تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

ویزای بلند مدت دبی

ویزای بلند مدت دبی
چکیده این مطلب:

مسافران از همه ملیت‌ها اکنون می‌توانند ویزای بلند مدت دبی، به‌صورت سه‌ساله، پنج‌ساله، ده‌ساله و چند بار ورود به امارات را دریافت کنند. امارات متحده ….

نویسنده: منتشر شده در: 06 ژوئن 2022 105 بازدید

مسافران از همه ملیت‌ها اکنون می‌توانند ویزای بلند مدت دبی، به‌صورت سه‌ساله، پنج‌ساله، ده‌ساله و چند بار ورود به امارات را دریافت کنند. امارات متحده عربی یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در سراسر جهان است. به دلیل وجود موقعیت‌های سرمایه‌گذاری، تجاری و گردشگری در این کشور، هرساله تعداد زیادی از هم‌وطنان، مشتاق سفر به این کشور هستند.

شهروندان برخی از کشورها مانند آمریکا و کانادا و نیز دارندگان پاسپورت بعضی از کشورهای دیگر مانند کره جنوبی، دانمارک و … بدون اخذ ویزا می‌توانند به مدت مشخصی در این کشور اقامت داشته باشند، اما شهروندان ایرانی برای سفر به این کشور باید ویزای دبی دریافت کنند. با این ویزا، گردشگران می‌توانند چندین بار با حمایت شخصی وارد امارات شوند و در هر بار بازدید به مدت 90 روز در این کشور بمانند که می‌تواند برای 90 روز دیگر تمدید شود.

ویزای طلایی امارات یک ویزای بلند مدت دبی بااعتبار پنج‌تا ده‌ساله است که برای برخی از افراد با شرایط خاص صادر می‌شود و اجازه اقامت طولانی‌مدت این افراد را در کشور امارات متحده عربی می‌دهد. ویزا طلایی امارات برای افرادی مانند سرمایه‌گذاران و کارآفرینان، دانشمندان و نخبگان، متخصصان و افراد دارای استعدادهای خاص در زمینه‌های مختلف صادر می‌شود؛ این نوع ویزا امارات بعد از پایان اعتبار قابلیت تمدید دارد.

ویزای بلند مدت دبی

ویزای بلند مدت دبی

ویزای پنج‌ساله دبی چیست؟

ویزای 5 ساله دبی، به گردشگران اجازه می‌دهد تا چندین بار در طول پنج سال با حمایت شخصی وارد این کشور شوند.

مقامات فدرال برای هویت و شهروندی (ica) روند درخواست را برای همه ملیت‌هایی که مایل به درخواست ویزای چند بار ورود هستند، بازکرده است. گردشگران می‌توانند در هر بازدید 90 روز در این کشور بمانند. بازدیدکنندگان می‌توانند از این ویزای توریستی برای عبور از هر فرودگاه یا بندر ورودی در امارات استفاده کنند.

مدت اعتبار ویزای 5 ساله دبی چقدر است؟

بازدیدکنندگان ویزای چند بار ورود به مدت پنج سال دریافت خواهند کرد، اما مدت اقامت در کشور نباید از 90 روز در یک سال تجاوز کند. ویزای الکترونیکی تنها به مدت 60 ماه از تاریخ صدور اعتبار دارد، بنابراین متقاضی باید ظرف 60 روز برای تائید ویزای الکترونیکی به امارات سفر کند.

چگونه برای ویزای توریستی 10 ساله دبی اقدام کنم؟

  • اطلاعات برنامه موردنیاز مانند نام، مشخصات ذینفع خدمات، آدرس داخل امارات، آدرس خارج از امارات را آپلود کنید.
  • کپی پاسپورت، عکس، بیمه پزشکی، صورتحساب بانکی و سایر مدارک موردنیاز را ضمیمه کنید.
  • درخواست خود را بررسی کنید.
  • پرداخت هزینه‌های درخواست موردنیاز
  • درخواست‌های ویزا به‌صورت آنلاین پردازش می‌شود و ویزای یک‌ساله دبی، ویزای سه‌ساله دبی و در کل ویزای بلند مدت دبی چند بار ورود خود را از طریق ایمیل ثبت‌شده خود دریافت خواهید کرد.
  • مدارک موردنیاز برای ویزای یک‌ساله دبی، ویزای 3 ساله دبی و پنج‌ساله دبی چیست؟

متقاضیان علاقه‌مند می‌توانند مستقیماً از طریق وب‌سایت ica یا gdrfa اقدام کنند. شما باید اطمینان حاصل کنید که داده‌هایی که در درخواست ویزای خود ارائه می‌دهید درست است و تمام فیلدهای لازم را پر می‌کنید.

در اینجا چهار شرط اصلی تعیین‌شده توسط مقامات فدرال امارات متحده عربی برای هویت و شهروندی برای درخواست ویزای بلند مدت دبی چند بار ورود آورده شده است:

  1. صورت‌حساب بانکی برای شش ماه گذشته برای اثبات اینکه شما موجودی 4000 یا معادل آن به ارزهای خارجی دارید.
  2. مدرک بیمه سلامت
  3. فتوکپی صفحه اول و آخر پاسپورت.
  4. عکس‌های رنگی اخیر در اندازه پاسپورت که در پس‌زمینه سفید گرفته‌شده‌اند.

آیا ویزای 3 ساله دبی قابل تمدید است؟

اگر شخصی بخواهد اقامت سالانه در این کشور را برای بیش از 90 روز و مدت بیش از 180 روز تمدید کند، می‌تواند درحالی‌که هنوز در امارات است درخواست تمدید کند.

در صورت ریجکت شدن ویزا چه‌کاری می‌توانم انجام دهم؟

اعطای ویزا به متقاضی یا عدم اعطای ویزا به صلاحدید اداره مهاجرت بستگی دارد. درصورتی‌که ویزای بلند مدت دبی شما رد شود، اعلامیه‌ای دریافت خواهید کرد که دلیل رد شدن درخواست شمارا بیان می‌کند. رایج‌ترین دلایل رد ویزا عبارت‌اند از:

– بازدیدکنندگان زن زیر 25 سال که به‌تنهایی سفر می‌کنند.

– متقاضیانی که سابقه کیفری سابق برای سوء رفتار یا کلاه‌برداری در امارات متحده عربی یا کشورشان دارند.

– مسافرانی که گذرنامه آن‌ها دارای یک حرفه غیر ماهر است (مانند کارگر و کشاورز).

ویزای یک ساله دبی

ویزای یک ساله دبی

قیمت ویزای یک‌ساله دبی چقدر است؟

قیمت ویزای بلند مدت دبی در سال 2022 نسبت به سال قبل یعنی 2021 تغییری نداشته است و با توجه به لزوم ارائه بیمه کرونا، قیمت ویزا افزایش یا کاهش نداشته است.

صدور ویزای امارات برای ایرانیان باقیمت‌های مختلف، تردد و مدت اعتبار متفاوت صادر می‌شود؛ بنابراین دور از انتظار نیست که قیمت ویزای بلند مدت دبی برای هرکدام متفاوت باشد؛ بنابراین اگر قصد گرفتن ویزای امارات (اخذ ویزای دبی) رادارید می‌توانید با همکاران ما در بهروز سیر تماس حاصل فرمایید.

تماس بگیرید