تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

مکان های دیدنی چین قسمت دوم

دهکده-نیوجی-چین-بهروزسیر
چکیده این مطلب:

کشور چین یکی از جاذبه های گردشگری در شرق آسیا به دلیل وجود منحصر به فردترین آثار تاریخی،باستانی از دوران کهن را در این سرزمین ….

نویسنده: منتشر شده در: 16 ژانویه 2019 89 بازدید

مکان-های-دیدنی چین - بهروزسیر

کشور چین یکی از جاذبه های گردشگری در شرق آسیا است. به دلیل وجود منحصر به فردترین آثار تاریخی و باستانی که همه نمادی از دوران کهن را در این سرزمین افسانه ای به نمایش می گذارند، چین محل بازدید برای بسیاری از توریست های خارجی محسوب می شود. تردیدی نیست که کشور چین، جایگاه بالایی در تمدن و فرهنگ مشرق زمین را به خود اختصاص داده است. برای لذت بردن از تمام زیبایی ها و جاذبه های این کشور کافی است نسبت به اخذ ویزای چین اقدام کرده و به این منطقه سفر کنید. در قسمت اول این مطلب، شما را با تعدادی از مکان های دیدنی چین آشنا ساختیم؛ اکنون بهروزسیر از شما دعوت می کند در این قسمت نیز با ما همراه باشید.

جاذبه های گردشگری کشور چین که نباید تماشای آن ها را از دست بدهید

1-منطقه یانگ شو، گوآنگ ژی (Yangshuo, Guangxi)

منطقه-یانگ-شو،-گوآنگ-ژی

( مکان های دیدنی چین )

هنگامی که مردم کشور چین قصد تصمیم داشته باشند منظره های طبیعی، رودخانه ها و تپه ها را تماشا کنند، قایق های گردشگری و تفریحی بامبو در شهر یانگ شو را رزرو می کنند. این شهر، یک منطقه ساحلی د کنار رودخانه در جنوب چین است که به دلیل تپه های سرسبز و دهکده های باستانی در کل کشور چین شهرت یافته است. دهکده های ماهیگیری که در این شهر وجود دارند دارای قدمت تاریخی هستند و یکی از دیدنی ترین جاذبه های کشور چین محسوب می شوند. بهروزسیر پیشنهاد می کند با اخذ ویزای چین برای سوار شدن بر قایق های بامبو روی رودخانه شهر یانگ شو اقدام کنید.

مرکز شهر یانگ شو برای توریست ها جذابیت زیادی دارد چرا که می توانند دوچرخه سواری کنند، در طبیعت اطراف، گشتی بزنند و یا منظره حرکت قایق های بامبو بر روی رودخانه و مردان ماهیگیر را تماشا کنند. اکثر توریست هایی که به این شهر سفر می کنند از مقصد شهر گیلین توسط اتوبوس هایی که هر 5 دقیقه یک بار به ایستگاه گیلین می رسند اقدام می کنند. سفر از شهر گیلین به یانگ شو، حدود 90 دقیقه طول می کشد.

2-آبشار زیبا و خیره کننده هوآنگ گوشو، گویژو (Huangguoshu Waterfall, Guizhou)

آبشار-زیبا-و-خیره-کننده-هوآنگ-گوشو

( مکان های دیدنی چین )

یکی از زیباترین منظره های کشور چین به آبشار زیبا و چشم نواز هوآنگ گوشو تعلق دارد. این آبشار، بلندترین و مرتفع ترین آبشار آسیا محسوب می شود و دارای عرض 101 متر و حدود 78 متر ارتفاع است. این آبشار به نام آبشار درخت میوه های زرد در کشور چین شهرت دارد. اگر قصد دارید یک منظره طبیعی همه جانبه را در این کشور تماشا کنید، با اخذ ویزای چین در تور چین شرکت کنید. طبیعت آبشار هوآنگ گوشو از جهات بالا، پایین، چپ، راست، جلو و عقب بسیار دیدنی و باشکوه است. بهروزسیر پیشنهاد می کند برای تماشای این منظره در ماه های ژوئن تا آگوست به کشور چین سفر کنید. در این ماه ها آبشار، پر آب بوده و در در ثانیه حدود 700 متر مکعب آب سرازیر می شود.(فرودگاه های چین) فرودگاه شهر هوآنگ گوشو از آبشار، حدود 6 کیلومتر فاصله دارد. از این فرودگاه، پروازهایی به مقصد بیجینگ و گوآنگ ژو انجام می شود.

3-خلیج یالونگ، هاینان (Yalong Bay, Hainan)

خلیج-یالونگ،-هاینان

هاینان، یکی از زیباترین و جذاب ترین مکان های گردشگری کشور چین را در منطقه گرمسیری به گردشگران معرفی می کند. زیباترین منطقه هاینان، خلیج یالونگ است که حدود 5/7 کیلومتر از نوار ساحلی را پوشش می دهد. این خلیج یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین مکان های کشور چین در سمت جنوب است. مردم آسیای شرقی از این خلیج به عنوان یک تفریحگاه تابستانی برای تعطیلات استفاده می کنند. هتل ها و اقامتگاه های بسیار لوکسی در اطراف این ساحل زیبا ساخته شده است که توریست ها می توانند اقامتی به یاد ماندنی در آن ها داشته باشند. اگر با اخذ ویزای چین در ماه جولای، آگوست و اکتبر به هاینان کشور چین سفر کنید می توانید در جشنواره بهاری این منطقه شرکت نمایید. خلج یالونگ در فاصله 28 کیلومتری از جنوب شهر سانیا قرار دارد.

4-استراحتگاه کوهستانی چنگ ده، کاخ رِهه، هِبِی (Chengde Mountain Resort, Rehe Palace, Hebei)

استراحتگاه-کوهستانی-چنگ-ده،-کاخ-رِهه،-هِبِی

یکی از دیدنی ترین مکان های گردشگری کشور چین، استراحتگاه کوهستانی چنگ ده است. این مکان دارای قدمت باستانی است و به دوران امپراتوری کینگ تعلق دارد. این منطقه به همراه کاخ ها و بناهای تاریخی آن در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده اند. باغ های سرسبز، معابد 70 متری پاگودا، دهکده ها و کوهستان ها با آب و هوای مطبوع و دلنشین، از جاذبه های این منطقه هستند. این مکان به عنوان استراحتگاه سلطنتی پادشاهان کینگ به کار می رفته است. با اخذ ویزای چین می توانید با بهروزسیر از این جاذبه تاریخی دیدن کنید. قیمت بلیط این مکان، 50 RMB است.

5-کلیسای سنت سوفیا، هاربین، هیلونگ جیانگ (Saint Sophia Cathedral, Harbin, Heilongjiang)

کلیسای-سنت-سوفیا،-هاربین،-هیلونگ-جیانگ

یکی از زیباترین مناظر معماری کشور چین را می توانید در بنای کلیسای سنت سوفیا در شهر هاربین تماشا کنید. این کلیسا یکی از بزرگ ترین کلیساهای شرق و جنوب شرقی آسیا محسوب می شود و چهره ای مانند بناهای روسی دارد. این بنا به عنوان محلی برای عبادت مسیحیان اورتودوکس به شمار می رود و در اوایل قرن 20 ، پس از جنگ روسیه و چین ساخته شده است. این کلیسا برای دو دهه به عنوان مکانی برای احزاب کمونیست به شمار می رفته که در حال حاضر، یک موزه دولتی است که آثاری از هنر، معماری و میراث شهر را به نمایش می گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 12 =

تماس بگیرید