تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

ویزای مولتی دبی

ویزای مولتی دبی
چکیده این مطلب:

فهرست مطالب پنهان ویزای مولتی دبی چیست؟ ویزای توریستی چند بار ورود (ویزای مولتی دبی) چیست؟ برای صدور ویزا به کدام مرجع مراجعه کنم؟ ویزای ….

نویسنده: منتشر شده در: 12 ژوئن 2022 176 بازدید

ویزای مولتی دبی چیست؟

امارات متحده عربی صدور ویزای پنج‌ساله چند بار ورود یا همان ویزای مولتی دبی برای گردشگران را در اقدامی به جهت تشویق اقامت طولانی‌تر و مکرر در این کشور آغاز کرده است. کشور دبی به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد که چندین بار در طول یک سال تقویمی وارد شوند یا 90 روز به‌طور مداوم بمانند و آن را برای 90 روز دیگر تمدید کنند.

این طرح برای کسانی که خانواده‌هایشان در خارج از کشور مستقر هستند، تقویت خواهد شد و همچنین قرار است ابزاری حیاتی برای کسب‌وکارهایی باشد که هدفشان جذب کارمندان به داخل و خارج از کشور برای کنفرانس‌ها و رویدادهای دیگر است.

به‌طور سنتی افرادی برای سفرهای کوتاه‌مدت 30 یا 90 روزه از ایران، هند، پاکستان یا سایر کشورهایی که برای آمدن به امارات به ویزا نیاز دارند، می‌آیند. اکنون افراد بیشتری که واجد شرایط هستند برای ویزای مولتی دبی پنج‌ساله درخواست می‌کنند و می‌توانند در صورت تمایل به دبی و امارات سفر کنند. به گردشگرانی که در این کشور هستند این امکان را می‌دهد که اقامت خود را برای 90 روز دیگر تمدید کنند.

این امر سفر به امارات متحده عربی را افزایش می‌دهد و زندگی را برای ساکنان و اعضای خانواده گسترده آن‌ها آسان‌تر می‌کند. اگر افراد بخواهند حتی می‌توانند شش ماه بمانند.

پیشنهاد شده این مطلب رو بخونی »»  هزینه زندگی در دبی چقدره
ویزای مولتی دبی

ویزای مولتی دبی

آیا قصد سفر بلند مدت به دبی رادارید؟ اکنون می‌توانید با درخواست از وزارت کشور امارات ویزای 6 ماهه دبی مولتی دریافت کنید. ویزای دبی 6 ماهه برای همه گروه‌های کارآفرین و سرمایه‌گذار است. همچنین برای دانشجویان برجسته و متخصصان بااستعدادی که به ویزای اقامت طولانی مدت امارات علاقه‌مند هستند، در دسترس است.

هدف از ویزای مولتی دبی که بازدید طولانی مدت محسوب می‌شود این است که به این افراد اجازه دهد بازارهای محلی در امارات متحده عربی را کشف کنند. همچنین به آن‌ها کمک می‌کند تا روند اسناد ویزای اقامت خود را آغاز کنند.

متقاضیان نیازی به ثبت‌نام ندارند زیرا این تسهیلات به‌عنوان یک سرویس عمومی در دسترس است. درخواست‌های ویزاهای بلندمدت در حال حاضر توسط دولت در حال بررسی است. مقامات اماراتی به دنبال اعلام کابینه مبنی بر ویزای اقامت بلندمدت 5 ساله و 10 ساله برای برخی از مهاجران است.

امارات با دارندگان ویزای مولتی دبی با اعتبار 6 ماهه به‌عنوان مقیم رفتار خواهد کرد. برای آن‌ها کارت شناسایی امارات صادر می‌شود تا بتوانند مراحل سرمایه‌گذاری خود را آغاز و تکمیل کنند. ویزای بازدید طولانی مدت برای تکمیل هرگونه تراکنش دیگری که ممکن است برای ویزای اقامت آن‌ها لازم باشد. این دارندگان ویزا می‌توانند ویزای اقامت بلندمدت خود را پس از تکمیل شرایط لازم برای چنین ویزاهایی دریافت کنند.

