تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

ویزای سرمایه گذار دبی

ویزای سرمایه گذار دبی
چکیده این مطلب:

در حال حاضر فعالیتی در خصوص خدمات مرتبط با این صفحه نداریم، اما مطلب زیر برای راهنمایی شما تهیه شده و می تواند به شما ….

نویسنده: منتشر شده در: 08 ژوئن 2022 26 بازدید
در حال حاضر فعالیتی در خصوص خدمات مرتبط با این صفحه نداریم، اما مطلب زیر برای راهنمایی شما تهیه شده و می تواند به شما کمک کند، پس با دقت مطالعه بفرمایید.

ویزای سرمایه گذار دبی که ویزای شریک دبی نیز نامیده می‌شود، برای اتباع خارجی که می‌خواهند کسب و کار خود را راه اندازی کنند یا در یک تجارت موجود در دبی سرمایه گذاری کنند، قابل اجرا است. ویزای سرمایه گذار دبی به دارنده این حق اقامت در امارات متحده عربی و رفتن و آمدن به دلخواه در طول مدت ویزا را می دهد.

اقامت در دبی

دبی یکی از محبوب‌ترین مقاصد توریستی و تجاری در جهان است که دارای جاذبه‌های در سطح جهانی و سبک زندگی چند فرهنگی است که در هیچ نقطه دیگری از جهان یافت نمی‌شود. باوجود هجوم عظیم گردشگران، این شهر همچنان یکی از امن‌ترین شهرهای جهان است. این شهر به دلیل جذب استعدادها از سراسر جهان شناخته‌شده است و خانه شرکت‌های چندملیتی است.

برای مشاوره و راهنمایی جهت اخذ انواع ویزای دبی با شماره 02141516 تماس بگیرید.

برای داشتن یک فرصت سرمایه گذاری موفق و اخذ اقامت دبی با ویزای سرمایه گذار دبی، باید بدانید که کدام بخش‌ها برای سرمایه گذاری بهتر هستند. در زیر برخی از بخش‌هایی که می‌توانند منجر به بهترین سرمایه گذاری در دبی شوند آورده شده است.

کشور امارات شرایط سختی را برای اخذ تابعیت دائم و پاسپورت این کشور برای افراد در نظر دارد. متقاضیانی که مایل به سرمایه گذاری در این کشور هستند لازم است بدانند که با توجه روش‌های مختلف سرمایه گذاری در امارات مدت‌زمان اخذ اقامت متفاوت است، اما به‌طورکلی می‌توان گفت که به افرادی که در امارات از طریق ویزای سرمایه گذار دبی اقدام می‌کنند، اقامت موقت دو الی سه‌ساله تعلق می‌گیرد که این اقامت با رعایت شرایط قابل تمدید است.

پیشنهاد شده این مطلب رو بخونی »»  هزینه زندگی در دبی چقدره

اما امکان اخذ اقامت دائم و پاسپورت این کشور در مدت‌زمان کم امکان‌پذیر نیست بلکه افراد می‌توانند درصورتی‌که ۳۰ سال در امارات به زندگی و کسب‌وکار پرداخته‌اند، اقامت دائمی و پاسپورت امارات را اخذ نمایند که در این صورت می‌توانند با پاسپورت امارات به ۱۹۶ کشور بدون ویزا سفر نمایند.

سرمایه گذار دبی 1

ویزای سرمایه گذار دبی

ویزای سرمایه گذار دبی چیست؟

این ویزا که به‌عنوان ویزای شریک دبی نیز شناخته می‌شود، برای اتباع خارجی که می‌خواهند تجارتی را در دبی راه‌اندازی کنند یا در یک تجارت موجود سرمایه گذاری کنند، ایدئال است. آن‌ها همچنین می‌توانند در امارات زندگی و کار کنند و از اعضای خانواده حمایت کنند. مدت اعتبار ویزا سه سال است.

آیا می‌خواهید ویزای سرمایه گذار دبی دریافت کنید؟

طبق قوانین ویزای سرمایه گذار دبی، این ویزا فقط به افرادی اعطا می‌شود که سهام یک شرکت موجود را به ارزش حداقل 72000 درهم خریداری کنند یا شرکتی را با سرمایه‌ای به ارزش همین مبلغ تأسیس کنند.

مدارک موردنیاز برای ویزای سرمایه گذار دبی

اگر در حال سرمایه گذاری یا تأسیس شرکتی در دبی هستید، به این اسناد به‌عنوان بخشی از درخواست ویزای سرمایه گذاز دبی نیاز دارید.

  1. شماره ایبان حساب بانکی حامی
  2. کارت تأسیس
  3. اوراق یادداشت (موآ) به‌عنوان اثبات سهم مالکیت
  4. یک عکس با زمینه سفید
  5. ویزای فعلی امارات متحده عربی (در صورت وجود)
  6. کپی پاسپورت شریک
  7. شناسه اصلی امارات حامی
  8. کپی پروانه تجارت

درگذشته، یک تبعه امارات متحده عربی یا نماینده‌ای که باید با ادارات دولتی در ارتباط باشد به‌عنوان سهامدار اکثریت موردنیاز بود. بااین‌حال، تغییرات اخیر در قوانین اجازه مالکیت کامل خارجی در دبی را می‌دهد. اکنون می‌توان بیش از 1000 فعالیت تجاری و صنعتی را بدون اینکه یک شرکت سهامدار اکثریت اماراتی داشته باشد انجام داد.

