تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

ویزای الکترونیکی آذربایجان

ویزای الکترونیکی آذربایجان
چکیده این مطلب:

ویزای الکترونیکی آذربایجان به منظور ساده سازی مراحل صدور ویزا برای خارجی ها و افراد بدون تابعیت که قصد ورود به آذربایجان را دارند ایجاد ….

نویسنده: منتشر شده در: 11 آگوست 2022 30 بازدید

ویزای الکترونیکی آذربایجان به منظور ساده سازی مراحل صدور ویزا برای خارجی ها و افراد بدون تابعیت که قصد ورود به آذربایجان را دارند ایجاد شده است. ویزای الکترونیکی با ویزای لیبل آذربایجان متفاوت است. جمهوری آذربایجان با زمین‌های زیبا و متنوع و ترکیبی شگفت‌انگیز از شگفتی‌های معماری سنتی و شکوه مدرن، چیزی کمتر از بهشت ​​روی زمین نیست. آذربایجان به یک کشور مدرن و صنعتی تبدیل‌شده است، اما ریشه‌های آن عمیقاً در فرهنگ است.

اگر می‌خواهید به آذربایجان سفر کنید و نگران درخواست ویزا هستید، بهروز سیر اینجاست تا به شما کمک کند. اکنون به‌راحتی می‌توانید برای ویزای الکترونیکی آذربایجان اقدام کنید و با پشتیبانی ما می‌توانید در عرض چند ساعت ویزا دریافت کنید. برای اطلاع از شرایط و مراحل ویزای آذربایجان به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ویزای الکترونیکی آذربایجان

ویزای الکترونیکی آذربایجان

درخواست آنلاین ویزای الکترونیک آذربایجان

ویزای آنلاین آذربایجان یا e-visa یک ویزای الکترونیکی یک‌بار ورود است که به شهروندان واجد شرایط اجازه می‌دهد از اقامت کوتاه‌مدت در آذربایجان لذت ببرند. فرآیند ویزای الکترونیکی آذربایجان برای تسهیل روند درخواست ویزا و کنترل سریع مرزها در بندر اصلی ورودی کشور طراحی‌شده است. ویزای الکترونیکی آذربایجان به‌صورت الکترونیکی توسط وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان صادر می‌شود.

برنامه e-visa آذربایجان برای دریافت سریع و راحت ویزای کوتاه‌مدت این کشور برای شهروندان ۹۸ کشور واجد شرایط راه‌اندازی شد. فرآیند درخواست ویزای الکترونیکی آذربایجان بسیار ساده و ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فرم درخواست ویزا را پرکنید و مدارک موردنیاز را هنگام درخواست ویزا ارائه دهید.

فرم درخواست از شما می‌خواهد که اطلاعات شناسایی شخصی، اطلاعات گذرنامه و پاسخ به سؤالات اساسی مربوط به مسائل امنیتی و بهداشتی را ارائه دهید. در زمان درخواست، شما ملزم به پرداخت هزینه درخواست خواهید بود. پس از تائید، اعلان ویزا را در آدرس ایمیلی که در زمان درخواست ارائه کرده‌اید دریافت خواهید کرد.

با یک ویزا، گردشگران می‌توانند حداکثر 30 روز اقامت داشته باشند و اعتبار ویزا 90 روز پس از تاریخ صدور است. مسافران دارای ویزا به آذربایجان می‌توانند از تمامی بندرها دریایی، هوایی و زمینی وارد کشور شوند. اگر می‌خواهید برای مدت طولانی‌تری در کشور بمانید، مانند اهداف تجاری، شغلی یا تحصیلی، باید از سفارت یا کنسولگری جمهوری آذربایجان در کشور محل اقامت خود برای ویزای استاندارد آذربایجان اقدام کنید.

مدارک ویزای الکترونیکی آذربایجان

مدارک ویزای الکترونیکی آذربایجان

شرایط ویزای الکترونیک آذربایجان

گرچه صحبت های بسیاری پیرامون لغو ویزای آذربایجان شد، اما همچنان شهروندان واجد شرایط از 98 کشور باید برای ویزای الکترونیکی آذربایجان درخواست دهند، مدارکی که باید در زمان ارسال درخواست ویزا به‌صورت آنلاین ارائه دهید:

پاسپورت متقاضی: یک سند اسکن شده که جزئیات پاسپورت شمارا شرح می‌دهد.

یک تصویر اسکن شده از آخرین صفحه پاسپورت شما: پاسپورت شما باید حداقل تا سه ماه دیگر پس از اتمام اعتبار evisa azerbaijan شما اعتبار داشته باشد. اگر این شرط را نداشته باشید، درخواست شما رد خواهد شد.

بااین‌حال، شما می‌توانید پس از تمدید پاسپورت خود مجدداً برای ویزا درخواست دهید. برای صرفه‌جویی در وقت و جلوگیری از دردسرهای غیرضروری، بهتر است قبل از درخواست برای e-visa آذربایجان، مدت اعتبار پاسپورت خود را بررسی کنید.

یک آدرس ایمیل معتبر و فعال: بسیار مهم است که آدرس ایمیلی را ارسال کنید که در حال حاضر فعال است و می‌توانید به‌راحتی به آن دسترسی داشته باشید. به این دلیل که پس از پذیرش درخواست شما، هرگونه به‌روزرسانی، اطلاعیه و نامه صدور evisa در قالب pdf به ایمیل شما ارسال می‌شود. اگر یک آدرس ایمیل معتبر و فعال ارائه نکنید، تمام تلاش‌های شما بی‌نتیجه خواهد بود.

کارت پرداخت: برای پرداخت هزینه evisa آذربایجان باید یک کارت نقدی یا اعتباری معتبر و فعال داشته باشید. در زمان درخواست برای ویزا، باید پرداخت را انجام دهید تا فرآیند شروع شود. بااین‌حال، اگر کارت نقدی یا اعتباری ندارید و یک حساب پی پال دارید، می‌توانید از آن برای پرداخت هزینه ویزا نیز استفاده کنید.

تماس بگیرید