تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

ویزای گروهی دبی

ویزای گروهی دبی
چکیده این مطلب:

درخواست ویزای گروهی دبی فقط در روزهای آخر هفته یعنی شنبه و یکشنبه معتبر است. درخواست ویزای گروهی دبی فقط برای یک گروه 5 نفره ….

نویسنده: منتشر شده در: 14 ژوئن 2022 212 بازدید

درخواست ویزای گروهی دبی فقط در روزهای آخر هفته یعنی شنبه و یکشنبه معتبر است. درخواست ویزای گروهی دبی فقط برای یک گروه 5 نفره یا بیشتر که با هم سفر می کنند معتبر است. درخواست ویزای گروهی دبی فقط به صورت آفلاین قابل رزرو است. بهروزسیر شما را در مسیر اخذ ویزای گروهی دبی یاری می‌کند.

ویزای گروهی دبی

ویزای گروهی دبی

ویزای گروهی ویزای گروهی است که برای یک گروه توریستی سازمان‌دهی شده توسط آژانس مسافرتی صادر می‌شود که شامل حداقل پنج (5) نفر است که باید باهم در داخل و خارج از دبی سفر کنند. ویزای گروهی به‌جای پاسپورت انفرادی در لیست گروهی ثبت می‌شود.

چگونه ویزای گروهی دبی درخواست کنیم؟

مرحله اول درخواست ویزای گروهی دبی

هر یک از اعضای گروه باید فرم درخواست الکترونیکی ویزای غیر مهاجرتی (ds-160) را تکمیل کرده و صفحه تأییدیه را چاپ کند.

مرحله دوم درخواست ویزای گروهی دوبی

سرگروه تعیین‌شده برای گروه، با کلیک بر روی دکمه درخواست زمان‌بندی گروه درخواست قرار با گروه را می‌گذارد. امکان ارسال درخواست از طریق نماینده وجود ندارد. پس از ارسال درخواست، منتظر پاسخ ایمیل از طرف امارات باشید.

مرحله سوم درخواست ویزای گروهی دبی

درصورتی‌که کنسولگری درخواست را تائید کند، هماهنگ‌کننده گروه ایمیلی با دستورالعمل‌های بازگشت به نمایه آنلاین خود برای ثبت‌نام گروه و زمان‌بندی و قرار دریافت می‌کند.

اگر کنسولگری درخواست قرار ملاقات گروهی را رد کند، یک اطلاعیه از طریق ایمیل ارسال می‌شود. در این صورت، هر یک از اعضای گروه باید یک قرار ملاقات جداگانه تعیین کنند.

توجه: برخی از برنامه‌های ایمیل قوانینی دارند که فرستنده‌های ناشناس را در یک پوشه هرزنامه یا نامه‌های ناخواسته فیلتر می‌کنند. اگر اعلان ایمیل خود را دریافت نکرده‌اید، لطفاً پیام را در پوشه‌های ایمیل ناخواسته و هرزنامه خود جستجو کنید.

مرحله چهارم درخواست ویزای گروهی دبی

هماهنگ‌کننده گروه به سیستم نوبت‌دهی آنلاین بازمی‌گردد و برای ثبت گروه روی دکمه زمان‌بندی قرار گروه کلیک می‌کند.

مرحله پنجم درخواست ویزای گروهی دبی

هماهنگ‌کننده گروه درخواست قرار ملاقات تائید شده گروه را مطابق با گروه صحیح انتخاب می‌کند.

مرحله ششم درخواست ویزای گروهی دبی

هر یک از اعضای گروه به‌عنوان یک وابسته به نمایه هماهنگ‌کننده گروه اضافه می‌شود. هماهنگ‌کننده گروه می‌تواند انتخاب کند که عضو گروه باشد یا نه.

