی که برای مراجعه به نمایشگاه های چین باید در نظر داشته باشید

شما قطعا برای پیشبرد اهدافتان در این نمایشگاه ها به تسلط در زبان انگلیسی نیاز دارید؛ از این رو بهتر است یا خود به این زبان مسلط باشید و یا همراه و راهنما برای ارتباط با فروشندگان در کنار خود داشته باشید.
برای این که بتوانید بهتر به نمایشگاه چین بروید بهروزسیر پیشنهاد می کند از خدمات تور نمایشگاه چین خود را بهره مند سازید.
بهتر است که برای ادامه ی روابط خود با تولید کنندگان محصولات و سفارش محصولات بعدی که ممکن است مورد نیاز تان باشد کاتالوگ و اطلاعات تماس را از فروشندگان یا تولید کنندگان دریافت کنید.
برای اطلاع از زمان دقیق برگزاری نمایشگاه ها می توانید به صفحه تور نمایشگاه چین رجوع نمایید و برنامه ی زمانی بخش های مختلف نمایشگاه های چین را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هجده =

تماس بگیرید