درخواست‌های ارسال‌شده برای ویزای دیدار طولانی مدت توسط کمیته‌ای متشکل از دولت مربوطه بررسی می‌شود.

کمیته مسئول تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا درخواست‌های ارسال‌شده شرایط واجد شرایط بودن رادارند یا خیر، خواهد بود.

سهمیه خاصی برای این ویزا وجود ندارد. هر تعداد درخواستی پذیرفته می‌شود، مشروط بر اینکه متقاضیان استانداردها و شرایط تعیین‌شده را داشته باشند.

ویزای توریستی چند بار ورود (ویزای مولتی دبی) چیست؟

ویزای 6 ماهه دبی مولتی

ویزای 6 ماهه دبی مولتی

یکی از انواع ویزای توریستی امارات ویزا مولتی است که به گردشگران اجازه می‌دهد در بازه زمانی ارائه‌شده مانند 30 روز و 90 روز بارها وارد دبی شوند.

نحوه درخواست ویزای مولتی دبی و چند بار ورود

ویزای چند بار ورود برای مسافران و افرادی که می‌خواهند خانواده یا دوستان خود را در امارات متحده عربی ملاقات کنند بسیار مناسب است، ویزای مولتی دبی به گردشگران اجازه می‌دهد تا در طول مدت اعتبار ویزا هرچند وقت یک‌بار وارد امارات شوند.

اعتبار ویزای 90 روزه چند بار ورود دبی

این ویزا 90 روز اعتبار دارد و گردشگران اقامت طولانی‌تری دارند و چندین بار به امارات سفر می‌کنند. از تاریخ صدور، اعتبار ویزا 58 روز است و قابل تمدید دو برابر برای هر 30 روز است.

چه کسانی واجد شرایط ویزای مولتی دبی هستند؟ معیار چیست؟

ویزای بلند مدت چند ورودی برای شهروندان همه کشورها در دسترس است. برای واجد شرایط بودن، بازدیدکننده باید گذرنامه‌ای بااعتبار شش‌ماهه در زمان ارسال، عکس اندازه گذرنامه، بیمه درمانی معتبر برای امارات و صورت‌حساب بانکی شش ماه گذشته با حداقل موجودی 4000 یا معادل آن ارائه دهد.

آیا می‌توانم زمانی که هنوز در امارات هستم ویزای خود را تمدید کنم؟

ویزای اولیه با مدت اقامت 90 روزه در امارات در یک سال از تاریخ اولین ورود صادر می‌شود که می‌تواند یک‌بار برای یک دوره 90 روزه دیگر تمدید شود. حداکثر مدت اقامت مجاز تحت این ویزا نمی‌تواند بیش از 180 روز در سال باشد.

برای صدور ویزا به کدام مرجع مراجعه کنم؟

ویزای مولتی امارات، یک ویزای شخصی است که اتباع خارجی می‌توانند تا زمانی که شرایط واجد شرایط بودن را داشته باشند، درخواست دهند. در دبی، شرکت‌ها همچنین می‌توانند این ویزا را برای کارمندان بین‌المللی پس از ثبت‌نام شرکت در گردشگری دبی از طریق وب‌سایت خود صادر کنند. یک مرکز تایپ مجاز، یک مرکز خدمات دولتی می‌تواند به فرد کمک کند تا برای اطمینان از رعایت معیارهای واجد شرایط بودن و موفقیت‌آمیز بودن درخواست، درخواست دهد. افراد می‌توانند به‌تنهایی برای آن درخواست دهند.

و در آخر؛ اگر قصد سفر به دبی یا امارات رادارید با یکی از کارشناسان ما در بهروزسیر تماس بگیرید تا فرایند خرید ویزای مولتی دبی را برای شما فراهم کنند.

تماس بگیرید