هماهنگ‌کننده باید سه اطلاعات در مورد هر یک از اعضای گروه در اختیار داشته باشد:

  • اطلاعات کامل گذرنامه هر یک از اعضای گروه
  • اطلاعات تماس هر یک از اعضای گروه (شماره تلفن و ایمیل).
  • شماره بارکد 10 رقمی هر یک از اعضای گروه از صفحه تائید ds-160.

مرحله هفتم درخواست ویزای گروهی دبی

پس از ورود تمام اعضای گروه گزینه پرداخت را انتخاب کنید و دستورالعمل‌ها را دنبال کنید. در صورت پرداخت هزینه انبوه برای کل گروه، فقط یک عدد رسید دریافت خواهید کرد که برای هر عضو گروه قابل‌استفاده است. قبل از استفاده از شماره رسید، حتماً تا روز کاری بعد (پس از پرداخت) صبر کنید.

مرحله هشتم درخواست ویزای گروهی دبی

تاریخ و زمان قرار را انتخاب کنید و نامه تائید قرار ملاقات را چاپ کنید. نامه تائید قرار ملاقات برای ورود به سفارت/کنسولگری علاوه بر صفحه تأییدیه ds-160، یک عکس گرفته‌شده در شش ماه گذشته و یک پاسپورت فعلی لازم است.

اگر در مورد برنامه‌ریزی گروهی سؤالی دارید، لطفاً برای دستورالعمل‌های دقیق‌تر، باهم کاران ما در شرکت بهروز سیر تماس حاصل کنید.

شرایط ویزای گروهی دبی

شرایط ویزای گروهی دبی

نکات مهمی که باید به خاطر بسپارید:

  1. پس از تائید درخواست گروه، گروه زمان محدودی (که در ایمیل ذکرشده است) برای تکمیل فرآیند قرار دارد. در صورت منقضی شدن درخواست، هماهنگ‌کننده گروه باید درخواست جدیدی ارسال کند.
  2. هر متقاضی باید فرم ds-160 خود را تکمیل کند. هماهنگ‌کننده گروه ممکن است بقیه مراحل را از طرف گروه تکمیل کند.
  3. اگر یکی از اعضای گروه قبلاً قرار ملاقاتی را تعیین کرده باشد، دیگر واجد شرایط عضویت در گروه نیست. او باید به‌تنهایی در مصاحبه ویزای دبی شرکت کند.
  4. اگر متقاضیان گروه تحت یک درخواست تائید شده i-797 مانند متقاضیان ویزای h2a، h2b یا h3 درخواست می‌کنند، در مرحله دوم هماهنگ‌کننده گروه باید یک کپی خوانا از i-797 تائید شده را به‌عنوان بخشی از درخواست آپلود کند.
  5. یک نماینده مرکز تماس نمی‌تواند قرارهای گروهی را برنامه‌ریزی کند، اما می‌تواند در مورد سؤالات کمک کند.
  6. اگر قرار ملاقات برای یکی از اعضای گروه لغو شود، برای کل گروه لغو می‌شود.

نکته: هر یک از اعضای گروه باید فرم درخواست الکترونیکی ویزای غیر مهاجرتی (ds-160) را تکمیل کرده و صفحه تأییدیه را چاپ کند.

یک هماهنگ‌کننده تعیین‌شده گروه ممکن است از سیستم قرار آنلاین برای کلیک بر روی دکمه درخواست زمان‌بندی گروه برای درخواست قرار گروه استفاده کند.

گردشگران خارجی در گروه‌های حداقل چهارنفره تحت نظارت آژانس مسافرتی شناخته‌شده می‌توانند ویزای توریستی گروهی برای گردشگری گروهی در دبی دریافت کند.

ویزای توریستی گروهی فقط در حالت آنلاین تحت ivfrt اعطا می‌شود. به‌منظور بهره‌مندی از این تسهیلات، آژانس مسافرتی مربوطه درخواست‌ها را به‌صورت آنلاین تکمیل می‌کند و در آخر وب‌سایت www.indianvisaonline.gov.in. مأموریت/پست مربوطه توریست گروهی را صادر خواهد کرد.

تماس بگیرید