تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

پرفروش ترین محصولات گیاهی پوست و مو چین

سرم-گلیکولیک-اسید-بهروزسیر
چکیده این مطلب:

محصولات گیاهی چینی مختلفی در بازار وجود دارد که برای محافظت از پوست بدن تولید شده اند. برخی از آنها بر اساس ادویه‌ها و گیاهان ….

نویسنده: منتشر شده در: 06 جولای 2019 188 بازدید

پرفروش-ترین-محصولات-گیاهی-چینی-بهروزسیر

شاید هرگز حدس نزنید که محصولات گیاهی چینی که بر اساس طب سنتی تولید شده‌اند تا چه میزان در مراقبت و سلامت تاثیر دارند. بسیاری از خواص درمانی و دارویی محصولات مراقبت از پوست که در کشور چین تولید می شود، ریشه در طب چین باستان دارند. کشور چین منطقه ای است که چندین نوع آب و هوا در مناطق آن قابل مشاهده است؛ به این ترتیب مردم چین به داشتن پوست سالم، شفاف و درخشان اهمیت زیادی می دهند. پوست نامناسب به سلامت کل بدن کمک می کند و از ورود میکروب ها به بدن جلوگیری می نماید. پرفروش ترین محصولات گیاهی پوست و مو چین در حال حاضر محصولات گیاهی چینی مختلفی در بازار وجود دارد که برای محافظت از پوست بدن تولید شده اند. برخی از آنها بر اساس ادویه‌ها و گیاهان چینی دارویی و برخی دیگر بر مبنای درمان با خوراکی ها می باشد. در این مطلب با برخی از برترین محصولات گیاهی چینی برای مراقبت از پوست آشنا می شوید. با ویزای انفرادی چین و خدمات بهروزسیر به سرزمین طب سنتی سفر کنید و محصولات مرغوب را خریداری نمایید.


با محصولات گیاهی چینی آشنا شویم

1- پاک کننده صورت بر اساس گیاه آلوئه ورا؛ محصول مناسب برای مراقبت از پوست

پاک-کننده-صورت-بر-اساس-گیاه-آلوئه-ورا-بهروزسیر
یکی از محصولات گیاهی چینی که با تأثیر پذیر و اثربخشی بی نظیر برای مراقبت از پوست دست و صورت تولید شده است، نوعی پاک کننده صورت بر اساس گیاه آلوئه ورا می باشد. این محصول در حجم ۵۰ و ۱۰۰ میلی لیتر وجود دارد و یک نوع پاک کننده روغن دار به صورت طبیعی محسوب می شود. میزان PH پوست با استفاده از این محصول گیاهی همیشه تنظیم خواهد بود. کرم های مبتنی بر نرم کننده های گیاهی آلوورا، حاوی درصد بالایی از اسیدهای چرب ضروری برای پوست هستند. هنگامی که این کرم بر روی پوست قرار داده می‌شود، اسیدهای مورد نیاز به طور خود به خود، جذب پوست شده و بافت طبیعی و یکنواخت را ایجاد می کنند. همچنین با استفاده از پاک کننده صورت آلوئه ورا، خشکی پوست و ترک خوردگی به طور کامل بر طرف شده و آبرسانی پوست نیز انجام می گیرد.


2- کرم ضد پیری، جوان کننده و مرطوب کننده برای پوست

کرم-ضد-پیری-بهروزسیر
یکی دیگر از محصولات گیاهی چینی با اثربخشی بی نظیر، کرم جوان کننده و مرطوب کننده پوست با عنوان eb5 نام دارد. این کرم بدون مواد معطر و مضر، حاوی پنج عنصر ضروری برای آبرسانی به پوست و ایجاد ظاهری زیبا و جوان تر می باشد. کرم eb5 حاوی ویتامین E سرشار از آنتی اکسیدان برای خنثی سازی فعالیت های رادیکال های آزاد، دارای ویتامین B به منظور معکوس کردن فعالیت سلول ها و جلوگیری از پیری، حاوی درصد مشخصی ویتامین A برای درمان چین و چروک صورت است. حالت کلوئیدی کرم ضد پیری eb5 به عنوان یکی از محصولات گیاهی چینی موجب افزایش رطوبت و جوان سازی و شادابی پوست می شود.

به طور کلی عملکرد این کرم به صورت کاهش چین و چروک موجود بر روی پوست، بازگرداندن انعطاف پذیری پوست با فشردن، بازیابی توانایی پوست برای کاهش التهاب ها و افزایش نرمی آن است. از کرم روان کننده و ضد پیری eb5 برای قسمت صورت و گردن نیز استفاده می شود.

3- ‏ سرم گلیکولیک اسید، اینستا نچرال، ویتامین c و اسید هیالورونیک
InstaNatural Glycolic Acid Serum – with Vitamin C, Hyaluronic Acid

سرم-گلیکولیک-اسید-بهروزسیر

یکی از محصولات گیاهی چینی با کارایی بالا، متعلق به یک سرم شستشو دهنده پوست است. سرم گلیکولیک اسید یک درمان پوستی قوی محسوب می‌شود و پوست را سالم تر نشان می دهد. اسید گلیکولیک با ویتامین c و اسید هیالورونیک ترکیب شده است تا بتواند بازسازی سلول های پوست را تقویت کند. همچنین توسط این سرم شستشو دهنده، کلاژن پوست، بهبود یافته و ظاهر پوست زیباتر  می شود. در فرمولاسیون سرم شستشو دهنده فوق از روغن آرگان برای آبرسانی و روغن گل رز برای نرمی و لطافت پوست استفاده شده است.

4-محلول گیاهی آبرسان و مرطوب کننده بدن Hempz  ، مخلوطی از چای سبز و گیاه گلابی آسیایی
(محصولات گیاهی چینی)

محلول-گیاهی-آبرسان-و-مرطوب-کننده-بدن-Hempz-بهروزسیر

یکی دیگر از محصولات گیاهی چینی با عنوان مرطوب کننده و آبرسان گیاهی Hempz  حاوی ۱۰۰ درصد روغن خالص، روغن زیتون برای کمک به هیدراته شدن و نرم شدن پوست می باشد. از گیاه دارویی جینسینگ و ترکیبی از آنتی اکسیدان ها برای تهیه این مرطوب کننده استفاده شده است. عملکرد این دارو به عنوان یکی از بهترین محصولات گیاهی چینی کمک به تسکین پوست و محافظت در برابر عوامل استرس زای محیط است. این محلول (یکی از محصولات گیاهی چینی) برای تمام انواع پوست کاربرد دارد و سرشار از ویتامین E و مواد آلی مفید می باشد .

5-  محلول پاک کننده صورت و لوازم آرایشی؛ صد درصد طبیعی به عنوان یک صابون پاک کننده

محلول-پاک-کننده-صورت-و-لوازم-آرایشی-بهروزسیر

یکی از محصولات گیاهی چینی شامل یک محلول پاک کننده صورت و پاک کننده لوازم آرایشی بوده که با فرمولاسیون مخصوص تهیه شده است. این محلول شوینده حاوی عصاره ها و روغن های ضروری برای سلامت و تغذیه رسانی و پوست می باشد. این محلول برای انواع پوست به کار می رود. بخصوص افرادی که دارای پوست حساس هستند می‌توانند از محلول پاک کننده صورت در حجم های مختلف استفاده کنند.

محلول-پاک-کننده-صورت-و-لوازم-آرایشی1-بهروزسیر

با ویزای انفرادی چین می توانید محصولات گیاهی چینی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در فروشگاه های لوازم آرایشی چینی خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

تماس بگیرید