تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

ویزای طلایی دبی چیست

ویزای طلایی دبی چیست
چکیده این مطلب:

در حال حاضر فعالیتی در خصوص خدمات مرتبط با این صفحه نداریم، اما مطلب زیر برای راهنمایی شما تهیه شده و می تواند به شما ….

نویسنده: منتشر شده در: 04 ژوئن 2022 71 بازدید
در حال حاضر فعالیتی در خصوص خدمات مرتبط با این صفحه نداریم، اما مطلب زیر برای راهنمایی شما تهیه شده و می تواند به شما کمک کند، پس با دقت مطالعه بفرمایید.

ویزای طلایی دبی برای استعدادهای بین‌المللی کار، ایجاد، تحصیل، برتری و سرمایه‌گذاری در بخش‌های کلیدی در کشور امارات دسترس است.

ویزای طلایی دبی چیست

ویزای طلایی دبی چیست

ویزای طلایی دبی چیست؟

طیف گسترده‌ای از گزینه‌های ویزا در ابوظبی برای سرمایه‌گذاران خارجی و استعدادهای برتر از سراسر جهان در دسترس است و برای آن‌ها ویزا تا 10 سال فراهم می‌کند. این شامل متخصصان و محققان درزمینه‌های علم و دانش مانند پزشکان، متخصصان، دانشمندان و مخترعان می‌شود. همچنین برای افراد خلاق و ورزشکار بااستعداد و سرمایه‌گذاران تجاری، نوپا و املاک در امارت باز است.

ابوظبی دارای تعدادی از مناطق با رشد بالا است که فرصت‌هایی را برای افراد بااستعداد برای رشد، دستیابی و موفقیت ایجاد می‌کند. این‌ها شامل صنایع خلاق، تحقیق و توسعه، مراقبت‌های بهداشتی، کشاورزی، خدمات مالی و یک اکوسیستم نوپا و پررونق است. ابوظبی با سبک زندگی بی‌نظیر، فرهنگ غنی و جامعه متنوع، مکانی برای زندگی، کار و سرمایه‌گذاری است.

پیشنهاد شده این مطلب رو بخونی »»  هزینه زندگی در دبی چقدره

امارات دارای ویزای اقامت بلندمدت قابل تمدید مشروط به مدت پنج یا 10 سال برای دسته خاصی از ساکنان ازجمله سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و استعدادهای تخصصی است. این سیستم به ساکنان امارات متحده عربی و خارجی‌ها اجازه می‌دهد بدون نیاز به اسپانسر اماراتی ویزای اقامت طولانی‌مدت دریافت کنند.

چه کسانی می‌توانند برای ثبت‌نام ویزای طلایی دبی اقدام کنند؟

ویزای طلایی دبی را می‌توان به سرمایه‌گذاران، کارآفرینان، افراد بااستعدادهای تخصصی، پژوهشگران درزمینه های مختلف علمی و دانش و دانشجویان بااستعداد باقابلیت‌های علمی امیدوارکننده اعطا کرد.

گاهی افراد از سوی مقامات ارشد اماراتی یا دولتی برای ویزای طلایی دبی نامزد می‌شوند و در شرایط دیگر افراد به‌صورت آنلاین درخواست می‌دهند.

افرادی که از 1 تا 2 میلیون dhn در ملک سرمایه‌گذاری می‌کنند نیز گزینه‌های مختلفی دارند.

اگر به فردی ویزای طلایی دبی اعطا شود، همسر و فرزندان او نیز می‌توانند درخواست دهند.

شرایط ویزای طلایی امارات

شرایط ویزای طلایی امارات

مقامات چگونه تصمیم می‌گیرند که چه کسی واجد شرایط ویزای طلایی دبی است؟

ویزای طلایی دبی شرایط خاص خود را دارد. گروه‌های زیر از افراد حق درخواست ویزای اقامت 10 ساله در امارات رادارند.

افرادی با سرمایه‌گذاری عمومی حداقل 10 میلیون درهم. سرمایه‌گذاری ممکن است اشکال مختلفی داشته باشد، مانند:

  1. سپرده حداقل 10 میلیون دلاری در یک صندوق سرمایه‌گذاری در داخل کشور
  2. تأسیس شرکتی در امارات متحده عربی با سرمایه حداقل 10 میلیون درهم
  3. شراکت در یک شرکت موجود یا جدید باارزش سهام حداقل 10 میلیون dhn
  4. داشتن مجموع سرمایه‌گذاری حداقل 10 میلیون دلار در تمام زمینه‌های ذکرشده، مشروط بر اینکه سرمایه‌گذاری در بخش‌هایی غیر از املاک و مستغلات کمتر از 60 درصد کل سرمایه‌گذاری نباشد.

ویزای طلایی دبی شامل همسر و فرزندان دارنده و همچنین یک مدیر اجرایی و یک مشاور است. همچنین می‌تواند شامل شرکای تجاری شود، مشروط بر اینکه هر یک از شرکا 10 میلیون dhn کمک کنند.

افراد بااستعدادهای تخصصی

  1. این شامل افراد درزمینهٔ های علم و دانش مانند پزشکان، متخصصان، دانشمندان و مخترعان و همچنین افراد خلاق درزمینهٔ فرهنگ و هنر می‌شود.

نحوه گرفتن ویزای طلایی دبی چگونه است؟

متقاضیان باید علاقه خود را در وب‌سایت مرجع فدرال هویت و شهروندی امارات متحده عربی (ICA) ثبت کنند.

