تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

ویزای ترانزیت دبی

ویزای ترانزیت دبی
چکیده این مطلب:

اگر در مسیر سفرتان در کشور  امارات توقف دارید، بسته به ملیت خود، ممکن است نیاز به درخواست ویزای ترانزیت دبی داشته باشید. آیا برای ….

نویسنده: منتشر شده در: 21 آگوست 2022 2,914 بازدید

اگر در مسیر سفرتان در کشور  امارات توقف دارید، بسته به ملیت خود، ممکن است نیاز به درخواست ویزای ترانزیت دبی داشته باشید. آیا برای ترانزیت در دبی یا ابوظبی به ویزا نیاز دارم؟ برای ترانزیت در دبی، ابوظبی یا هر شهر دیگری در امارات نیاز به ویزا دارید اگر:

شما از ویزای توریستی امارات معاف نیستید یا در بدو ورود واجد شرایط دریافت ویزای دبی نیستید و پرواز بعدی شما در 48 یا 96 ساعت آینده است.

ویزای ترانزیت دبی

ویزای ترانزیت دبی

چه کسانی از ویزای ترانزیت فرودگاهی دبی معاف هستند؟

اگر اهل یکی از کشورهای زیر هستید، می‌توانید بدون ویزا وارد دبی و هر شهر دیگری در امارات شوید و به‌این‌ترتیب، نیازی به ویزای ترانزیت امارات ندارید:

  • بحرین
  • کویت
  • عمان
  • عربستان سعودی

اگر اهل یکی از کشورهای فوق‌الذکر هستید، آزادی رفت‌وآمد دارید و ممکن است صرفاً با پاسپورت یا شناسه خود وارد امارات شوید.

اگر اهل یکی از کشورهای زیر هستید، می‌توانید بدون ویزا تا 90 روز در هر دوره 180 روزه وارد امارات شوید:

  • کشورهای عضو اتحادیه اروپا (به‌استثنای بریتانیا و ایرلند)
  • هندوراس
  • ایسلند
  • لیختن‌اشتاین
  • مونته‌نگرو
  • نروژ
  • روسیه
  • سنت وینسنت و گرانادین ها
  • سوئیس

چه مدارکی برای ویزای فرودگاهی ترانزیت نیاز دارم؟

هنگامی‌که برای ویزای ترانزیت دبی درخواست می‌کنید، باید مدارک زیر را به شرکت هواپیمایی خود ارسال کنید:

  1. پاسپورت شما با حداقل سه ماه اعتبار
  2. عکس‌هایی در اندازه گذرنامه از خودتان، مطابق با شرایط عکس ویزای امارات
  3. بلیت هواپیما برای سفر بعدی به کشور ثالث
  4. رزرو هتل در امارات متحده عربی

چگونه می‌توانم برای ویزا فرودگاهی دبی ترانزیت اقدام کنم؟

قبل از سفر باید برای ویزای ترانزیت دبی درخواست دهید؛ اما درست مانند سایر انواع ویزای امارات، شما نمی‌توانید به‌تنهایی در سفارت یا کنسولگری امارات در خارج از کشور درخواست دهید، به یک اسپانسر نیاز دارید که بتواند از طرف شما درخواست دهد.

برای مشاهده لیست قیمت ویزای ترانزیت دبی به صفحه ویزای دبی مراجعه کنید و یا جهت درخواست ویزای ترانزیت دبی با کارشناسان بهروزسیر تماس بگیرید.

021-41516

آیا می‌توانم در دبی ترانزیت کنم؟

بله اگر مسافری هستید که معمولاً اجازه ورود به امارات رادارید. ویزای ترانزیت و توریستی در حال حاضر برای مسافران از همه ملیت‌ها در دسترس است و هرکسی می‌تواند با داشتن مدارک مناسب به امارات سفر کند.

ویزای 30 و 90 روزه در بدو ورود برای شهروندان کشورهای منتخب در دسترس است. مقدمات ویزای اولیه برای ورود به امارات برای مسافران این گروه الزامی نیست و آن‌ها همچنین واجد شرایط مهلت 10 روزه برای تمدید هستند.

برای شهروندان کشورهای gcc، ورود بدون ویزا امکان‌پذیر است. آن‌ها همچنین نیازی به انواع دیگر مجوزها یا حمایت‌های مالی توسط یک تبعه یا مقیم امارات ندارند.

ویزای فرودگاهی دبی

ویزای فرودگاهی دبی

ویزای ترانزیت دبی چقدر است؟

امارات دو نوع ویزای ترانزیت صادر می‌کند: یکی برای 48 ساعت که رایگان است و دیگری برای 96 ساعت. البته این ویزا باید قبل از ورود به امارات پردازش و تائید شود و قابل تمدید نیست

چگونه ویزای ترانزیت دبی بگیرم؟

ویزای ترانزیت توسط شرکت هواپیمایی مستقر در امارات که با آن سفر می‌کنید دریافت می‌شود. خطوط هوایی معمولاً ویزای ترانزیت شمارا قبل از سفر ترتیب می‌دهد. اگر سفر شما توسط آژانس مسافرتی سازمان‌دهی شده باشد، آژانس مسافرتی ترتیب صدور ویزای ترانزیت شمارا می‌دهد.

آیا باید در حین ترانزیت در دبی آزمایش بدهم؟

طبق صفحه الزامات سفر امارات، بسته به اینکه از کجا حرکت می‌کنید، ممکن است لازم باشد قبل از حرکت یک آزمایش pcr منفی ارائه دهید و پس از ورود آزمایش دیگری انجام دهید.

مسافرانی که از کشورهای زیر از طریق دبی ترانزیت می‌کنند، موظف‌اند برای آزمایشی که حداکثر 72 ساعت قبل از حرکت انجام می‌شود، گواهی منفی آزمایش کووید-19 pcr ارائه دهند و همچنین هر الزامی را که مقصد نهایی آن‌ها الزامی است، رعایت کنند:

بنگلادش، اتیوپی، هند، نیجریه، پاکستان، سریلانکا، آفریقای جنوبی، اوگاندا، ویتنام، زامبیا، اندونزی

گواهی باید آزمایش واکنش زنجیره‌ای پلیمراز (pcr) باشد. سایر گواهی‌های آزمایشی ازجمله آزمایش‌های آنتی‌بادی و کیت‌های آزمایش خانگی در دبی پذیرفته نمی‌شوند. مسافران باید گواهینامه رسمی و چاپ‌شده به زبان انگلیسی یا عربی را برای ورود به خانه همراه داشته باشند – پیامک و گواهی دیجیتال پذیرفته نمی‌شود.

چه کسی می‌تواند ویزای ترانزیت امارات متحده عربی من را حمایت کند؟

اگر برای دبی/امارات متحده عربی به ویزای ترانزیت نیاز دارید، فقط شرکت هواپیمایی مستقر در امارات می‌تواند به‌عنوان حامی شما باشد. آن‌ها هستند که ترتیب دریافت ویزای ترانزیت شمارا از مقامات مربوطه صادرکننده ویزا در امارات می‌دهند؛ بنابراین، اگر می‌دانید که در دبی یا ابوظبی یا هر امارت دیگری در مسیر خود به مقصد سوم توقف خواهید کرد، باید با شرکت هواپیمایی خود تماس بگیرید تا روند دریافت ویزای ترانزیت دبی خود را آغاز کنید.

تماس بگیرید