تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

نکاتی جالب قبل از سفر به تایلند

thailand ang thong
چکیده این مطلب:

یکی از مواردی که توریست ها را تحت تاثیر خود قرار می دهد و تایلند را برای همیشه در ذهن آن ها ماندگار می کند، ….

نویسنده: منتشر شده در: 13 اکتبر 2018 204 بازدید

سفر به تایلند

اگر آدم اهل سفری باشید، حتما تا به حال تایلند را دیده اید و یا در برنامه تان برای بازدید قرار داده اید. یکی از مواردی که توریست ها را تحت تاثیر خود قرار می دهد و تایلند را برای همیشه در ذهن آن ها ماندگار می کند، طبیعت اعجاب انگیز این کشور استوایی است، از طرف دیگر وجود معابد متنوع و فرهنگ جالب مردم این کشور هم دلایل دیگری برای سفر به تایلند هستند. حتما خیلی عجله دارید تا هر چه زودتر به تایلند سفر کنید ولی دست نگه دارید! اگر بار اولی است که می خواهید به این کشور سفر کنید، این مطلب را تا انتها بخوانید. با بهروزسیر باشید.

جاذبه های گردشگری تایلند

مامن سواحل سفید شنی، معابد حیرت آور، غذاهای خیابانی خوشمزه و فرهنگ جالب توجه… تایلند از آن دست کشورهایی است که برای هر کسی چیزی دارد. کافیست یکبار تور تایلند را خریداری کنید و به این کشور دوست داشتنی سفر کنید تا برای همیشه عاشقش شوید. ما برای شما پیشنهادهای ویژه ای داریم، کافیست به صفحه خرید تور تایلند بهروزسیر بروید تا با پیشنهادهای فوق العاده ما در خرید تور تایلند روبرو شوید.

بهترین زمان سفر به تایلند

قطعا سفر به تایلند در هر زمانی از سال که باشد، به اندازه ی کافی هیجان انگیز است ولی وجود باران های شدید موسمی می تواند سفرتان را حسابی به هم بزند. پس بهترین زمان سفر به تایلند چه زمانی است؟ فصل بارانی این کشور از ماه های جولای تا اواخر اکتبر است ولی این به این معنی نیست که در این فصل ها نباید سفر کنید. درست است که باران های شدید و سیل آسا در این ماه ها می بارد ولی باز هم تجربه ی جالبی است. با این حال بهترین زمان سفر به تایلند مخصوصا برای گرفتن عکس های منحصر بفرد، بین دسامبر تا آوریل است.

به طور کلی تایلند خیلی گرم نمی شود و علاوه بر این در جزیره ها همیشه نسیم خنکی از سمت دریا می وزد.

طبیعت تایلند

پول رایج تایلند

واحد پول رسمی تایلند بات است و هر دلار آمریکا تقریبا برابر 30 بات است. با این وجود پیشنهاد می کنیم تا جایی که می توانید از همان بات استفاده کنید، می توانید پولتان را در تایلند چنج کنید.

تایلند کشور امنی است

تایلند کشور امنی است و از این لحاظ باید خیالتان راحت باشد. البته که هر کشوری مسائل خود را دارد ولی می توانید با آرامش خاطر به این کشور زیبای جنوب شرقی آسیا سفر کنید. در کنار مواردی که در بالا به آن اشاره شد، فرهنگ تایلند هم باید دلیل دیگر سفر شما به تایلند باشد.

این غذاها را حتما امتحان کنید

تایلند از آن دست کشورهایی است که غذای منحصر بفرد کم ندارد. شاید در بین کشورهای جنوب شرقی آسیا، بهترین طعم غذاها را بتوانید در تایلند پیدا کنید. یکی از غذاهایی که حتما در موقع سفر به تایلند باید امتحان کنید، پد تای نام دارد که به اندازه ای معروف است که تقریبا می توانید آن را به راحتی در هر رستوران و دکه ی غذایی ای پیدا کنید. پد تای در واقع تشکیل شده از نودل های ضخیم است که در روی آن تکه های مرغ یا میگو، تخم مرغ و توفو قرار می گیرد.

یکی دیگر از غذاهای پیشنهادی ما، سوم تام نام دارد که ترکیبی از پاپایا، لوبیا سبز، سیر و فلفل قرمز است. البته سوم تام بیشتر به عنوان سالاد در کنار غذاهای دیگر مصرف می شود نه به عنوان یک غذای خاص.

غذای تایلندی | سفر به تایلند

به فرهنگ احترام بگذارید

تایلندی ها معمولا آرام صحبت می کنند و حتی در واقع عصبانیت صدایشان بالا نمی رود. سر برای آن ها مقدس ترین عضو بدن است و پا دقیقا برعکس آن است، بنابراین سر کسی را لمس نکنید. یکی دیگر از مواردی که از نظر آن ها بی احترامی محسوب می شود، اشاره کردن به طرف کسی با انگشت است. تایلند را همه به نام کشور لبخند ها می شناسند، بنابراین قطعا با لبخند اوقات بهترین را در آنجا سپری خواهید کرد. جالب است بدانید که طبق تحقیقاتی که انجام شده مشخص شده که تایلندی ها به طور طبیعی بیشتر از مردم هر جای دیگری در دنیا لبخند می زنند.

فرهنگ تایلند

با هزینه ی کم هم می توانید اقامت داشته باشید

خوشبختانه صنعت توریسم در تایلند به اندازه ای جا افتاده است که حتی با هزینه ی کم هم می توانید جایی را برای اقامت پیدا کنید. تنوع مکان های اقامتی بسیار زیاد است از انواع هتل های 2، 3، 4 یا 5 ستاره گرفته تا انواع متل ها ها و هاستل ها. اگر خوب بگردید می توانید هاستل های ارزان با شرایط مناسب هم پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 15 =

تماس بگیرید