تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

ویزای S1 و S2 چین

ویزای S1 و S2 چین -بهروزسیر
چکیده این مطلب:

فهرست مطالب پنهان تفاوت های منحصر به فرد ویزای S1 و S2 چین تفاوت های منحصر به فرد ویزای S1 و S2 چین ویزای S1 و S2 چین یكی از ویزاهای چین است كه ….

نویسنده: منتشر شده در: 11 نوامبر 2019 312 بازدید

تفاوت های منحصر به فرد ویزای S1 و S2 چین

ویزای S1 و S2 چین یكی از ویزاهای چین است كه در سال 2013 ، چین آیین نامه جدیدی وضع کرد که به نفع بسیاری از بیگانگان و اعضای خانواده آنها است. به جای طبقه بندی اعضای خانواده بیگانگان تحت ویزای توریستی L ، دولت چین گروه جدیدی را برای اعضای خانواده معرفی کرد که از خارج از کشور با اجازه اقامت موقت یا دائم در چین بازدید می کنند و این دسته به S معروف است.

این گروه اکنون به اعضای خانواده متقاضی اجازه می دهد تا طولانی تر از ویزای توریستی استفاده كنند و از این رو فقط اعضای خانواده متقاضی فقط به همه اقوام خانواده مانند دامادها ، مادربزرگ ها ، مادربزرگ ها ، خواهر و برادرها ، عموها و عمه ها تعلق خواهد گرفت. ویزاهای S1 به مدت 3 ماه با یک ورود معتبر است ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که زمان درخواست را با زمان ورود خود به چین زمان هماهنگ كنید. پس از ورود به چین ، 30 روز فرصت دارید تا اجازه اقامت را دریافت كنید.

ویزای S1 و S2 چین -بهروزسیر

ویزای S چین به اقوام درجه دو متقاضی تعلق می گیرد

انواع ویزاهای S و ویزای S1 و S2 چین

دو نوع ویزای S وجود دارد. ویزایS1 برای اقامت طولانی مدت است و معمولا برای افراد وابسته به ویزای کار Z و دارندگان ویزای دانشجویی X صادر می شود. افراد وابسته معمولا به عنوان همسران و فرزندان زیر 18 سال طبقه بندی می شوند. دارندگان ویزای S1 باید ظرف 30 روز از ورود به چین برای اجازه اقامت درخواست کنند. شما می توانید ویزای S چین از بهروزسیر درخواست كنید. ویزاهای S2 برای افرادی که از خارج از کشور بازدید می کنند ، اقامت دارند.

مقایسه S1 و S2 ، و مدت اقامت در ویزای S1 و S2 چین

به غیر از مدارک مورد نیاز برای ارسال S1 و S2 ، تفاوت اصلی دیگر بین S1 و S2 مدت زمانی است که می توانید در چین بمانید. ویزاهای S1 به متقاضی اجازه می دهد تا برای اجازه اقامت که حداکثر تا 5 سال اعتبار دارد درخواست کند (در بیشتر موارد 1 سال و براساس مدت دارنده ویزای Z یا X قابل تمدید است). ویزاهای S1 به مدت 3 ماه با ورود تكی و 30 روز اقامت معتبر است. پس از ورود به چین ، 30 روز فرصت دارید تا درخواست اقامت کنید. برای ویزاهای S2 بسته به ملیت متقاضی مدت اقامت شما متفاوت خواهد بود ، اما برای شهروندان ایالات متحده و برخی از ملیت های دارای کارت اقامت دائم ایالات متحده ، معمولاً می توانند تا 120 روز درخواست کنند. برای برخی از ملیت های دیگر می توانند حداکثر 30-60 روز درخواست کنند.

ویزای S1 و S2 چین -بهروزسیر

ویزای S چین نسبت به سایر ویزاها طولانی تر است.

درخواست برای ویزای S1 و S2 چین

نوع ویزایی که باید برای همه درخواست کنید بستگی به پاسخ این 3 سوال دارد:

مدت اقامت ویزای Z یا X

اگر مدت زمان ویزای دارنده ویزای اصلی کمتر از 90 روز باشد ، معمولا می توانید برای ویزای S2 درخواست کرده و درخواست اقامت 90 روزه کنید. به هر ویزای Z یا X با مدت زمان کمتر از 90 روز ، معمولاً اجازه اقامت داده نمی شود. فقط X1 و وابستگان آنها مجاز به درخواست اقامت خواهند بود. X1 بیش از 180 روز برای تحصیل در چین و X2 نیز برای مدت کمتر است. اعتبار ویزای S1 و S2 چین 90 روزه است و بعد از انقضاء باید در صورت تمایل تمدید كنید.

آیا شرکت یا دانشگاه میزبان می تواند نامه دعوت ویزا را از شهر یا دولت محلی تهیه کند. معمولا اگر دارنده ویزای اولیه مجوز اقامت خود را دریافت کرده باشد ، وابستگان نیز می توانند یکی از آنها را دریافت کنند.

زمان ویزای S1 و S2 چین -بهروزسیر

ویزای S چین باید با دعوت نامه همراه باشد

دعوت نامه و ویزای S چین

دعوت نامه ویزا که توسط وزارت امور خارجه صادر شده ، برای اخذ ویزای S1 الزامی است. فقط آن دسته از شرکت ها و دانشگاه هایی که توسط دولت مجاز به استخدام بیگانگان یا میزبان دانشجویان خارجی هستند می توانند نامه دعوتنامه صادر شده توسط وزارت امور خارجه را دریافت کنند اگر شرکت یا مدرسه شما نمی توانند ، وحشت نکنید ، شرکت یا مدرسه شما به طور غیرقانونی کار نمی کند. احتمال اینکه ، آنها نتوانستند مجوز میزبان وابستگان ویزاهای Z یا X را بگیرند یا آنها یک شرکت خصوصی یا مدرسه هستند و هنوز برای دریافت مجوز اقدام نکرده اند. می توانید برای ویزای S2 اقدام کنید. برای ویزاهای S2 ، دارنده اجازه اقامت فقط باید نامه دعوت نامه را صادر کند و یک نسخه از صفحه اول گذرنامه و یک نسخه از اجازه اقامت آنها را تهیه کند.

چه مدت قصد اقامت در چین را دارید – آیا شما فقط بازدید می کنید یا قصد زندگی و مراقبت از دارنده اصلی ویزا را دارید. اعتبار ویزای S1 و S2 چین مانند سایر ویزاها محدود است.

ویزای S1 معمولا برای افراد وابسته است که برای داشتن یک دوره طولانی با دارنده اصلی ویزا زندگی می کنند و کودکان نیز در مدرسه در چین شرکت می کنند. ویزای S2 معمولا برای مدت کوتاه است. کنسولگری چین 90 روز اقامت اعطا خواهد کرد.

هزینه ویزای چین

برای اطلاع از هزینه های ویزای S چین و انواع ویزاهای دیگر چین به صفحه ویزای چین مراجعه کرده و از مزایایی کارگزار چین ( بهروزسیر ) استفاده نمایید.

منبع

https://chinesevisaoffice.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 14 =

تماس بگیرید