تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

گرین کارت چین (ویزای اقامت دائم چین)

ویزای D چین -بهروزسیر
چکیده این مطلب:

ویزای اقامت دائم چین D (یا کارت سبز چین) برای کسانی که قصد اقامت دائم در چین را دارند صادر می شود. این یک گذرنامه ….

نویسنده: منتشر شده در: 30 نوامبر 2019 91 بازدید

ویزای اقامت دائم چین

ویزای اقامت دائم چین یكی از ویزاهایی است كه متقاضیان بسیار زیادی دارد و هر ساله نفرات بسیار زیادی برای آن نوبت می گیرند. بهروزسیر کمک میکند تا به راحتی این ویزا را در اختیارتان قرار دهد.

گرین کارت چین چیست

ویزای D (یا کارت سبز چین) برای کسانی که قصد اقامت دائم در چین را دارند صادر می شود. این یک گذرنامه چینی نیست ، و پرداخت روزانه گرین کارت نیز به این معنی نیست که شما یک شهروند چینی باشید. این در اصل ویزایی است که ، به شما به عنوان دارنده گذرنامه خارجی ، امکان می دهد كه به چین وارد شوید و چین را آزادانه ترک کنید ، تا زمانی که می خواهید بمانید و به دلخواه خود کار کنید.

طبق آیین نامه ای که در سال 2012 صادر شد ، دارندگان کارتهای سبز قرار است از مزایای شهروندان چینی ، از اشتغال و سرمایه گذاری گرفته تا مسکن ، بیمه های اجتماعی و حتی آموزش برای فرزندان خود برخوردار شوند.

با این حال ، به دست آوردن این نوع ویزا کار سختی است. براساس اعلام دولت ، از زمان راه اندازی این سیستم در سال 2004 ، نزدیک به 5000، خارجی به سال 2012 کارت سبز اعطا شده بودند. در سال 2012 ، بیش از 148000، چینی تابعیت خارج از کشور را به دست آوردند ، در حالی که فقط 1202 نفر از مهاجران اقامت دائم در چین دریافت کرده اند.

ویزای اقامت D چین -بهروزسیر

متقاضی با ویزای اقامت D چین می تواند تا هر زمان كه بخواهد در چین اقامت كند

نیاز دولت چین به متخصصان خارجی و ویزای اقامت D چین

دولت با بیان اینکه نیاز به جذب استعدادهای سطح بالای خارجی به چین را دارد ، اکنون در مورد آرامش معیارهای دریافت متقاضیان دریافت گرین کارت صحبت می کند.

دولت به متخصصین امور خارجه چین اعلام كرده كه قصد دارد به صاحبان ویزای R – دسته ویزا كه افراد دارای مهارت ضروری فوری در چین را شامل می شود ، اجازه دهد – عنوان ماشین و اقامت دائمی را با پرداخت وام دریافت كنند.

اعتبار ویزای اقامت D چین

این ویزا برای طول عمر معتبر است. بخاطر داشته باشید که اعتبار فقط به این معناست که شما باید از آن روزی که ویزای ورود به آن کشور را دریافت کرده اید وارد شوید ، نه اینکه چه مدت واقعاً بتوانید در این کشور بگذرانید.

انقضای ویزای ویزای اقامت D چین

نیازی به تمدید ویزا ندارید. اگر در برنامه خود موفق شوید ، به شما کارت سبز چینی داده می شود.

مجاز به کار با ویزای اقامت D چین

با استفاده از این ویزا ، شما با چینی ها برابر هستید. بنابراین ، بله ، شما می توانید در سرزمین اصلی چین با این ویزا کار کنید.

سرمایه گذاران و با ویزای اقامت D چین

برای طبقه بندی به عنوان فروشنده ، باید این موارد را داشته باشید:

برای سه سال متوالی ، یک سرمایه گذاری مستقیم در چین با فعالیت های پایدار ایجاد کرد. در کل حداقل 500000 دلار در چین سرمایه گذاری کرده اید.  سابقه مالیاتی خوبی نیز داشته باشید.

ویزای D چین -بهروزسیر

 با ویزای اقامت D چین می توانید با فرهنگ چین در بلندمدت آشنا شوید

حرفه ای ها با ویزای اقامت D چین

به عنوان معاون مدیر کل ، معاون مدیر کارخانه یا بالاتر ، یا استاد دانشیار ، پژوهشگر دانشیار و سایر عناوین ارشد مرتبط با پست حرفه ای یا بالاتر مشغول به کار بوده اید.

حداقل چهار سال پی در پی و حداقل مدت اقامت در چین برای سه سال متوالی در طی چهار سال کار کرده است.سابقه مالیاتی خوبی داشته باشید.

مشارکت کنندگان ممتاز و ویزای اقامت D چین

خانواده یک خردسال مجرد زیر 18 سال متولد یک شهروند چینی یا یک خارجی که دارای اقامت دائم در چین است یا حداقل با پنج سال اقامت در چین با حداقل 5 سال اقامت پیاپی در چین و حداقل 9 ماه اقامت در چین در هر سال و با داشتن منبع پایدار با یک شهروند چینی یا یک خارجی با وضعیت اقامت دائم وام های پرداخت در چین ازدواج کرده است.

شخصی بالاتر از 60 سال که هیچ خویشاوندی در خارج از کشور ندارد و به دنبال اقامت در خویشاوندی در چین است و حداقل 5 سال پی در پی با حداقل 9 ماه اقامت در چین در چین اقامت داشته و دارد. زندگی و محل زندگی او باید در چین وجود داشته باشد. اقوام درجه یك شامل والدین (والدین همسر) ، مادربزرگ و مادربزرگ ، فرزندان حداقل 18 سال و همسر (همسر) و نوه های حداقل 18 سال و همسر (همسر) هستند.

ویزای D چین -بهروزسیر

متخصصان و سرمایه گذاران با ویزای اقامت D چین، می توانند به مدت طولانی در چین اقامت كنند.

شرایط ویزای اقامت D چین

مدارک مورد نیاز برای ویزای اقامت D چین

مدارک مورد نیاز ویزای D بیش از سایر انواع ویزا است. بسته به اینکه مسیری را طی می کنید باید توجه کنید. مدارک زیر توسط کلیه متقاضیان لازم است.

گذرنامه معتبر که حداقل شش ماه دیگر معتبر باشد. یک گواهی درمان بطور آنلاین یا توسط یک بیمارستان چینی که توسط دولت تأیید شده است ، یا یک سازمان بهداشت و پزشکی خارجی که توسط یک سفارتخانه یا کنسولگری محلی چین به رسمیت شناخته شده است ، برای شما صادر شده باشد.

اثبات عدم سابقه کیفری در خارج از کشور که توسط سفارتخانه ها یا دفاتر کنسولگری چین به رسمیت شناخته شده است. متقاضیان باید شرایط ویزای اقامت D چین را رعایت كنند.  

هزینه ویزای D چین

برای اطلاع از انواع ویزاهای چین میتوانید به صفحه ویزای چین رفته و از اخرین و بروزترین قیمت ها مطلع شوید.

منبع

http://www.dalianlaowai.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

تماس بگیرید