چگونه ویزای سرمایه گذار امارات متحده عربی را دریافت کنیم؟

برای دریافت ویزای سرمایه گذار در دبی یا هر جای دیگری در امارات، باید حداقل 10 میلیون دلار در بخش دولتی در امارات سرمایه گذاری کنید یا حداقل 5 میلیون در یک ملک سرمایه گذاری کنید.

سرمایه گذاری در بخش دولتی (ویزای 10 ساله امارات)

برای دریافت ویزای 10 ساله امارات از طریق سرمایه گذاری، باید حداقل 10 میلیون دلار در بخش دولتی این کشور سرمایه گذاری کنید. این شامل:

  • سپرده‌گذاری در صندوق سرمایه گذاری
  • راه‌اندازی یک شرکت جدید در امارات متحده عربی که سرمایه آن حداقل 10 میلیون درهم است.
  • شریک شدن در یک شرکت موجود مشروط بر اینکه سهام شما کمتر از 10 میلیون درهم نباشد.
ویزای سرمایه گذار امارات

ویزای سرمایه گذار امارات

درخواست ویزای سرمایه گذار دبی

کسانی که می‌خواهند برای ویزای سرمایه گذار دبی اقدام کنند باید این مراحل را دنبال کنند.

برای مجوز ورود به اداره مهاجرت، به یک مرکز تایپ یا یک مرکز تاشیل درخواست دهید. آن درخواست را به یک مرجع فدرال برای مرکز هویت و شهروندی ارسال کنید و شناسه اصلی امارات خود (در صورت وجود)، عکس‌های خانواده خود و درخواست شناسه اماراتی اعضای خانواده را در زمان ارسال همراه داشته باشید. اگر قبلاً هرگز برای شناسه امارات درخواست نکرده‌اید، باید داده‌های بیومتریک را ارائه دهید.

شما باید بیمه درمانی را به‌عنوان بخشی از درخواست ویزا خریداری کنید. شرکت‌های مختلف بیمه درمانی در دبی را بررسی کنید تا ببینید کدام‌یک به بهترین وجه نیازهای شمارا دارد.

برای تبدیل وضعیت ویزای خود به ویزای سرمایه گذار دبی، به یکی از مراکز آمر در سراسر شهر مراجعه کنید. می‌توانید مراکز عامر را در الجفیلیه، ال توار، شهر جشنواره دبی و القوز بیابید.

هزینه‌های ویزای سرمایه گذار دبی

هزینه ویزای سرمایه گذار دبی هنگام درخواست از طریق مرکز amer به شرح زیر است:

  • مجوز ورود: 1175 دلار برای افراد در امارات متحده عربی و 525 دلار برای افراد خارج از امارات.
  • تغییر وضعیت: aed 675 (برای افرادی که از خارج از امارات وارد می‌شوند لازم نیست).
  • مهر ویزا: تقریباً 870 درهم
  • شناسه امارات: aed 405
  • آزمایش‌ها پزشکی: aed 322.5

لطفاً توجه داشته باشید که برای کارت مهاجرت موردنیاز برای ویزای سرمایه گذار دبی، هزینه‌های اضافی وجود دارد.

همچنین، هزینه‌های ذکرشده در بالا، هزینه‌هایی است که توسط gdrfa دریافت می‌شود. این‌ها شامل هزینه‌های مجوز تجارت صادرشده توسط بخش اقتصادی دبی نمی‌شود.

شما همچنین می‌توانید برای ویزای سرمایه‌گذار از طریق پورتال اداره آنلاین دولت الکترونیک اداره تابعیت و اقامت (ednrd) اقدام کنید که شرکت‌ها و مؤسسات در دبی می‌توانند از آن برای ارسال درخواست‌های ویزا استفاده کنند.

سرمایه گذاری در سهام دبی

سرمایه گذاری در بازار سهام در دبی فرآیندی آسان است. سرمایه‌گذاران باید یک حساب معاملاتی با یک کارگزار ثبت‌شده دریکی از صرافی‌های دبی، یعنی بازار مالی دبی (DFM) یا NASDAQ دبی باز کنند. سرمایه‌گذار باید یک شماره سرمایه‌گذار (که مستقیماً از میز خدمات سرمایه گذاریدر صرافی‌ها قابل‌دسترسی است) برای معامله در DFM و ADX دریافت کند. اتباع خارجی می‌توانند با حداقل کاغذبازی، سرمایه گذاری در بورس دبی را شروع کنند به‌شرط آن‌که قابلیت ریسک داشته باشند.

مالیات بر سرمایه گذاری در امارات

در امارات مالیات بر درآمد شخصی وجود ندارد. هیچ مالیات بر سرمایه خرید املاک یا اوراق بهادار وجود ندارد.

ویزای سرمایه‌گذار دبی برای شرکت‌های مناطق آزاد

دبی با معرفی مناطق آزاد یا مناطق آزاد تجاری در امارت از سرمایه گذاری خارجی و فعالیت اقتصادی استقبال می‌کند. شرکت‌هایی که در مناطق تجاری فعالیت می‌کنند از مالیات‌هایی مانند مالیات بر ارزش‌افزوده (مالیات بر ارزش‌افزوده) معاف هستند و اتباع خارجی 100٪ مالکیت دارند. افرادی که در این مناطق تعیین‌شده در شرکت منطقه آزاد سرمایه گذاری یا تأسیس می‌کنند نیز می‌توانند برای ویزای شریک دبی با منطقه آزاد تجاری به‌عنوان حامی آن‌ها اقدام کنند.

تماس بگیرید