یک منطقه ویژه برای خدمات طلایی وجود دارد.

اگر از یکی از دسته‌های واجد شرایط هستید، اما هنوز نامزد نشده‌اید، باید از طریق کادر با برچسب ویزا – ویزای طلایی – درخواست نامزدی برای اقامت طلایی – درخواست جدید اقدام کنید.

یک فرم آنلاین وجود دارد که اطلاعات شخصی شمارا درخواست می‌کند، به‌علاوه دسته‌ای که فکر می‌کنید می‌توانید بر اساس آن نامزد شوید.

شما همچنین به شماره شناسایی یکپارچه خود (uid) نیاز دارید – یک شماره شش‌رقمی که به‌طور خودکار به هرکسی که وارد امارات می‌شود اختصاص می‌یابد.

ویزای سرمایه‌گذار طلایی 5 ساله ابوظبی

برای سرمایه‌گذاران املاک نیز در دسترس است. ویزای سرمایه‌گذار املاک طلایی 5 ساله در امارات برای کسانی که به دنبال سرمایه‌گذاری در بازار املاک سودآور هستند و با خانواده در امارات متحده عربی اقامت می‌کنند ایدئال است. در اینجا شرایط واجد شرایط بودن ویزای سرمایه‌گذار طلایی 5 ساله در ابوظبی آمده است.

  • برای واجد شرایط بودن برای ویزای سرمایه‌گذار 5 ساله، نامزد باید در ملکی باارزش ناخالص کمتر از 10 میلیون درهم سرمایه‌گذاری کند.
  • در مورد املاک رهن، حداقل پیش‌پرداخت نقدی 10 میلیون درهم از ارزش کل برای واجد شرایط بودن الزامی است.
  • سرمایه‌گذاری باید حداقل به مدت دو سال پس از صدور ویزا حفظ شود.

اقدام برای ویزای طلایی دبی در حیطه‌ی سرمایه‌گذاری

دولت ابوظبی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تجاری متعددی را برای اتباع خارجی ارائه می‌کند – سیاستی که بسیاری از سرمایه‌گذاران یا کارآفرینان را تشویق به سرمایه‌گذاری در مشاغل موجود یا تأسیس شرکت‌های خودکرده است. برای چنین افرادی، امارات ویزای معروف به ویزای سرمایه‌گذار طلایی ایجاد کرد. در این مقاله، نگاهی عمیق به ویزای سرمایه‌گذار طلایی در ابوظبی، ازجمله واجد شرایط بودن و تفکیک جزئیات فرآیند درخواست می‌اندازیم.

ویزای سرمایه‌گذاری طلایی در ابوظبی چیست؟

مشابه ویزای سرمایه‌گذار دبی، ویزای سرمایه‌گذار یا شریک در ابوظبی برای افرادی قابل‌اعمال است که در یک کسب‌وکار موجود سرمایه‌گذاری کرده‌اند یا کسب‌وکار خود را در سرزمین اصلی یا مناطق آزاد ابوظبی ایجاد می‌کنند.

ویزای طلایی دبی برای برنامه نویسان

معیارهایی که برای صلاحیت متقاضیان تعریف‌شده بسیار گسترده است و تمامی افراد زیر می‌توانند برای دریافت ویزای طلایی امارات تقاضای خود را ارائه دهند:

  • متخصصان و استعدادهای برجسته که در حوزه‌های مختلف برنامه‌نویسی موفقیت‌هایی را کسب نموده‌اند.
  • افرادی که برای شرکت‌های تکنولوژیکی پیشرو بین‌المللی کار می‌کنند.
  • فارغ‌التحصیلان مهندسی نرم‌افزار، علوم کامپیوتر، مهندسی سخت‌افزار، تکنولوژی اطلاعات، هوش مصنوعی علوم داده، مهندسی و الکترونیک.
گلدن ویزا دبی

گلدن ویزا دبی

مدت اعتبار ویزای گلدن دبی

اعتبار ویزای سرمایه‌گذار ابوظبی بیشتر از ویزای کار است و 5 تا 10 سال طول می‌کشد. این ویزا به دارنده اجازه زندگی و کار در امارات متحده عربی را می‌دهد و آن‌ها را قادر می‌سازد تا از اعضای خانواده خود حمایت مالی کنند. سرمایه‌گذاران عمومی اکنون می‌توانند برای ویزای 10 ساله درخواست دهند، درحالی‌که سرمایه‌گذاران املاک واجد شرایط برای ویزای 5 ساله هستند.

این ویزاهای بلندمدت به سرمایه‌گذاران و صاحبان املاک در ابوظبی این امکان را می‌دهد که احساس ماندگاری بیشتری داشته باشند و درنتیجه سرمایه‌گذاری بالقوه بیشتری در امارت داشته باشند.

بااین‌حال، معیارهای خاصی وجود دارد که سرمایه‌گذاران و صاحبان املاک برای واجد شرایط بودن برای ویزای سرمایه‌گذار 5 ساله یا 10 ساله در ابوظبی باید رعایت کنند.

اگر قصد دارید تا از هزینه‌ و شرایط انواع ویزاهای دبی مطلع شوید با تیم پشتیبانی بهروزسیر در ارتباط باشید. و یا از طریق این لینک ویزای دبی می‌توانید جدیدترین قیمت ویزا کشور دبی را مشاهده کنید.

برای مشاوره و راهنمایی جهت اخذ انواع ویزای امارات (دبی) با شماره 02141516 تماس بگیرید.

تماس بگیرید